Hatvanegyedik tánc.

569 60 10
                                    

A szekrényünkhöz megyek a saját ruháimat erőszakosan a táskámba dobálva, csak aztán lelökök valamit. Egész pontosan egy papírt..

Amint meglátja a kezembe egyből felpattan az ágyból, de addigra én már rég beleolvastam. Megpróbálta kitépni a kezemből, de csak hátrébb léptem gyorsan és újra átfutottam a sorokat.

-Nevetséges. - hitetlenkedek és vele nem törődve pakolok tovább.

-Ez nem az aminek gondolod! - fog a kezemre, hogy megállítson.

-Igen? Akkor magyarázd el miért kellett lefizetned Soyeonát, hogy megbazd mellettem és elvenned az egyetlen embert tőlem aki törődött is velem!

-Mert rossz ember és jót akartam neked! - emeli meg ő is a hangját.

-Ő a rossz ember? Kihasználtad, hogy megszorult a helyzete! - vágom hozzá a papírt. -Nem is ő érdemli meg, hogy utáljam!

-Előbb vagy utóbb tönkretett volna téged is! Én csak megelőztem!

-Már régóta ismerem és még soha nem tett ellenem! Nekem ne próbáld beadni azt, hogy te csak jót akartál, mert kiismertelek már! Mindig árta- várj mi?! Engem is...?

-Baby, megmagyarázok mindent csak ülj le és-

-Hazudtál abban is. - döbbenek le. Végignézek a szekrénybe lévő ruháimon és hamar arra a döntésre jutok, hogy itt hagyom a maradékot, csak tűnjek el a közeléből. Kerestem annyit még vele voltam, hogy bőven újra vegyem ezeket.

-Végigkell hallgatnod! - állít meg.

-Nem nem kell. Nincs szerződésünk. Szabad vagyok.

Sziasztok! Ha tetszett ne felejtsetek el Vote-olni, mert innen látom érdemes-e folytatni!

Basszus, olyan jól jön ez az érettségi szünet, de tudom, hogy egyszer én fogok szenvedni ilyenkor XD. Valaki érettségizik közületek?

24,5K
2,49K Vote

Pole dance (Jikook) [Befejezett] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang