❤️🔥❤️🔥❤️🔥___________________________________________
Burada tüm omegalar krala aitti mühürlenmiş olsun olmasın. Aynı zamanda tüm üst ırklar muhafız olmak zorundaydı. Geri kalan kesim ise tarlalar da çalışmak zorundaydı. Çalışmayanlar, sisteme karşı çıkanların hepsi öldürülüyordu. Bu sistem her ne kadar bazı kralların hoşuna gitmese de maddi açıdan çok güçlü olmayan bu krallık içinde asla söz edilmiyordu. Kral 3. Mustafa da bunlardan biriydi fakat saray içi ve dışı o kadar çalkantılıydı ki bu sisteme karşı gelmeye vakti bile yoktu. Sevdiği fakir kesim olarak adlandırılan bölgede olan bir erkek omega ile evlenmiş olması otoritesini daha da düşürmüştü fakat buna rağmen Kral 3. Mustafa her şeye göğüs gelmiş az da olsa devletin ekonomisini ve refah düzeyini iyi etkilemişti. Aynı zamanda 3 oğlu 1 kızı olan Alfa Kral 3. Mustafa, eşinin ölümünden sonra ağlamaktan kör olmuş ve bu olaydan yaklaşık 1 ay sonra ise o da eşi gibi vefat etmiştir.
Kral 3. Mustafa'nın 4 çocuğu içerisinde en küçük fakat en tuhaf ve en güçlü olan Prens Timur babası tarafından ölmeden önce yazılan mektup ile başa geçer. Fakat babasını çok seven Prens Timur babasının ölümünden 1 hafta sonra taç giyme töreni düzenler. Fakat bu bu kadarı ile bitmez.Taç giymesine engel olmak isteyen bir amcaya sahiptir. Artık kral olan Timur'u kabul etmeyen amcası bir suikast sonucu öldürülür ve amcasının oğlu Han tarafından suikasta uğrar ve o suikastan sağ çıktıktan hemen sonra Han'ı meydanda astırmıştır. Kral Timur'un birde şöyle bir sorunu vardı;
___________________________________________Okuduğum kitabın başından omega annemin beni yemeğe çağırması ile kalkmıştım. Ama anne sende en heyecanlı yerinde diye isyan edecektim ki karnımın guruldaması ile sustum. Bir kaç dakika yatağımın üstünde yuvarlandıktan sonra yataktan kalkarak omega annemin yanına gittim. Ve masada sadece iki tabak vardı bu Alfa annem ile ikisinin kavga ettiği anlamına geliyordu.
Onların kavgaları çok olmazdı çünkü birbirlerini gerçekten çok seviyorlardı fakat kavga edince de barışmaları o kadar uzun sürüyordu ki... Fakat masaya iki tabak koymak daha tehlikeliydi bu ayrılmaya kadar gidebilirdi. Daha önce yaşanmıştı ve gerçekten o kadar uzun sürmüştü ki kavgalarından bıkıp 2 haftalığına arkadaşım da kalmama rağmen hâlâ kavgalıydılar.
Ama bu sefer izin vermeyecektim. Of Annem de masaya oturmuştu. Evet yüz ifadesine bakılırsa gerçekten çok kötü şeyler olmuştu. Bir kaç kaşık çorba içtikten sonra anneme döndüm ve ona baktım. O da bana baktı ve ne demek istediğimi anlamış gibi gözleri doldu ve dudaklarını araladı
"Bu sefer ayrılacağız Emre. Bu sefer her şey bitti "
Duyduklarımı ilk başta idrak edemedim fakat daha sonra anlayınca konuşmaya ve itiraz etmeye başladım
"Ne demek bu sefer ayrılacağız, her şey bitti ne dediğinin farkındasın değil mi? Tanrı aşkına ne olduğunu anlat lütfen ha?"
Annemin gözleri daha fazla doldu ve sol gözünden bir yaş akıp gitti.
"Ben kendimi yetersiz buluyorum Emre. İyi bir anne iyi bir eş olamadım. Bunu annene söylediğim de çok kızdı biraz düşün aklın başına gelir ben üç gün yokum dedi ben üç gün nasıl onsuz yapıcam beni sorunumla bırakıp gitti. "
"Üç gün dayanamıyorsun ama boşanıp sonsuza kadar ayrı kalmayı onaylıyorsun yani?!"
"Anlamıyorsun Emre en azından uzak olacağım o kendine yetebilecek birisini bulur belki ben-"
Omega annemin sözünü kesen sert bir kapı sesi ve sonra da o tanıdık ses, Alfa annem Bahar;
"Sen zaten bana yetiyorsun sadece bizi kıskanan beyinsiz insanların dolduruşuna geliyorsun. Dediklerini ciddiye alıyorsun. Hiç karım ne der diye düşünmüyorsun. Sadece sen varmışsın gibi davranıyorsun. Ben üç gün senden ayrı kalabilir miyim? Sen on sekiz yaşına geldiğinde direkt seninle evlenmedim mi? Ben de yirmi yaşındaydım. Biz seninle 6 yıl boyunca sevgili kalmadık mı ? Pınar ben 18 yıldır seninle evliyim ve senin için kendimi şuracıkta öldürebilirim bile dediklerinin saçmalığının farkındasın dimi?"
Evet bunlar da benim ailem birbirlerini için ölebilecek fakat bazen cidden kafayı sıyıran insanlar birbirlerine sarılmaları içimi daha da yumuşatmış, gözlerim dolmuştu. Eğer bir eşim olursa Alfa annem gibi olsun derdim hep. Hep çok seven, koruyan , asla ihanet etmeyen , her şeyini verebilecek biri. İşte bu güzel ailenin güzel çocuğuyum ben de.
Yaşıtlarıma göre sağlıklı ve tertemiz bir cildim, beyaz bir tenim ve kumral saçlarım var. Gözlerim mavi. Bunu Alfa annem Bahar dan almıştım. Geri kalanları ise dünyanın en güzel annesinden almıştım, omega annemden. Aynı zamanda erkek bir omegaydım. Fakat çekinik olduğum için çocuğumun olması çok zor bir ihtimaldi. Bu yüzden de betalar daha çok ilgimi çekiyordu. Fakat bir Alfaya da hayır diyebileceğimi sanmıyorum.
Olanlardan sonra olay tatlıya bağlanmıştı. Yemeğimizi yiyip,sofrayı birlikte kaldırmıştık. Annemler kendi odalarına gidince ben de odama geçerek yarıda bıraktığım kitaba devam ettim.
___________________________________________
Kral ruh eşini dediklerine göre bulmuştu . Bununla Kral Timur ruh eşi olduğunu söyleyen omega ile birlikte yaşamaya başlamış ve bir kaç kere birliktelik yaşamışlardı fakat Timur Baskın Alfa olmasına rağmen bu birlikteliklerden çocukları olmamıştı Kral Timur bunu pek takmamış ve omega ile beraber yaşamaya devam etmiş fakat daha fazla dayanamayarak ruh eşi bağına bakmak için bir karanlık hekim çağırmıştı. Karanlık hekimler bu tür işler yaparak çalışan insanlardı. Karanlık hekim ilk olarak Kral Timur'un elini kesmiş ve su gibi görünen bir sıvıya damlatmıştı. Ruh eşi olduğunu iddia ettiği omegaya da aynı işlemi yapmışlardı. Sonuç olarak ise omeganın Kralın ruh eşi olmadığı ortaya çıkmıştı. Kral omegayı tüm halkı önünde idam ettirmiş ve bir daha da hiç bir omegaya bakmamıştı. Bunu omegayı sevdiği için değil bir daha kimseye güvenmediği için yapıyordu.___________________________________________
Odama geçerek yarıda bıraktığım kitaba devam ediyordum. Son olarak Kral Timur'un hikayesini okumuştum. Onun için üzülmüştüm. Keşke herkes istediği kişiye sahip olabilseydi diye düşünüyordum. O dönemde yaşasaydım acaba kralla tanışır mıydım? Ya da onun hayatını değiştirebilir miydim? Kafamda ki saçma düşünceleri silerek önümdeki kitabın sayfasını çevirdim. Fakat sayfa boştu, belki sadece budur diyerek diğer sayfayı da çevirdim fakat bu da boştu. Bir kaç sayfa daha çevirdim fakat hepsi boştu. Endişelenmiştim. Kitabı kapattım sonra tekrar kaldığım sayfayı açtım fakat kitap elimde parlamaya başladı sanki bir şey beni çekiyor gibiydi. Biraz daha parladı ve kitap beni içine çekti. Daha sonrasında neler oldu hatırlamıyordum.
___________________________________________
Hellüüü
Evet ilk bölüm
Hadi bakalım güzel olur umarım
❤️🔥🐣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönünce/ BXb
General FictionBulunduğu zamandan tam 770 yıl geriye giden Emre..... BXb omegaverse gay lgbt