Uyarı:Ciddi anlamda psikoloji bozabilir.İntihar,cinsellik,küfür ve sex yerleri sansürsüzdür."Bana bir şey olmaz" derseniz okuyun ama hassas olanlar okumasın!Hikaye 1 bölümlük kısa hikayedir.İyi okumalar...
(Güney Kore/Seul)
(24 Ağustos)
(3. Kişili ağızlı anlatım...)
(...)
Yeji:Hay sikeyim böyle şeyi!
Yeji 4 yıldır polisti.Bu işini çok seviyordu.Abisi Felix,bir başkomiserdi.2 yıl öncesine kadar öyleydi...Abisi bir kazada öldü.Yeji hep kendini suçladı.Kendine hep küfretti.Hayata söver oldu.Sigara içmeye başladı.Tek başına yaşıyordu.Kimsesizdi tek abisi vardı.Ama o da artık bu dünyada değildi...
Lia:Ne oldu Yeji?
Yeji:Bir Küzey Kore casusu var!
Lia:Hassiktir!Nerdeymiş peki?
Yeji:Bir yatılı liseye saklanmış.Hemen gitmemiz gerek.Siz önden gidin ben sonra geleceğim.Ama beni bekleyin tamam mı?
Lia:Peki.
Yeji masasından kalktı.Balkona çıktı.Bir tane sigara çıkardı cebinden.Titreyen elleriyle çakmağı aldı ve sigarayı yaktı.Sonra o narin mi narin iki dudağının arasına yavaşça koydu.İçine çekti o zehirli dumanı.Tekrar etti bunu.İçine çekti,üfledi,İçine çekti,üfledi,İçine çekti,üfledi...Sigarası bitince çöpe attı.Son sıralar hep bunu yapıyordu.Sonra arabasının anahtarını aldı ve aşağı indi.Arabasına doğru yavaşça yürüdü.Topuklu ayakkabısının sesi gökyüzüne dağılıyordu.Arabaya bindi ve sonra arabayı çalıştırdı.Sonra hızla sürmeye başladı.O an gibi...
(...)
Felix:Yeji yavaş sür arabayı!
Yeji:Hayır!Amına koyduğumun araç!Neden hızlı gitmiyor bu?!
Felix:Yeji!Önüne bak!
(...)
Yeji:Hayır!O siktiğimin anısı çık aklımdan!
Yeji hemen arabayı durdurdu.Elleriyle başını tuttu.O anı aklından çıkmıyordu.Sonra telefonunu açtı.Biraz kurcaladı ve sonra fotoğraf galerisine girdi.Oradan 3 yıl önceki fotoğrafa baktı.Abisiyle çekildiği bir fotoğraftı bu.Gözleri dolmiştu.Sonrada hızlıca sildi gözyaşlarını.Bebekler gibi ağlamak istemiyordu.Sonra telefonunu kapattı.Arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.Olay yerine varmıştı çok geçmeden.Diğer polisler de bekliyordu.Sonra Yeji olay yerine yaklaştı.Cebinden silahını çıkardı.Eliyle tuttu ve yavaşça kapıya yöneldi.Sonra kapıya tekme attı.Kapı açılmıştı.Yeji önden,diğer polisler de arkadan geliyordu.Yavaşça ilerlediler içeriye.Okulun lobisi bomboştu.Sonra bir yatılı odanın önünde durdular.Sonrada kapıyı aniden açtılar.Öğrenciler polisleri görünce alelacele ayağı kalktılar ve ellerini kaldırdılar.
Yeji:Burada bir casus var!O nerde!?
"Bilmiyoruz efendim!" dedi öğrenciler.Yeji ve diğer polisler odayı gezdiler.Masada bir vazo vardı Yeji o vazoyu yere attı Vazo kırıkları öğrencilerin ayaklarının dibine gelmişti.Korkudan hiçbir şey diyemiyordu öğrenciler.Sonra polisler çıktı.Bir kaç odaya böyle baktılar.Sonra diğer polisler başka bir olaya gitti.Yeji burada durmak istemişti.Mola için okulun lobisine oturmuş tavana bakıyordu.
"Ellerini kaldır,Yeji..."
Yeji aniden arkasını döndü.Silahını o kıza döndürdü.O kız ise tebessüm ile Yeji'ye bakıyordu.
Yeji:Ryujin!Kes sesini sen casus!
Ryujin:Silahı bırak.Bir yerine bir şey olacak.
Yeji:Bor yorono bor şoy olocok?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Help Me! /Ryeji +18
RomancePolis olan Yeji ve Kuzey Kore casusu olan Ryujin (Mini hikayedir.Ciddi anlamda psikoloji bozan bir hikayedir.)