ten"Baby, just like real love"

191 28 26
                                    

İyi okumalar🐞

Felix, Jeongin ve ben yemekhanede oturmuş yerken yemeğin görüntüsü iğrenç olmasa bile garip bir şekilde midem bulanıyordu. Derin bir nefes alıp verdikten sonra ellimi çatalı alıp önümdeki yumurtadan bir parça aldığımda midem daha da bulanmaya başladı. "Jisung sen iyi mi-Jisung!" Hemen ayağa kalkıp lavoboya koştum. Yemekhanenin yanında olması çok iyiydi gerçekten. Bir kabine girip kusmaya başladım.

Sonlara doğru kan kustuğumu fark ettiğimde gözlerim büyüdü. Ama sonrasında kendime geldiğimde ben iki gündür doğru düzgün yemek yemediğim aklıma gelince bu yüzden olabileceğini düşündüm. Sifonu çekip kabinden çıktığında Jeongin ve Felix bana endişeli gözler dile bakarken onları şimdilik kan kustuğumu söylemeyecektim. "Sizi endişelendirdiğim için özür dilerim..." Bunu demem ile ikiside bana sarıldı. "Sadece yediğimi kustum. Başka hiçbir şey yok." İkiside bana kaşlarını çatarak ilk önce Felix sordu. "Emin misin?" Gerçekten demiştim. Felix'in beni bu kadar iyi tanıması korkutucu diye... "Gerçekten bir şey yok. Hadi ders saati yaklaşıyor derse girelim." İkiside sonunda ikna olup beraber lavabodan çıktık.

***

Bugün sadece dört dersimiz olduğu için okuldan ayrılıyorduk. Jeongin Changbin hyung ile sinemaya gitmek için bizden ayrıldı. Ben ve Felix -Felix ısrarı yüzünden- Minho'yu bekliyorduk. "Ya Felix lütfen ben gideyim. Yeterince yorgunum zaten." Felix son cümlemi duymasıyla bana baktığında gerçekten yüzümde yorgunluk akıyordu. O sırada yakından gelen motor sesi ile kafasını yana çeviren Felix ilk önce gülümsemiş ve daha yeni kampüsten çıkan Hyunjin'in yanına gittiğinde ona şaşkınca baktım. Tıpkı Hyunjin'in beklemediği gibi bende beklemiyordum.

"Minho hyung ben bugün Hyunjin ile gideceğim. Sen Jisung'u evine bırakırsın, değil mi?" Minho'da ilk bizim gibi şaşırsada başını olumlu anlamda salladı. Felix Hyunjin'in konuşmasına izin vermeden oradan ayrıldılar. Sadece ben ve Minho olduğumuz yerden birbirimize bakıyorduk.


"Sen kendin git hyung. Benim midem bulanıyor bu yüzden motora binmeyeceğim." Bunları ağzımla söylesem de gözlerimin beni bırakma dediklerini çok iyi biliyordum. Ama bunu yapmak zorundaydım. Yürümeye başladığımda Minho telefonundan birine mesaj yazdıktan sonra kendi motorundan indi. "Seninle yürüyeceğim." "Ama motorun?" Minho omuz silkip benimle yürümeye devam etti. "Sen onu boşver. Bir arkadaşıma mesaj attım gelir alır."

Daha fazla konuşmadım. Hâlâ birazcık midem bulanıyordu. Telefonuma üst üste gelen mesajlar ile telefonu elime alıp baktım.






Hyung'um x Sungie

Hyung'um:
Han
Jisung
Hannie
Sungie
Sincabımm
Bakar mısın

Sungie:
Efendim hyung

Hyung'um:
Bil bakalım hafta sonu kim yanına geliyor

Sungie:
Kim

Hyung'um:
Tabii ki ben
Han Jihoon ve erkek arkadaşımla gelicem
Seni tanıştırmak için

Sungie:
Sen sevgilimi yaptın

Hyung'um:
Evet ama senin takıldığın nokta bu mu
Hafta sonu hazır ol
Cumartesi günü seninle zaman geçireceğim
Pazar günü seni erkek arkadaşım ile tanıştıracağım adı Park Siwoo

Sungie:
Bekliyor olacağım hyung
Ben eve geldim

Hyung'um:
Görüşürüz kardeşim
(❤️)






Telefonu kapatıp cebime koyduğumda Minho'nun kafasını önüne çevirmesi ile bu istemsiz gülümsememi sağladı. "Benimle eve kadar yürüdüğün için teşekkür ederim Minho hyung. İstersen eve gelebilirsin." Bunu aslında demiyecektim ama söz ağızdan bir kere çıkar işte. "Rahatsız olmayacaksan." Şuan hiç bir şey düşünmeden onun elini tutup eve doğru yürümeye başladım. Kendisi de hem bana hem ellerimize şaşkınca bakıyordu. Ama artık bu kadar yeter. Her zaman kendini rahatsız veriyormuş gibi tanımlamasından nefret ediyordum.


"Bence çilekli süt güzel olur bu havada. O yüzden çilekli süt koyuyorum." Deyip mutfağa geçtiğimde hemen çilekli sütü buzdolabından alıp bardaklara doldurduğumda tepsiye koyup salona götürdüm. Bir bardağı ona verip diğerini kendim alıp içmeye başladım. Bardağı dudaklarımdan ayırıp Minho'ya baktım. O ise bana bakarak güldükten sonra bana daha çok yaklaşıp baş parmağını benim dudağımın üstüne koyup üstündeki tahminen çilekli süt lekesini alıp o parmağını ağzına götürüp yaladı.


"Cidden harikaymış..."







Bölüm bitti<33

ready for love•Minsung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin