~Kaçak~

20 1 0
                                    


Joseph Realler

İlk cinayetimin ardından 1 hafta geçmişti. Tüm suçu bana bıçağı veren Michael'e attım. Polislerde inandı bu gün idam edilecek. Zevk dolu bir gün olacak benim için. Hangi çılgının fikri bilmiyorum ama idam yetimhanenin bahçesinde olacak. Bunun iyi bir fikir olduğunu kim söyledi acaba? Onu alkışlamak istiyorum cidden. Neyse fazla boş konuştum idama 1 saat kaldı izlemem gereken bir show vaarrr. (Ya bu karakter niye böyle adam resmen 3. Duvarı kırdı sizle konuştu)

NOT: PARANTEZ İÇİNDEKİ CÜMLELER BENİM YANİ YAZARIN NOTUDUR

Dar ağacı kuruldu ve Michael getirildi. Cellat herkese bağırarak "Bakın buraya hepiniz bundan ders çıkarın! Eğer burada bir suç daha işlensin hepinizi ipe dizerim"dedi. Boş boş tehtidler ne zaman asacak şu çocuğu? Ağaç olduk şurada be! Ben böyle düşünüriken çocuğun boynunu ipe asmışlardı. Ama çocuğun boynu o kadar inceydiki asılamıyordu. (Birazz dram) Ondan sonra ipi sıkılaştırıp çocuğun boynunu kavradılar. Ve en sonunda altında ki tahtayı itip onu öldürdüler. Bu kadardı kısa ve rezil bir ölüm. Bu sadece bu... (Şimdi biraz ileri gideceğiz bir 6 yıl sonrasınaa)

6 YIL SONRA...
Rahibe Vanessa
Sevgili günlük  bu gün bir yetimi daha yolculayacağız. İsmi Joseph Realler benim ilk öğrencim. Umarım ki bundan sonra başarılı bir öğrenci olur.  günlüğüme bu cümleleri yazdıktan sonra kapıya doğru gittim. Karşımda yakışıklı bir delikanlı olan Joseph duruyordu. Siyah saçlı, siyah ile kahve arası göz renkli ,yapılı bir çocuktu. Hayatında başarılı olacaktı. İnanıyorum ona "sende gidiyorsun he? Ben yanlız kalacağım" dedim bir dost edasıyla. Bana güldü ve "Elbet bir gün karşılacağız hocam" dedi. Bende onu onaylar bir şekilde kafamı salladım. Bizim burda uğurlama töreni yoktur hoca ile öğrenci konuşur ve biter. Biz konuşmamızı yaptık. Şimdi gitme sırası idi. Bana son kez baktı ve " Lucifer olarak Lilith'imi bulmaya gidiyorum"dedi ve gitti. Ben şok olmuştum ama takmadım. Bu çocuk mitoloji ile kafayı yemişti zaten. Sıkıntı yapılacak bir olay değildi. Sanırım bu onu son görüşüm değildi. (Kesinlikle değil :) )


Adam (Adem) Fairyls
Bu gün okulun ilk günü ve baya bir heyecanlıyım. Gittiğim üniversite neler olacak acaba meraktan çatlıyacağım. Okula girdim bahçesi çok temizdi. Futbol ve basketbol sahası yeni gibiydi. Tertemiz ve yeni bir okul. Doktor olamam için son durağım buraydı. Ama işin garip tarafı bura hem tıp üniversitesi hemde harp okuluydu. İlk ders başlamak üzereydi hemen sınıfa girdim. Ve ilk dersi tanışma üzerine geçirdik. Üniversitenin tarihi çok güzeldi. Anlatılanana göre burası bir çifte aitmiş. Bu çiften biri doktor diğeri ise askermiş. Bu üniversiteyi açar iken ayrılmak istememişler. Ve buraı beraber açmışlar. Bende kendi askerimi mi bulsam? Üff böyle şeyler düşünmemem gerekiyor. İlk gün zaman şu gibiydi hemen geçti. Okulun çıkışında otobus dürağında bekliyordum. (Otobüs beklediğini belirtmeme gerek yok herhelde) O sırada bir çocuk gördüm. Baya yakışıklı idi. Bizim okulin harp tarafında okuyordu. Üstündeki rozeten anladım. Yanıma oturdu ve bana "Merhaba buraya oturabilir miyim?" Dedi. Bende "Tabi kii, otur"dedim ve oturdu. Benle konuşmaya başladı. Sohbeti o kadar güzeldi ki. (Neler oluyor ilk görüşte aşk mı??) Otobüsüm geldiğini görünce içimden lanetler okudum. Şu konuşmayı nasıl bölersin? Ben hemen     "Benim otobüsüm geldi artık kalkayım"dedim. Oda bana karşılık "Bu otubüse bende bineceğim"dedi. Böyle bir tesadüf var mı? Yaa yolda beraber konuştuk. Ve evime geldim. Kalktım oda benle bereber kalktı. Ve benim oturduğum evin yanını göstererek "Burası benim evim"dedi. Bende heyecan ile "Bende yanındaki evde oturuyorum sanırım komşuyuz"dedim. Oda beni onayladı ve en sonunda ikimizde kendi evlerimize  geçtik.



3. BÖLÜMÜN SONUUU.





KANLI MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin