1.Bölüm

41 2 2
                                    

"Düzgün at şu topu." Jimin'in attığı pası karşılayıp potaya gönderdim. Top filenin içinden geçip yere düştüğünde Jin yakaladı.

"Koç olmadığı için antremanı boşlama Jimin. 3 gün sonra turnuvalar başlıyor." Topu birkaç kez sektirdikten sonra potaya gönderdi.

"Biraz rahatlayın daha 3 günümüz var ve 2 aydır deli gibi antreman yapıyoruz zaten." diye homurdandı Jimin.

Potadan düşen topu aldm ve sektirmeye başladım.

"Geçen sene ki mağlubiyetimizden sonra bu sene hiçbirimizin rahatlamaya hakkı yok." dedim ve topu tekrar potaya gönderdim.

"O zaman bunu bana değil de şuan antremanımıza katılmamış olan diğer takım arkadaşlarımıza söyle. Çünkü geçen sene ben yıldız basketçiydim."

Jimin bunu söyledikten sonra topu kaptı ve artist hareketler yaparak bacaklarının arasından topu geçirip potaya gönderdi.

"Fazla şımarıyorsun Park Jimin." Koç'un sesini duymamızla tek bir hizaya geçip hazır ol pozisyonu aldık.

"Kaptan, 3 kişinin eksik olduğunu görüyorum." dedi Koç.

"İkisi revirde, diğerini müdür yardımcısı çağırdı Koç." dedim.

"Okul çıkışında bir saat daha antreman yapıp öyle çıksınlar." dedi ve daha ciddi bir surat ifadesine bürünerek devam etti.

"Turnuvada ki ilk maçınız Yeongsan Koleji ile," zaten sessiz olan ortam daha da sessiz bir hal aldı. Ellerimi arkamda yumruk yaptım.

"geçen sene kaybettiğiniz takım ile." yüzlerimize tek tek bakıp devam etti.

"Bu sene tek bir mağlubiyet bile istemiyorum. Kim Koleji bu sene zafer kupasını kaldıracak. Anlaşıldı mı?!"
Koç'un bağırması ile aynı anda cevap verdik. "Anlaşıldı Koç!"

"Bugün erken çıkabilirsiniz ama yarın okul çıkışında hepiniz eksiksiz antremana kalıyorsunuz. Şimdi dağılabilirsiniz."
Koç sahadan çıktıktan sonra hepimiz soyunma odasın hücum ettik. Hızlı bir duş aldıktan sonra üzerime siyah bir sporcu şortu ve aynı renkte bir tişört geçirdim. Çantamı omzuma atıp su şişemden büyük bir yudum aldım. Telefonumu da dolabın içinden çekip aldım.

Diğerlerine el sallayıp kapıdan çıkarken bir yandanda mesajları kontrol ediyordum.Ren'in attığı çoğu "n'olur bana şunu-bunu al" içerikli mesajlara cevap verecekken farklı bir numaradan gelen mesaj dikkatimi çekti. Mesajın üstüne tıklayıp açtım. Okuduğum her kelimeyle kaşlarım daha da çatıldı.

0552 *** ** **:
Koçunuzla konuşup size daha uzun şortlar ayarlamasını isteyeceğim

Winner The LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin