Már, egy ideje ültem, az ágy szélén, amikor, az ajtó kinyílt.Egy férfi lépett be rajta, aki karon ragadott, és húzni kezdett maga után, egy hosszú folyosón, ami, egy hatalmas nappali felé vezetett.
Ott ült, a fotelban, az a férfi aki megvett engem, mint, egy zsák krumplit.....
- Most már elmehetsz - Biccentett egyet, a mellettem álló férfi felé, aki egy szó nélkül távozott.
- Gyere ide! - Paskolta meg maga mellett, a helyet jelezvén, hogy oda üljek.De, én meg se mozdultam lefagyva álltam egyhelyben.
- Azt mondtam gyere ide! - Emelte fel hangját, mire, én össze rezzentem.
Lassan elkezdtem, a férfi felé lépkedni s , meg álltam közvetlen előtte.
- Nem szeretem, az engedetlen nőket, akik nem tudják, hogy hol, a helyük - Állt fel, így már velem szemben állt.
- Helyük, a kutyáknak van, nem a nőknek - Néztem szemébe.
- Na ide figyelj nekem nem pofázol vissza érthető voltam? - Csapott, a mellettem lévő falra.
Nem válaszoltam csupán, egy aprót bólintottam.
- Mondom érthető voltam - Üvöltött arcomba, s hajolt, a nyakam ívébe.
I... Igen - Dadogtam.
- Hmm.... Ha még egyszer, egy szót szólsz anélkül, hogy kérdeznélek istenemre mondom megtudod, mi az a büntetés - Dörgölte magát hozzám, s szagolt bele nyakamba.
- Miért vagyok itt? Miért tartasz fogva? - Kérdeztem meg félve.
Össze szorította állkapcsom, majd erősen neki szorított, a falnak,
- Eressz el! - Löktem el magamtól, s másodpercek alatt csattant, a kezem, az arcán.
A szemei szikrákat szórtak, s karon ragadott, majd belökött, egy ajtón, s bezárta, az ajtót, én pedig hátrálni kezdtem tőle.
TOM SZEMSZÖGE :
- Gyere ide MOST!
Legnagyobb döbbenetemre tette amit kértem. Lassan elém sétált, persze, a tisztes távolságot tartotta.
- És most vedd le, a fehérneműdet!
- Ne csináld, ezt kérlek - Könnyezett be.
Meg ragadtam, a karjánál fogva, és magamhoz rántottam, majd levettem róla, a melltartót, azonnal takarta magát. El kaptam kezét, és le szorítottam, a teste mellé.
- Ne merészelj ellenkezni! - Néztem szemébe.
Gyönyörű mellei vannak, nem nagyok, de szép formásak. Le térdeltem elé, és lehúztam róla, a bugyit felegyenesedtem, s magamhoz húztam, a kezemet levezettem, a lábai közé, azonnal menekült volna, de nem hagytam.
- Tedd szét, a lábad most!
- Nem - Szorította össze szemét, s megpróbált ellökni magától kisebb nagyobb sikerrel.
- Mi, az, hogy nem? Ha most nem teszed amit kérek úgy meg duglak, hogy, egy hónapig nem fogsz tudni lábra állni - Szorítottam rá nyakára.
- Hagyj békén kérlek szépen - Folyt le végig kipirosodott arcán, egy könnycsepp .
- Még, a nevedet sem tudom, nem kényszeríthetsz ilyenre - Alig bírta kinyögni, ezt, a pár szót.Erősen ökölbe szorítottam kezemet, s löktem el magamtól.
- Legközelebb nem úszod meg - Néztem, a földön össze kuporodó zokogó lányra, s hagytam magára, a szobában.
ESTÁS LEYENDO
Te más vagy ~Tom Kaulitz.
RomanceMeghaltak, a szüleim, egy szörnyű balesetben, így minden rám, és a testvéremre szakadt. Én irányítok mindent, és imádom! Az emberek félnek, a nevem hallatán. A nevem Tom Kaulitz 25 - éves vagyok, és szingli. Hatalmas felelősség szakadt, a nyakamba...