Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2024
( Η πλευρά του )
Είναι βράδυ , όλοι οι δρόμοι είναι σκοτεινοί , το μόνο που λάμπει είναι το φως της μηχανής μου , το μόνο που ακούγεται στους δρόμους είναι εξάτμιση μου που φοβίζει τους πάντες μόνο απο το άκουσμα της , το μυαλό μου σκέφτεται την ταχύτητα , δεν με νοιάζει που έχει κρύο , που βρέχει , αυτή την στιγμή ειμαι εγώ και η μηχανή μου ,άλλωστε μόνο οι δύο μας μείναμε , Δεν ήμουν έτσι , με έκαναν να γινω έτσι , και ποιος ; Το ίδιο μου το παρελθόν , είναι και αυτό σκοτεινό, όπως εμένα , το σκότος κυριαρχεί , παντού , γιατί το σκοτάδι είμαι εγώ , και ο δρόμος είναι οι ατελείωτες σκέψεις που κάνω όταν καβαλάω αυτή την μηχανή , ο δρόμος μου ανήκει , όλα μου ανήκουν , εξίσου και το παρατσούκλι μου " ο κυρίαρχος του δρόμου "
Λίγο πιο μετά σταματάω σε ένα περίπτερο , αφήνω την μηχανή μου , και προχωράω ...
Διαλεγω τα τσιγάρα που παίρνω πάντα και στρέφω το βλέμμα μου στο ταμείο , που τυχαίνει να είναι μια κοπέλα με ξανθιά μαλλιά και να με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω ...η Ελίζα
" Δέκα δολάρια όμορφε , τα κανω όμως για εσένα πέντε αν θες να βγούμε "
Την κοιτάω , δεν της δίνω σημασία , δεν της μίλησα παρά μονο μια ματιά της έριξα και έφυγα δίνοντας της πρώτα τα δέκα δολάρια , Εξίσου δεν είναι ώρα για τέτοια
Ανεβαίνοντας στην μηχανή ,το κινητό μου δονείται , έχω μια ειδοποίηση
Από Ρίτσαρντ:
Που είσαι ρε μαλάκα;
Αν δεν έρθεις αυτή την στιγμη ο αγώνας θα ακυρωθεί και ξέρεις τι θα γίνει αν γίνει αυτό...
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΠΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ!!
ΤΕΛΕΙΩΝΕ
Το είχα ξεχάσει τελείως ....
Πρέπει να βιαστώ ..
Πατάω γκάζι , η ταχύτητα αυξάνεται όλο και περισσότερο , ο αέρας είναι τόσο δυνατός που κοντεύει να με ρίξει, ειμαι σίγουρος πως οι φλέβες μου αυτή την στιγμη πετάνε στα χέρια μου από την πίεση και απο τα νεύρα , δεν κυκλοφορεί κανένα αμάξι στον δρόμο . Οι αγώνες γίνονται για τα χρήματα , με αυτά ζω , τα δέκα δολάρια από εκεί τα έδωσα από τους παράνομους αγώνες , με ευχαριστεί ,πάντα κερδίζω ούτως σι άλλος , γιατί όπως είπα πριν ότι θέλω πάντα το περνώ με τον οποιοδήποτε τρόπο , ήταν είναι λάθος είτε είναι σωστός , μου αρέσει η παρανομία , μου αρέσει να νιώθω ότι τους κυριαρχώ όλους ,ένας προς έναν , σαν να χειρίζομαι μια μαριονέτα , την κάνω ότι θέλω , οπότε το θέλω , έτσι είμαι ,και όπως είπα πριν με έκαναν να είμαι έτσι ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο Κυρίαρχος Του Δρόμου
Mistério / SuspenseΈνας άνδρας γεμάτος τραύματα , σκοτεινές εμπειρίες , παρελθόν χωρίς αγάπη , ποτέ δεν έμαθε τι είναι και που μπορεί να φτάσει κάποιος για αυτή ... Μια κοπέλα γεμάτη συναισθήματα , ευτυχισμένη, χαρούμενη , Ξέρει πως είναι να αγαπαει , να νοιάζεται...