FaceTime

91 7 0
                                    

Tiffany Blance:

Egy csoda szép reggelen mi mást csinálna az ember felkelés után, inna ezen a gyönyörű reggelen egy jó kis kávét. Én is ezt tettem volna hanem ugrott volna rám egy zsák aminek nem tudom a súlyát és reggel ez kurvára fáj, de utána rá jöttem ki volt ez a balfék aki úgy döntött e szép reggel, hogy ma ő a kereszten fogja végezni. Az nem más mint.... Danieelll Riccaardooo. Igen mit ne mondja sokan meg lepődnek azon, hogy én honnan is ismerem Danielt. Mi még gyerekkorban lettünk ilyen jóba és miután megtudta, hogy én össze jöttem az egyik Forma-1 pilótával mellékesen nem említem a nevét mert szerintem nem érdemli meg. Aminek ő nagyon őrült mert így ez által többet tudtunk együtt lenni. Ő mindig ott volt ha baj volt meg most is itt van mellettem és ez ugyan így működik fordított esetbe. Ha Daniel nincs a szakításom utáni lévő időszakon akkor én már rég hosszú alvást töltenék egy koporsóba a föld alatt. Úgyhogy neki mai napig hálás vagyok érte.

Megtaláltunk egy régi albumot amit én szerintem hónapok vagy lehet évek óta nem nyitottam. De most ez megváltozott. Ahogy ki nyitottuk az albumot azonnal elénk tárult egy gyerekkori kép mi rólunk az Ausztrália származású fiúval. A képet nézve sokat változunk mindenbe, de egy dologba azért mégsem ami nem más mint, hogy amikor összekerülünk akkor sülnek el a legnagyobb hülyeségek. DE EZT SZÓ SZERINT MONDOM! Mint például voltunk egy futamon és a Daniel szobája a 9. emeleten volt. Az ablak párkányon található volt egy elég nagy pálmafa és én pedig oda ültem ahhoz a növényhez. De az ablak nyitva volt, lehet, hogy már gondolhatjátok mi történt. Röviden annyi, hogy a hotel szoba a belső udvarra nézet és oda eset ki az a nagy pálmafa, de szerencsére senki fejére sem. Még annyi ilyen story van, hogy úszni is lehetne benne. De tovább néztük az albumot ahol találtam egy régi képet amit nem szívesen szerettem volna látni. A képen én és az exem szerepel. Evvel nem is lenne gond csak az a személy nem egy akár milyen ember hanem ő Charles Leclerc. 2022 tavaszán szakítottunk most pedig 2023 tavasza van. Ha jól számolok akkor kb 1 éve szakítottunk. Ezt legalább ki tudom számolni, nem az én tényleg jó voltam matekból csak hittanból nem. De ez most nem ide tartozik.

- Úristen, hogy néztem itt ki még szőkén és póthajjal.- mondom ki a véleményem az egy évvel ezelőtti Tiffanyról.- Meg milyen dagadt voltam ott.- mondom ki szint úgy a véleményemet.

- De nézd meg Charlest!- adja nekem ide az egy évvel ezelőtti képez és mellé mutat egy mostani képet. Amúgy nem sokat változott de az fix, hogy a modorán semmit nem változott.

- Most azon gondolkozom, hogy én miért nem találtam meg ezt a képet és dobtam ki.- mondom oly könnyen ki a dolgot mert logikusan már nem érdekel ő.- És miért most találtam meg ezt a képet ?- kérdezem valakitől aki választ adhatna erre a kérdésemre.

- Figyu Mel erre én sem tudom a választ nem vagyok jósló meg ilyenek de egy biztos, hogy ez egy jel és okkal küldte neked az univerzum.- mondja nagyon beleélve magát én pedig egy szemforgatással le tudom ezt.

Mire megszólalnák akkor hívják őt is FaceTime-on. Én nem láttam kik azok, azért beszélek többes számba mert több hangot is hallottam. Én addig be mentem a konyhába valami rágcsálnivalóért és üdítőért. Majd vissza mentem Danielhez.

- Sziasztok!- köszönök illedelmesen mire a vonal túl oldalán lévő két fiú megszeppenve nézi Danielt.

- Mondjad csak Daniel mikor akartad elmondani nekünk, hogy barátnőd van ?- kérdezi tőle egy nagyon ismerős hang de nem jut eszembe kié is lehet ez ? MEG VAN ! Csak is a Lando Norrisnak van ilyen hangja.

- Igen Daniel erről mi miért nem tudunk ?- kérdezi tőle egy szintén ismerős hang de evvel már nem nagyon foglalkoztam mert oda csúsztam Daniel mellé, hogy én is látszódjak.

- Sziaa Landooo.- köszönök a britnek mert hirtelen a másik srác hangját nem ismertem fel meg ki is ment a képből.

- Melody ??!? Azt hittem, hogy meghaltál már egy éve nem láttalak !- mondja nekem mintha nagyon nagy dolog lenne ami tényleg az. A Melodyt azt csak néhányan használják de többnyire a Tiffanyt szoktam használni.

- Még élek és virulok. Nehogy azt hidd én ilyen könnyen itt hagylak- mondom neki nevetve mire megpillantottam a másik személyt is. Amint meg láttam ott helyben lefagytam szó szerint. Na ki volt az ?? Hát persze, hogy az emlegetett szamár vagy is más néven Charles Leclerc.

- Hallod Charles nézd milyen képet találtam- mondja Daniel a barátjának- No itt van ez a kép- a képen mi voltunk rajta még amikor egy párt alkotunk és direktből úgy mutatta, hogy én ne látszódjak.

- Uram Atyám, hogy néztem itt ki !- mondja mintha már nem lenne holnap.- De ki van a másik oldalt ?- kérdezi az ausztrált mire a telefon kamerájához emeli az egy évvel ezelőtti énemet. Én míg ők beszélgettek telefonoztam és majd csak arra kapom fel a fejem, hogy Daniel a régi képet méregeti rajtam, hogy hol és mennyit változtam meg de ezt nem csak Daniel csinálta hanem mindkét fiú is. Én pedig ezt nem bírtam tovább nézni és tűrni ezért fel mentem a szobámba átöltözni ahová akart követni Daniel is de becsuktam az ajtót. Motorozni készülök mert ahhoz van most kedvem. Ezért úgy öltöztem fel is. Egy fekete feszülős kezes lábast vettem fel meg hozzá a fel vettem egy sportcipőt azért nem vettem fel a csizmámat mert megsült volna benne a lábam. Ahogy ki nyitottam az ajtómat azonnal le támadtak de én leszartam most mindegyiket. Riccardo tudja, hogy ilyenkor kurvára nem szabad idegesíteni erre meg Leclerc olyat mondod, hogy ott abba a szent helybe spárgába tudtam volna lemenni.

- Most már anyuci meg apuci pénzéből van ez ugye ? Nem kell ennyire flexelni vele.- mondja Leclerc nekem pedig itt telt be a pohár VÉGLEG nála.

- Na ide figyelj én nem kértem a véleményedet és nem fogok neked itt magyarázkodni, hogy ki pénze. De tudd azt, hogy a szüleim már nem élnék és úgy fontold meg mit mondasz! Mert én igazán nem mondtam semmit Julesről meg édesapádról úgyhogy jobb lesz a befogod azt a lepcses szádat és kuss a maradsz! Mert eddig nem volt pofád ezt elmondani nekem. De tudod akinek minden egyes Instagram storyját vagy posztját lájkolod az én vagyok. No most már kussba maradtál mert ki offoltalak ? Én ki mondom kerek perec a véleményemet bárkiről és menj amerre akart. De én most elmentem. Adiós- mondom nekik és el is vettem a motor kulcsot és indultam el a garázs felé ahol ez a csoda pihen.
Mikor már indultam volna elfelé akkor ki rohan Daniel a telefonnal a kezébe.

- Tiffany várj már !!!!!- kiabálja rohanva a barátom mire én bedöglesztem a motort és fel tolom a sisakom kilátó részét( u.i. nem tudom, hogy annak mi a neve sorryka) és várom, hogy mit akar mondani.

- Mi az ??- kérdezem tőle unott hangon mert ott volt az a személy akit ki osztottam az elmúlt kb 5 perccel ezelőtt.

- Mi volt ez az előbb Charlessal ?- kérdezi tőlem lihegve.- Majd ha haza jövök elmondom.- adok neki rövid választ. Ez után elindítottam a motort és elmentem.


Sziasztok remélem tetszeni fog, mert én eddig oda meg vissza vagyok ezért a storyért. 🥰❤️

Spoilerek!!!
Insta: g__w4ttpadw
Tiktok: g_w4ttpadw

Exek extrákkal Where stories live. Discover now