Elisa Seçkin koleji son sınıf öğrencisiydi şehrin en iyi okullarından birinde okumak onun için hem şans hem de biraz can sıkıcıydı çünkü arkadaşları zengin yaşamaları için de dünyadan tamamen kopuk eğlence peşindeydiler tabi istisnalar hariç. Yerine geçtikten sonra en yakın arkadaşı Miray ona nerde kaldığını sorarken o hala rüyasını ve kitabı düşünüyordu. Miray anne ve babası doktor kendisi de tıp isteyen ve bunun için sürekli ders çalışan biriydi Elisa ile de bu sayede tanışmışlardı kütüphanede. Miray artık cevap alamayınca onu hızla sarstı kendine geldiğinde Elisa ders çoktan bitmişti. Kafasını toparlanması gerekiyordu çünkü sınava çok az kalmıştı ve sınavı kazanıp bir an önce üniversiteye gitmesi gerekiyordu çünkü artık kendine ait bir hayat kurma peşindeydi fakat yine iç sesini dinlemekten alıkoyamadı kendini ve okuldan çıkar çıkmaz kendini kütüphane de buldu depo tarafına yönelirken bir güvenlik tarafından uyarıldı oraya girmenin yasak ve gece yarısı birileri gelip depoda ki bütün kitapları dağıttığını söyledi. O an, depoya giren kişilerinde bu kitap için geldiğini düşündü bu onu bi o kadar heyecanlandırsada çok korkutmuştu ama artık zamanı kalmamış çünkü içinde ki sese göre onlardan önce o kitabı almalıydı küçük yıllarından beri o kütüphaneye geldiği için her yerini çok iyi biliyordu kütüphanenin arka bahçesinde deponun başka bir girişi olduğunu oraya doğru ilerlerken orda da bir güvenlik olduğunu gördü başka çaresi kalmamıştı arkadaşı Miraydan yardım istemeliydi Miray ilk başta bunun tehlikeli olduğunu başlarıma bir sıkıntı açacağını söylesede sonunda arkadaşı için kabul etmişti Miray bir anda hırsız var çantamı kaçırdılar diye bağirinca güvenlik ona doğru koşmaya başladı ve Elisa hiç zaman kaybetmeden arka kapıdan depoya girdi az bi süresinin olduğunu biliyordu koşarak odaya girdi dün kitabı aldığı raf tamamen dağılmıştı işte o an anladı bu kitabın için gelindiğini ve bu kitabın tam da aklından geçtiği gibi normal bir kitap olmadığını. Beyninde ki düşüncelerini hemen sildi zamanı çok azdı korkuyla kitabı rafa değilde kitaplığın altına fırtlattığını hatırladı eğilip hemen onu aldı tam çıkarken diğer odaya birinin girdiğini gördü kalbi ağzına gelecekti çünkü yalnız değildi depoyu dağıtan kişi de oradaydı sessizce depodan çıktı ve arkadaşının yanına gidip bu çanta sizin galiba diyip güvenliği ordan uzaklaştırıp arkadaşıyla kütüphaneden ayrıldı ama hala çok korkuyordu Miray ona Elisa hala anlatmadın o depoya niye girdiğini derken telefon çaldı ve arayan babasıydı hemen hastaneye gel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİSA'NIN DÜNYASI
Teen FictionHiçbir yere ait olmayan bir kızın ait olduğu yeri bulma macerası.