1. Manipulate Kids From Other Realities

54 2 4
                                    

Počet slov: 1250

~Vivi~

Seděla jsem na malém plácku, pokrytém hlínou a mechem. Všude okolo mě bylo jen pusto a sucho. Jediné, co jsem okolo sebe viděla, byly rozborcované válečné bunkry.

Na tváři se mi zjevil malý úsměv. Cítila jsem se zde opravdu příjemně a dobře. Nikdo mě tu nemohl rušit a já tu mohla být konečně chvíli sama se svými myšlenkami.

V poslední době se na mě kladl obrovský nápor. Jak ze strany Avengers, kterým jsem pomáhala s misemi a už dávno jsem se stala jejich právoplatným členem, tak ze strany projektu MnP-78/laTe.

Projekt přezdívaný Manipulate, nebo také Manipulate Kids From Other Realities, byl poměrně náročný. Hlavně, co se týkalo utajení.

Spočíval ve výzkumech jiných realit a cvičení nových agentů. Jednalo se o malé děti, které oplývali nějakými schopnostmi. Až budou řádně vycvičeni a složí zkoušku, stane se z nich tajná jednotka S.H.I.E.L.D.u zvaná M-78/14.

Ten podivný název Manipulate Kids From Other Realities s tím vlastně nijak nesouvisí, ale ze srandy jej vymyslel jeden hoch jménem Martin. Nebylo mu ani čtrnáct let, a přes to patřil ke starším členům projektu MnP-78/laTe.

A já? Já jsem měla jediný úkol. Držet vše v tajnosti a... No, tak těch úkolů bylo více. Držet vše v tajosti, vést projekt a zařídit, aby Avengers nepojali sebemenší podezření, což rozhodně nebylo jednoduché.

,,Jane?" Zaslechla jsem za sebou tichý hlásek malého děvčátka, které stálo pár metrů za mnou.

Rychle jsem se otočila a pohlédla malé Nině do očí. Byla to právě ta dívenka, která vymyslela krycí jméno Manipulate, o které se kdysi zmínil Fury.

,,Ano, zlatíčko?"

,,Maria tě shání," upozornila mě a já rychle vyskočila na nohy.

Vzala jsem Ninu do náruče a vešla do jednoho z rozbombardovaných vojenských bunkrů, ve kterém jsem zadala na malé, skoro přehlédnutelné obrazovce kód, jež nám otevřel dveře a my se dostaly do dlouhé temné chodby, která vedla do tajné základny projektu Manipulate.

,,Jak jsi se vlastně dostala nahoru? Kód neznáš," nechápala jsem.

,,Se Sindy jsme zdokonalily to přmisťování," zasmála se ta sedmiletá blondýnka.

,,Téda, já tu týden nejsem a ty už se umíš teleportovat," uchechtla jsem se a trošku si ji nadhodila, aby mi nepadala z náruče.

,,Tak se to úplně říct nedá. Zvládnu to jen na kraťoučkou vzdálenost a jen přes zeď nebo strop," zahihňala se.

,,Ale i to je od minula pokrok," pogratulovala jsem jí.

To už jsme se dostaly do velké místnosti, ve které sedělo mnoho agentů ze speciálních jednotek. Místnost byla zatemněna a převládalo zde ticho a pochmurná atmosféra.

,,Vivienne, tady jsi," přistoupila ke mně Maria a já malou dívenku, kterou jsem držela v náručí, postavila na zem. Nina okamžitě odběhla za svými přáteli, kteří byli roztroušeni po celé základně.

,,Co jsi potřebovala?" Zeptala jsem se nejistě. Stále jsem si nemohla zvyknout na tykání, na kterém jsme se domluvili. Odjakživa jsem byla zvyklá jí vykat, ale jelikož jsme teď spolu trávili obrovské množství času, začaly jsme si tykat.

,,Vím, že jsi teď přijela, ale Tony nalezl základnu Hydry a Fury tě povolává do akce," poplácala mě po rameni.

,,Co? Vždyť jsem se teprve pár hodin zpátky vrátila," povzdechla jsem si, ale už jsem se vydala do svého pokoje, kde jsem se nachystala na další misi a vyrazila do New Yorku za svými přáteli.

Cap's sister - Vivienne Jane Rogers 2 |Avengers| Kde žijí příběhy. Začni objevovat