-Segítesz kivinni a tárcákat?
-persze!Mire kiértünk Dávid már letette a telefont és helyet foglalt az asztalnál.
-uu de jó illata van🤤
Dávid ezzel a kijelentéssel már vette is ki Máté kezéből a kaját és vágta is fel. Mind ketten leültünk és mi is elkezdtünk enni. Meg kell mondjam nagyon jó lett. Nem gondoltam volna de hát ilyet is tudunk. Miután mindenki megette elvettem a tányérokat és vittem elmosni. Miközben mosogattam valaki bejött a konyhába.
-Segíthetek?
Kérdezte Máté aranyosan ami jól esett.
-Hát azt megköszönném😁
Egymás mellett mostuk a tányérokat, poharakat, evőeszközöket. Közben beszélgettünk, röhögcséltünk. Meg kell hagyni nagyon jól érzetem magam vele. Rájöttem, hogy nagyon kedves, vicces, értelmes srác akivel egy élmény a szürke hétköznapokat élni. Arra a 10 percre szinte megszűntek a gondjaim és csak egymásra figyeltünk.
-Köszi a segítséget!
-Bármikor😉*kacsintott egyet ami meg kell hagyni elég sexy volt*
•nem gondolhatok erre! Ki kell vernem a fejemből ezt a kacsintást!•
Visszamentem hozzájuk, ők a kanapén beszélgettek, hülyéskedtek mint mindig. Jó volt őket látni, ahogy ilyen jó barátok. Szerencsés az ember ha van ilyen barátja mint Dávidnak Máté. Én leültem a kanapé másik felébe és elkezdtem telefonozni. Megnéztem ki írt, insta story jelöléseket, együttműködéseket, fan üzeneteket stb.
Egy kis idő múlva megszólalt Máté:
-Amúgy hol fogok majd aludni?
-Úgy gondoltam, hogy mivel csak Lilinél van franciaágy ezért nála!😌
Mind ketten egymásra néztünk.
-Ohm hát nekem oke ha neked is!😳
-Nekem is!😳
Ezt letudva csak néztem a telefonom képernyőjét és gondolkoztam, hogy vajon mennyire lesz gáz a legjobb barátom (szinte már bátyám) haverjával egy ágyban aludni úgy, hogy az első találkozásunk egy próbafülkében volt miközben én fehérneműben álltam előtte.
•vajon mit fog szólni? Mi van ha csak ezért mondta, hogy neki jó ha nekem is mert azt remélte, hogy nemet mondok?•
Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben miközben ideg bajt kaptam.
//Time skip//
Este 22:34 van, mi a kanapén beszélgetünk.
-Ohm srácok elég késő van, holnap korán kelek szerintem én elmegyek aludni!
-Megyek én is!
Mondta Máté majd fölállt a kanapéról és felsegített engem is.
-Jólvan gerle pár én is megyek aludni szerintem! Joejt!😏
A „gerle pár" szóra mind ketten ránéztünk ezzel a „Kapd be" tekintettel.
Elindult mindenki a saját szobája felé.
-Elmegyek, lefürdök.
-hát jó
Gyorsan bementem a fürdőbe és már engedtem is magamra a jó meleg vizet. Ez életmentő!!✨
10 perc után végeztem, szokásosan magamra tekertem egy törölközőt és kerestem a pizsamámat.
-Basszus hol van már?? Lehet nem hoztam be? Ahj igen emlékszem, hogy nem hoztam be😑
Fogtam magam, vettem egy nagy levegőt és kisétáltam egy szál törölközőben.
-Ohm😳
-Bocsi de nem vittem pizsamát!
-Hát ohmm s-semmi baj😳
Kivettem egy nagy pólót amit még anno Dávidtól loptam és egy bugyit. Siettem vissza a fürdőbe amilyen gyorsan csak tudtam. Felöltöztem és mentem is ki.
-Mehetsz te is!
-Csini vagy!
-Köszönöm<3
-Akkor megyek én is letusolok!
Kb. 10 perc múlva ki is jött egy szál alsó nadrágban.
-Ohm😳
-Ja bocsi ha akarod felveszek egy pólót!
-N-nem kell jó ez így!😳
Ezzel a lendülettel elmosolyodott majd elindult az ágy felé.
-Aludjak a földön? Hogy szeretnéd?🥺
-Ne! Maradj velem itt ha neked nem baj!
Nem kaptam választ csak egy cuki mosolyt ami megőrít.
•Nem! Nem gondolhatsz ilyenekre!•
Befeküdt mellém.
-na és mik a terveid holnap? Miért kell olyan korán felkelned?
-Ja csak megyek fotózásra! Semmi extra.
-Hát ez elég extra számomra😉
-na és neked mi a dolgod holnap?
-Semmi, csak ülök otthon és unatkozok!
-Lenne kedved elkísérni?
-Megtiszteltetés lenne😌
*csak nevettem egyet majd felé fordultam*
Hosszú másodpercekig néztük egymást amikor Máté megszólal:
-amúgy tudom elengedtük már ezt a témát de szeretnék bocsánatot kérni amiért rádnyitottam! Tudom, hogy ez neked nagyon megalázó volt és tényleg sajnálom! Azt is sajnálom, hogy csak úgy bámultalak!😞
Megfogtam az arcát és felemeltem, hogy velem egy magasságban legyen.
-Figyelj! Nem kell semmiért bocsánatot kérned! Nem csináltál semmit amit meg kéne bánni! Láttam ahogy bámulták és egyáltalán nem zavar! Jó?🥺
Nem szólt semmit csak egy puszit adott az arcomra.
-Alszunk?
Csak bólogattam majd lekapcsolta a lámpát.
Nem láttam sokat de Máté gyönyörű zöldes-kék szemeit kiszúrtam ahogy engem néznek. Imádom amikor ezt csinálja. Magához ölelt, én meg hozzábújtam a mellkasához és így aludt el Máté. Én nem tudtam aludni, nem voltam fáradt ezért csak néztem ahogy édesen alszik. Eltelt már hajnali egy is amikor meg mindig csak néztem őt mosolyogva. Nem értem mi van velem. De mintha éreznék valamit Máté iránt. Nem, az nem lehet! Biztos van barátnője és ha még sincs akkor meg tuti nem tetszem neki.
Egy idő után próbáltam elhessegetni ezeket a gondolatokat de nem sikerült, ezért kimentem a konyhába inni egy kicsit. Egyszer csak meg éreztem két kezet a derekamon. Gyorsan megfordultam és hát kit látnak szemeim csak nem Máté az?!
Egymással szemben voltunk, egyszer csak elkezdtem oda bújni Máté mellkasához. Kezeimet átfontam a nyaka közül és így öleltem meg. A keze még mindig a derekamon volt, fejét az enyémnek döntötte és csak álltunk ott csendben. De ezt valaki megszakította.
-Ti meg mit csináltok mindjárt hajnali kettőkor?? Ember aludni akarok!
-Jó bocs tudsz úgy is aludni, hogy mi kint vagyunk a konyhában!😑
-Csak ne legyek nagybácsi jó?!🥹
-Na húzzál vissza aludni!!🤣
-Jojo csa! De ne feledjétek amit mondtam!🤣
Ezzel becsukta az ajtót maga után.
-Ez hülye🤣
-Nagyon🤣
Megfordultam és töltöttem magamnak egy pohár vizet. Elindultam ki a nappaliba, majd helyet foglaltam a kanapén.
-Miért nem alszol amúgy?
Kérdezte Máté aranyosan tőlem.
-Mert nem tudok. Tudod ezzel jár az alvászavar🙂
-ouh.. szóval neked minden éjszakád ilyen?
-Mondhatni! Van amikor nem is alszom egyáltalán, ekkor elkezdek dolgozni, videót felvenni stb. De amúgy te miért nem alszol?
-Ha te sem alszol én sem!😌
-De ez nem ér!!🥹
-Ez van kisasszony! Úgyhogy mondja mi az első feladat?😌
-Hmm nem is tudom🤔 Legyen mondjuk videózás! Úgyis rég vettem fel videót és van csomó időm szóval miért ne?
-Rendi! Segítsek?
-Jössz szerepelni?
-Bármibe! Mit is fogunk felvenni?
-Ohm mondjuk megnézhetnénk amit fanok csinálnak tőlünk pl Edit, Wattpad story (🥹) meg ilyenek.
-Benne vagyok!
//time skip//Na hát itt is van a második rész! Tudom, hogy rég nem volt de beteg voltam meg sok dolgozat is volt amire megállás nélkül tanulnom kellett szóval bocsánat! Direkt kárpótlásként hosszabb rész írtam!
Szerintem nem lett olyan rossz de túl jó sem:( remelem azért teszik!
Sok puszi:Lili/Író❤️🔥
UI: a Kövi részt már csinálom is!
Az is hosszú lesz úgyhogy bele fog tartani egy kis időbe szóval lehet későn jön ki az is<3
1065 szó🫶🏻
YOU ARE READING
Mond el miért?
RomanceSziasztok! A nevem Tóth Lili, 16 éves színésznő, énekesnő és modell vagyok. E mellett gimibe járok. A legjobb barátom, Kelemen Dávid befogadott magához amikor az apámmal megromlott a kapcsolatom. Olyan Dávid már nekem mint egy testvér.