7

933 19 1
                                    


*********

עברו יומיים מאז שנפגשתי עם נאיה מחוץ לסביבת העבודה.
היום היא לא הגיעה ועדיין לא הצלחתי להפסיק לחשוב עליה.
פתאום קפצה לי הודעת טקסט, פתחתי וראיתי שנאיה שלחה סרטון חד פעמי. התרגשתי, רציתי לדעת איך היא תפתיע אותי הפעם.
פתחתי את הסרטון בזמן שהסתכלתי לצדדים לראות שאף אחד מהעובדים לא יכול לראות.
בסרטון נאיה צילמה את עצמה לבושה בחולצת בטן שבקושי הגיעה לה לפטמות, ומכנס קצר ואפור בלי תחתונים.
היא התחילה לשחק עם עצמה ולהשתין על עצמה, וביד אחת נוגעת לעצמה בפטמות ולהוציא משם חלב.
אהבתי איך יכולתי לראות רק חלק מהאיברים שלה.
היא מרטיבה על עצמה ואפשר לראות את המכנס משתחרר ומראה לי קצת יותר מהכוס שלה, כשהחולצה שלה נרטבת לאט לאט סביב הפטמות ומתחילה להדבק לה לגוף.
כמובן שהזין שלי ישר עמד כמו תורן ולא הצלחתי לשלוט בעצמי.
עוד הודעת טקסט נשלחה. ״עכשיו תורך״.
״תוריד את המכנס ותוציא את הזין שלך, אני רוצה לראות אותך עושה עלי ביד מתחת לשולחן שלך. ואז אני רוצה שתלקק את הגמירה.״ היא פקדה עלי.
ישר שלפתי את הזין מתחת לשולחן ופתחתי את המצלמה, התחלתי לתת ביד, מדמיין איך אני עומד מאחוריה בזמן שהיא משתינה על עצמה ודוחף לתוכה את המכנס הרטוב מפיפי.
אחרי בערך 6-7 דקות שאני נותן לעצמי ביד, הרגשתי שאני מגיע לגמירה. ישר שמתי את היד על הכיפה, תפסתי את כולה והתחלתי ללקק לעצמי את האצבעות.
זה היה כלכך טעים. אהבתי את הטעם של הגמירה שלי.
שלחתי את הסרטון והוספתי הודעה ״אחרי העבודה אני בא לאסוף אותך. אני רוצה אותך עם אותם בגדים שלשבת בסרטון.״

ארבע שעות אחר-כך, יצאתי מהעבודה והתקדמתי לכיוון הבית שלה.
שלחתי לה הודעה שאני בחוץ והיא מייד יצאה אלי, לבושה בדיוק כמו שביקשתי. פתחתי לה את הדלת והכנסתי אותה לרכב והתחלנו לנסוע לכיוון הבית שלי.
בזמן הנסיעה העברתי לה יד על המכנס באיזור המפשעות, שיחקתי לה במכנס, מושך אותו שיכנס בין שפתי הכוס שלה.
הוזזתי את המכנס קצת הצידה חושף את כל האיזור. פתחתי לה את השפיים עם שתי אצבעות ועם אצבע אחת התחתי לשחק לה בדגדגן.
מדי פעם מחדיר לה אצבע אחת ושם לה בפה ואז מעביר אלי לטעום.
כשהגענו לבית היא כבר הייתה רטובה כולה והיה אפשר לראות טפטופים נוזלים לה על הרגליים.
הרמתי אותה על האי שבאמצע המטבח שלי ואמרתי לה לשבת על הברכיים ולפתוח רגליים.
הלכתי למקפיא שלי והוצאתי דילדו גדול והצמדתי אותו בוואקום לאי.
״עכשיו אני רוצה שתתקרבי לדילדו ותתחילי להתחכך בו בזמן שאת משתינה עליו.״ אמרתי וכך היא עשתה.
היא התקרבה אליו נעזרת ברגליים, והתחילה להתחכך בו עם הכוס שלה.
התיישבתי על כיסא מולה וחיכיתי.
נאיה גנחה והתחככה מהר יותר, הקור של הדילדו גרם לפטמות שלה להזדקר, ככל שקפצה מהר יותר החולצה שלה עלתה ונתפסה מעל אחת הפטמות הורודות שלה.
לבינתיים הורדתי את הבגדים וחזרתי להתיישב על הכיסא.
נגעתי בעצמי, לא יכולתי שלא. היא הייתה כלכך סקסית.
התקרבתי עם הפנים שלי לדילדו והתחלתי ללקק אותו, פתאום שפריצים של המיץ שלה עפו עלי וראיתי שהיא גומרת, הרגליים התחילו להסגר ותפסתי אותן שישארו פתוחות.
כל הפנים שלי היו רטובות וקירבתי את נאיה אלי לנשיקה סוערת.
דחפתי את הלשון לתוך הפה שלה, כמעט גורם לה להחנק.
היא התנתקה מהנשיקה והחלה ללקק לי את הפנים.
הרמתי אותה עלי ולקחתי אותה אלי לחדר בזמן שהיא המשיכה ללקק ולנקות אותי.

נפלתי על המיטה ביחד איתה והפכתי אותה שהפנים שלי בתוך הכוס שלה והזין שלי מול הפנים שלה.
מהר מאוד היא התפשטה והתחלתי לאכול אותה, עולה מידי פעם לכיוון החור תחת ונותן גם שם כמה ליקוקים.
היא מצצה לי את הזין, ירקה עליו, ודחפה את כולו לפה.
הרגשתי שאני לא מצליח להתרכז בשום דבר, מצד אחת אני מנסה לענג אותה, מצד שני אני מתעסק במציצה שהיא נותנת לי. אז הרמתי אותה והושבתי אותה על הזין שלי כשהגב שלה מולי.
היא דחפה אותו לתוכה וזו הייתה ההרגשה הכי טובה שהייתה לי בחיים.
הרגשתי את הכוס החם שלה ונהנתי כלכך להיות בתוכה.
הוצאתי מהמגירה וויברטור קטן ודחפתי לה לתוך התחת.
היא התחילה לרכב עלי מהר יותר ולגנוח את השם שלי.
גמרנו ביחד.
כמה חיכיתי לחדור אליה.
מהר העליתי אותה שתשב לי על הפנים, מלקק את הכוס שלה ומנקה ממנו כל טיפת שפיך שנשארה ממני.
היא גנחה והתחילה לזוז מעלי, מחככת את הכוס שלה על כל הפרצוף שלי.
הבנתי שהיא מתחילה לגמור אז העליתי את הקצב. מצצתי לה אותו הכי חזק שיכולתי, דוחף את הלשון הכי עמוק.
היא גמרה לי בפה ושתיתי כל שלוק.
דחפתי לה את המכנס האפור הקצר שלה לתוך הכוס תוך כדי שאני מנגב אותה איתו.

נשכבנו חזרה על המיטה ערומים, עייפים ורטובים.
היא נרדמה לי על החזה עם המכנס בתוכה, בזמן ששיחקתי לה עם האצבע בפטמות.

*********

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FetishWhere stories live. Discover now