********השעון המעורר שלי הקפיץ אותנו בבוקר. לעזאזל, אין לי שמץ של מושג למה יש אותו גם בשבת.
״בוקר טוב״ היא אמרה בקול צרוד ומצוברח.
״בוקר טוב״ עניתי לה, עדיין לא מאמין, נאיה אצלי בבית.
היא קמה ישר מהמיטה לקחת את הדברים שלה.
״תישארי, נאכל ארוחת בוקר קטנה ואז אני אקח אותך הביתה״.
היא החזירה את הדברים שלה למקום ואמרה ״אבל זה חייב להיות פנקייקים. אני כבר בדודא לפנקייקים שבועיים״
״בסדר מה שתרצי.״ אמרתי. הלכתי לכיוון המטבח ופתחתי מתכון בגוגל. קצת ביצים, קצת חלב, קצת קמח, לא נראה קשה.
בשלב הזה הייתי מוכן להזמין לה שף שתישאר.
ישבנו לאכול בלי לדבר ממש.
במהלך הארוחה התחלפו כמה מבטים, אבל לא הצלחתי ממש למצוא נושא לדבר עליו, אז פניתי אליה ישר ולעניין.
״מתי אני יכול לקחת אותך לדייט?״
״אתה לא״ אמרה
״למה?״ שאלתי מבולבל
״אבא שלי לא יאהב את זה״ היא אמרה והשפילה את מבטה
״הוא לא חייב לדעת, לפחות לא עד שיהיה משהו רציני״ אמרתי בחצי חיוך.
״אה אז אתה לא מחפש איתי משהו רציני?״ היא שאלה בחצי חיוך מרימה לי גבה.
״בטח שכן. אני פשוט רוצה לחכות. אבל אם אני אראה שאנחנו מתקדמים טוב אחד עם השניה, אני אהיה חייב להגיד לו מתי שהוא, לא?״ ״צודק״ היא אמרה.
״אז נצא היום בערב״ היא קבעה. ״תאסוף אותי ב8, בלי איחורים. אתה יודע איפה אני גרה ושיהיה מקום שווה״
״אל תדאגי.״ ידעתי שבחורה כמוה יודעת מה היא שווה, וידעתי שאסור לי לפספס את ההזדמנות הזו.
לקחתי אותה לבית שלה, ליוויתי אותה לכניסה, היא נתנה לי חיבוק קטן ונכנסה.הערב הגיע.
לבשתי מכנס שחור, חולצה לבנה מכופתרת ונייק לבנות, ידעתי שאני חייב ללבוש משהו יפה כדי להרשים אותה.
יצאתי לכיוון הבית שלה ואספתי אותה.
היא יצאה מהדלת של הבית, לבושה בשמלה שחורה ארוכה עם מחשוף שעבר את החזה והגיע לבטן.
כל-כך רציתי להזיז לה את השמלה ולחשוף את השדיים היפים שלה, דמיינתי איך היא מסתובבת איתי בחזה חשוף וכולם סביבנו מזילים ריר.
עמדתי כמה שניות, מנסה להכיל את היופי שלה. ידעתי שלא משנה מה יקרה, אין מצב שזה לא יתקדם בנינו.
הגענו למסעדת בשרים נחמדה, והתיישבנו. המלצר הגיע לקחת הזמנות וכמובן שהבהרתי לה שתיקח מה שהיא רוצה.
אני הזמנתי סטייק אנטריקוט והיא לקחה צלעות כבש.
בזמן שאנחנו מחכים למנות, התחלנו שיחת היכרות קטנה, שאלתי איך עבר עליה משך היום, מה היא אוהבת לעשות וכל מיני שאלות כלליות כאלה.
האוכל הגיע, וראיתי שהיא השאירה צלע כבש אחת.
המשכנו לדבר ולהכיר, וכל-כך רציתי לספר לה על כל הפנטזיות המיניות שלי, אבל ידעתי שבשלב כזה, יש מצב שהיא תרתע ותיקח צעד אחורה.
בזמן שאנחנו מדברים היא אמרה ״אני אגיד לך את האמת, סיפרתי לאבא שלי היום שאני הולכת לישון בבית של חברה, אבא שלי לא אוהב שאני חוזרת מאוחר והעדפתי לשקר. אפשר לבוא לישון אצלך?״
״בטח״ הנהנתי לחיוב עם חיוך ענק מרוח לי על השפתיים.
הארוחה הסתיימה והגיע המלצר לפנות לנו את השולחן.
״תוכל לארוז לי את הצלע שנשארה?״ היא שאלה את המלצר.
המלצר לקח את הצלחות ולאחר כמה דקות חזר והגיש לנו חשבון, ביחד עם קופסא קטנה שבתוכה הייתה הצלע כבש.
אני לא יודע אם זה כזה חשוב, אבל למעוניינים במידע, כמובן ששילמתי.יצאנו מהמסעדה ופתחתי לה את הדלת של הרכב שלי. היא אמרה תודה רבה והתיישבה.
במהלך הנסיעה פטפטנו קצת על החיים, וידעתי שהיא לא בחורה קלה לפיצוח.
היא לא מהבחורות שיספרו לך על כל השריטות שיש להן או על מה שעבר עליהן בחיים בדייט ראשון.
היא שאלה אותי מה התפקיד שלי בחברה של אבא שלה, אמרתי שאני העוזר מנכ״ל, ושאני הבן אדם הכי קרוב לאבא שלה בחברה, כל דבר שמגיע אליו עובר דרכי קודם.
היא צחקקה ואמרה ״אז בטח אתה עובד קשה. להיות תחת אבא שלי זה לא דבר קל. יש לנו נושא משותף.״
צחקתי ובדיוק הגענו לבית שלי.נכנסו לבית והיא ביקשה ללכת להתפנות.
אמרתי לה שהיא כבר יודעת איפה נמצא השירותים ושתרגיש בבית.
היא לקחה את הקופסא הקטנה של הצלעות ונכנסה לשירותים.
תהיתי לעצמי מה יש לה לעשות איתן, אבל לא התעסקה בזה יותר מידי.
ובינתיים, סידרתי קצת את החדר שלי שהיה מבולגן מכל ההתארגנות שעשית.***********
YOU ARE READING
Fetish
Romanceנאיה, הילדה הכי יפה בגן. ככה תמיד קראתי לה. זו הבת של הבוס שלי, ואחרי 4 שנים כשהגיעה לגיל 20, סוף סוף יש לי הזדמנות להראות לה מה אני מוכן לתת לה. היא אלה. ומגיע לה יחס של אחת כזאת. הספר לא מתעסק יותר מידי בעלילה. בנוסף, פחות גם התעסקתי במראה הדמויות...