Éjszaka volt, az éjszaka sötétséggel jár ezt még a sötét emberek is tudják(na ez életem poénja volt). Na szóval ugye sötét volt. A Petőfi-Szendrey utcában minden házban le volt oltva a villany kivéve az 54-esben. Az 54-es házról azt fontos tudni ahhoz hogy értsd a sztorit, hogy ott laktak Kissék. Volt a Kis Ádám, Kis Miska, Kis Ödön meg a Kis anyó( az anyónak nem volt rendes neve ő csak simán anyó volt). Szóval éldegéltek így négyecskén, de minket, vagyis hát engem nem érdekel az életük azon a bizonyos estén kívűl, és gondolom téged se kedves olvasó(kurva unalmas életük volt). Tehát este volt Kis anyó meg Kis Miska kártyáztak mint minden este, de mivel ők nem keltettek zajt ugyan úgy mint semmikor máskor így este, egy árva kukkot se lehetett hallani a tücsök ciripelésen kívűl. Na igen, a lényeg hogy csend volt. A két Kis a kör végére ért, így Kis anyó megint osztott. Egyszer csak Kis Miska felhördül, nem is csodálom. Csórikámnak olyan fos lapjai voltak hogy még nekem is kétfelé állt volna a szemem. De mikor Kis Miska leesett a székről, és csak fuldoklott, Kis anyó se feltételezte azt hogy a lapjai miatt hörög. Gyorsan oda szaladt hozzá és akkor látta hogy Kis Miskának habzik a szája. Mivel ilyenkor minden normális ember mentőt hív így Kis anyó se tett másképp. A mentő tíz perc múlva oda is ért Kis-ékhez. El is vitte Kis Miskát és a további három Kist(a többiek addigra felkeltek).
Ahogy üres lett a ház és sötétségbe borult, pont mint a többi az utcában. Ja, nem mind. Locsi-fecsi asszony felkelt de ez szokványos, mert mivel ezen az uncsi környéken soha nem történik semmi, Locsi-fecsi asszonynak mégjobban oda kell figyelnie ha valami szokatlan van készülőben, de ő ugye csak a későbbiekben lesz fontos. Egyenlőre kanyarodjunk vissza a ház felé és nézzük az alakot aki besétál az üresen hagyott házba. Természetesen mint általában a betörők ő is teljes fekete hiper szuper ninja szerkóban nyomja, ezért meg ahogy lopakodik simán levonjuk azt a következtetést hogy ő egy sima/átlagos betörő. Na de az a helyzet, hogy felmegy a padlásra pedig a padláson senki nem tart értékeket. Na de ő csak kitartóan keresgél és valószínű hogy meg is találta amiért jött mert sebes léptekkel megiramodik, a kezében pedig ott lapul a zsákmánya, más néven pár rongyos papír. Viszont azt hogy mi van a papírokon nem tudom de biztos valami nagyon fontos dolog ha érdemes volt betörni érte Kisékhez.Másnap a Kis család mélabúsan tér haza, ugyanis Kis Miskát sajnos nem lehetett megmenteni. Szomorúan térnek vissza a hálóikba hogy aludjanak egyet vagy elfoglalják magukat, mielőtt minden más dolog történik.
Eközben a rendőrségen folyik a nyomozás egy ismeretlen tettes ellen aki több házat is kirabolt amíg ott tragédia történt. A rendőrkapitány már a haját tépi, vagyis hát a haja helyét, mivel hogy kopasz szegény. Na mindegy, a lényeg az, hogy rettenetesen bosszús. A kezében ott sorakoznak a bizonyítékos akták. Csak az a probléma hogy az egyik se volt vastagabb egy alátétnél amit a vasárnapi ebédhez raksz fel hogy ha esetleg kilöttyen a húsleves akkor ne legyen leveses a frissen felrakott terítő. Álmos parancsnok idegesen pödörte a bajuszát ami a hajkoronájával ellentétben igen dús volt neki. Idegesen vágta le az alátéteket, bocsánat a bizonyitéki aktákat az asztalra majd elindult először a halottkémhez, a halottkém után pedig vissza a Kis házhoz és annak környékére, hogy körbekérdezzen nem látott e valaki valamit. A szemtanúkhoz nem fűzott nagy álmokat, mert az eddigi ügyekben se segítették eljutni a céljához. Igaz hogy a halotkémnél se nagyon számított semmi egetrengetőre, de az mellékes.A Kapitány és a szemtanúk beszélgetései:
(K=kapitány)
(Sz=szemtanú)
1.K: Észlelt bármi furcsaságot a Kis ház körül?
Sz:Nem, bár Kis Ádám mostanában egy lájányzó körül sertepertél.
K: Le tudja írni hogy milyen volt a hölgy?
Sz: Nem
K: Biztos? Nagyon sokat segítene a nyomozásban!
Sz: Sajnos rémesen rossz a memóriám, de tudja a mi korunkban az ember még örül hogy ha fel tud kelni.
2.(Azért fontos ez a pont mert itt Locsi-fecsi asszony lesz a szemtanú. És tulajdonképpen ki jobb informátor mint a falu pletykafészke?!)K: Jó napot hölgyem, észlelt bármilyen furcsaságot a-sajnos nem tudja végig mondani a szokásos mondókáját mert Locsi-fecsi asszony közbevág.
Sz: persze hogy láttam...
K: És el is tetszik mondani vagy inkább megtartja magának?!
Sz: Ja bocsánat persze azonnal mondom.:- Először is Kis anyó átvett egy gyanús fekete dobozt a sarki buszmegállóban- Locsi-fecsi asszony odavezette a kapitányt ahhoz a székéhez amiről faszán rálátni a buszmegállóra.
- Másodszor, Kis Ödön később ment el a délutáni négyórás hurkanyomására (alias kakilás), csak négy óra tízenkettőtől ült a WC-n. Sajnos azt nem tudom hogy meddig, mert megérkezett a Nagy családhoz-itt rámutatott a Kis ház melletti ezek szerint Nagy házra.- Tudja Nagyék legnagyobb lányának, Nagy Marinak kislánya született és elhozta megmutatni a szüleinek, viszont tessen elképzelni hogy a férje nem volt vele, szerintem otthon maradt vagy, ha érdekli a véleményem akkor nőzni ment az egyik ilyen bárba de tudja maga biztos milyenek ezek a mai fiatalok.
K: Bocsásson meg hogy közbe vágok de esetleg nem térhetnénk vissza Kis-ékhez?!
Sz: Természetesen, bocsássa meg de szerintem ez egy kulcsfontosságú dolog az ügyével kapcsolatban. Na de mondom
- Szóval Kis Miska, tudom hogy halottról jót vagy semmit de azért nem szép hogy lefizette a postást
K: Értem, esetleg nem tudja hogy miért fizette le?
Sz: Dehogynem, azért fizette le mert csomagja jött amiben mindenféle alkohol volt, tudja én elítélem az ilyen dolgokat de a ....................A kapitány kb. két óra után szabadult meg az asszonytól és amint becsukta maga után a tulipános kis kaput, négy dolgot állapított meg. (Esküszöm hogy ez az utolsó ilyen felsorolós dolog ebben a sztoriban de ez még kell).
-Az első az, hogy azonnal be kell vennie egy magnéziumot.
-A második, hogy ennek a nőnek túl sok ideje van.
- A harmadik, hogy sokkal több mindent tudott meg mint amit kellett az ügyhöz, vagy amit akart.
- Az utolsó pedig az, hogy most nehezebb lesz elkülíniteni azokat a dolgokat amik ténylegesen kellenek a nyomozáshoz és azokat amik nem.
Még a kapu előtt álldogállt amikor egy fekete ruhás férfi állt meg mellette.
- Te is a béredre vársz?- kacsintott a kapitányra, valószínűleg nem ismerte fel a rendőr mivoltját mert a kapitány egy fekete pólót viselt és egy, a pólójával megeggyező színű nadrágot. Álmos kapitány csak felvonta a fél szemöldökét mire a másik(mármimt a férfi, nem a szemöldök) csak legyintett és besietett a kapun. A rendőr vissza sietett a rendőrségre és azonnal rákeresett a férfi nevére. Kiderítette hogy a férfi bűnrészes volt pár élelmiszer bolt és egy gyapjugyár kilopsának az ügyében. Mivel Locsi-fecsi asszony említette neki a betörést lassan összeálltak a fejében a gondolat darabkák. Ezek összejátszanak.2 órával később......
A kapitány a felettesével ül a ház előtt és cigarattázik. A felettese megkérdezi hogy hogyan jött rá a megoldásra. A kapitány azt feleli hogy amikor meglátta a férfi aktájában a gyapjú lopás összeállt a kép. A Kis család mindig is gyapjú hatalom volt és Locsi-fecsi asszony pedig át akarta venni a helyét a piacon. Egyedüli nagyhatalom akart lenni. Félelmetes hogy egyesek mire képesek a hatalomért..
YOU ARE READING
Egy részes novelláim
FantasyAhogy a cím is mutatja ez egy olyan "könyv" lesz ahol a történetek egy, max két fejezetesek. Leginkább bolondos történetek lesznek felfedezhetők mert ezek csak rövid novellák a képzeletemből. Témám nincsen, leginkább változó.