ELİSA'NIN DİLİNDEN

16 3 0
                                    

Babam arar aramaz içime bir korku çöktü ne olmuştu. Miraya çokça teşekkür edip zamanı geldiğinde anlatacağım diyerek ordan uzaklaştım ilk gelen taksiye binip hemen hastaneye vardım. Onları gördüğümde annem kendin geçercesine ağlıyor ve feryatlar ediyordu bu beni çok korkuttu yanlarına gittiğimde babam kardeşim Ada'nın okulda düştüğünü ve saatlerdir baygın yattığını ara ara uyanıp Naz diyerek sayıkladığını söyledi o an kendimi tutamayıp ağlamaya başladım anneme sarılacakken beni itti ve cama doğru yürüdü babama sessizce onu görebilir miyim dedi doktordan izin alıp yanına girdim o kadar güzel gözüküyordu ki kafasındaki dikişlere rağmen kulağına eğilip geldim bir tanem dedim ama ses vermedi sonra yüzüme bir öpücük kondurdum ama gözyaşlarım durmuyordu o sırada geldin mi dedi ve bana bakarak beni iyileştir çünkü beni sadece sen iyileştire bilirsin dedi ve yine bayıldı doktorlar beyin travması olduğunu söyledi fakat içimden bir ses onu gerçekten benim.  iyileştirebileceğimi söyledi  ve ona dokunmaya başladım ben dokundukça rengi yerine geliyor ve yavaşça gözlerini açıyordu bunun nasıl olduğuna inanamadım ama o iyileşiyor diye çok sevindim kendine geldikten sonra artık odaya çıkarmışlardı sürekli beni Naz kurtardı diyordu ama bunu duyan annem sinirleniyor ve Naz o sırada yanındaydı sadece o kadar diyordu bu kadın neden böyleydi ? Elisa'nın bunu düşünecek zamanı yoktu çünkü kardeşi iyiydi fakat birden aklına kitap ve kütüphanede olanlar geldi ama eve gelir gelmez kendini uykuya verdi.

ELİSA'NIN DÜNYASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin