Sam i Tara chwilę po skończeniu rejestracji wróciły do domu, chciały poinformować wszystkich o niespodziewanym telefonie.
Samantha zadzwoniła do Mindy i Chada, a Tara do Sidney, Gale i Loren żeby spotkać się w ich domu lecz nie powiedziały dlaczego.
*
Gdy tylko weszły spóźnione do domu, wyczuły napiętą atmosferę, wszyscy byli wpatrzeni w ekran telewizora.- Co się stało?- zapytała wszystkich Tara
Po chwili Chad się odwrócił w stronę sióstr i powiedział
-On wrócił...
W telewizorze leciały wiadomości z nagłówkiem
,,He's back, one victim died"
,,On powrócił, jedna ofiara nie żyje"-Wiem, dzwonił do mnie- powiedziała zaniepokojona Sam
-Dzwonił do Ciebie, kiedy?- zapytała wstrząśnięta Sidney
-Przed chwilą, zanim do Was zadzwoniłyśmy
W zeszłym roku tak samo dowiedzieli się o mordercy, przez wiadomości i telefon.
Policja miejska znów ustaliła godzinę policyjną i zakaz chodzenia wieczorami po ciemnych uliczkach. Następnego dnia Tara i Chad poszli na szybki spacer, przez cały czas mieli wrażenie, że ktoś ich obserwuje, poszli do parku gdzie chcieli sobie zrobić romantyczne zdjęcie na tle rzeki i zachodzącego słońca, Chad ułożył telefon na ławce i włączył odliczanie na 5 sekund. Ustawili się i w tym samym momencie w ich stronę podbiegł ghostface, ale Chad z odruchu odepchnął go, a ten wpadł do rzeki, zostawiając zacięcie na ręku chłopaka. Rana nie była głęboka, więc nawet nie myśląc o bólu Chad pociągnął za sobą swoją ukochaną i ruszył po telefon następnie szybko w stronę miasta i do domu.
*
W domu Sidney pomogła opatrzeć ranę Chada-Rana nie jest głęboka- powiedział kobieta
-O tyle dobrze- odrzekł Chad z ulgą
A więc to już oficjalne ghostface wrócił. Gale przytuliła Loren, była dla niej praktycznie jak Ciocia, od urodzenia towarzyszyła jej i Sidney.
-Ciekawe ile ich będzie tym razem- zapytała Mindy.
I właśnie w tym momencie do Loren zadzwonił telefon, trząsły się jej bardzo ręce, bo podejrzewała kto to jest ale odebrała i dała na głośno mówiący.
-Halo, kto tam?
-Witaj Loren Loomis to ja Wasz rodzinny przyjaciel
Loren była równie odważna jak Sam i odpowiedziała mu:
-Nie znam Cię i nie mam na nazwisko Loomis, nazywam się Loren Prescott
-Po matce a pomyślałaś o ojcu?- w tym momencie dziewczyna się rozłączyła.
Gale zadzwoniła do Kirby Reed, dzięki temu, że ona pracuje w FBI mogła zbadać zdjęcie zrobione przez Chada w parku.
CZYTASZ
Krzyk 7
HororGłówni bohaterowie powracają! Sidney Prescott, Gale Weathers, Tara Carpenter, Samantha Carpenter, Chad Meeks i Mindy Meeks. Opowieść będzie mroczna ale wciągająca. Przygotujcie się na dzwoniący telefon... To będzie całkowicie inna historia. (Opowiad...