"Tamam annecim,uçaktan iner inmez arayın beni olur mu? Spor salonuna geldim ben şimdi öpüyorum çok."Aleyna annesiyle olan telefon görüşmesine son verip aracından indi. İçinde hem tarifsiz bir heyecan ve burukluk vardı. Yarışmada yaşadıklarını hatırlıyor ama şuan dışarıda yaşadığı hayatına bakınca herşeyi unutuyordu. Bagajından sırt çantasını alarak spor salonuna giriş yaptı.
"Oo Aleyna'cım,gelmişsin."
Emrah hoca çok sevdiği spor hocasıydı,2021 yılında Aleyna'yı çok güzel bir şekilde yarışmaya hazırlamıştı. 4.olsa da bile Emrah hocanın emeği çok fazlaydı.
"Canım sıkıldı hem sevgilim neler yapıyor görmek istedim malum Survivor All Star'a hazırlanmaya başladığından beri kendisini göremez olduk."
"Gel gel atışlara çalışıyordu en son. Bende bi telefon görüşmesi için yanından ayrıldım."
Emrah hoca ile beraber atış alanına gittiler. Poyraz son attığı disk ile son atışını da yapmıştı.
"Yes!"
"Poyraz bak kim geldi?"
Poyraz nefes nefese arkasını döndüğünde tüm içtenliğiyle onu gülümseyerek izleyen Aleyna'yı görünce,yüzünde ki yorgun ifade anında gülümseme kapladı.
"Güzelliğim.."
Poyraz Aleyna'nın elinden tutup kendisine çekip sıkıca sarıldı. Aleyna'da gülümseyerek karşılık verdi bu sarılmasına.
"Sabah erkenden yine kendini salona kapatmışsın geleyim göreyim istedim seni."
"İyi yapmışsın güzelim."
Poyraz Aleyna'nın yüzünü avuçlayıp yanaklarına sulu bir öpücük kondurdu.
"Aşk kuşları siz keyfinize bakın o zaman."
Emrah hoca ikisini yalnız bırakarak yanlarından ayrıldı. Aleyna yavaşça geri çekilip Poyraz'ın alnındaki teri sildi.
"Annen varmış mı?"
"Yok daha demin uçağa biniyordu."
"Bende annemle konuştum baya güzel yemekler hazırlamış."
"Bazen bu halde olduğumuza inanamıyorum."
"Sende çantanı yanına aldığına göre beraber spor yapıyoruz anlamına geliyor değil mi?"
Aleyna kıkırdayarak sırt çantasını Poyraz'ın eline tutuşturdu.
"Hayır canım bugünlük spor yeter bu kadar akşam oldu,burada havlu var gidiyorsun duşunu alıyorsun ve güzel bir yemek yemeye gidiyoruz itiraz kabul etmiyorum. Şunun şurasında 2 ay kaldı zaten gideceksin bari doya doya vakit geçirelim istiyorum."
Poyraz imayla gülerek Aleyna'nın kulağına doğru yaklaşır.
"Geceyi de doya doya geçiririz değil mi sevgilim?"
Aleyna kahkaha atarak Poyraz'ı kendisinden uzaklaştırır.
"Pis sapık duşunu al hemen 15 dakikaya hazır ol."
•••
Yıllar sonra yeniden bir kurgu yazıyorum Survivor kurgusu. En son CemNis için yazmıştım bazı eksikliklerim var zamanla tamamlıyacağımı düşünüyorum. ✨ Bu kurguda Aleyna ve Poyraz'ın güzel giden 3 senelik ilişkisini anlatıyorum tabi yaşanacak birrrsürü şeyler de olucak haliyle 🫶🏻🤫 Bir hatam olursa şimdiden özür diliyorum çünkü senelerdir wattyde hikaye yazmadım aklımdakileri de buraya zor döktüm zamanla açılıcağımı düşünüyorum okuyan destek olan herkese şimdiden çok teşekkür ederim ♥️🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate//alpoy ✨
Teen FictionAleyna ve Poyraz'ın 2021 yılında yarışma sonrası aralarında ki problemleri sorunları halletmesinin ardından 3 senelik ilişkilerini anlatan bir hikayenin konuklarısınız 🥹🫶🏻🤍