Takže moje první Larryovka 13/15+ snad se bude alspoň někomu líbit... ❤
Louis a Harry nejlepší přátelé už od šesté třídy. Teď jsou spolu v posledním ročníku na střední, za těch 7 let co se spolu znají spolu mají zvláštní vztah jsou pořád jen přátelé, ale oba dva touží po tom druhém, ale bojí se to ríct, aby se neztratili, ale co když se to jednoho dne zvrtne a Louis ztratí kontrolu.
Harry:
Loui dneska nepřišel do školy nevím proč jen mi napsal jestli se za ním stavím a přinesu mu sešity na dopsání.Konečně skončila škola a já se vydal za Louisem, odpadla nám jedna hodina tak jsem napsal Louimu, že prijdu dřív, ale neodpověděl, tak snad to nebude vadit.
Za cca. deset minut už jsem stál před domem a klepal na dveře, po asi pěti minutách se ozval Louis se slovy ,, No jo...už jdu!!" konečně otevřel dveře a....a bože byl jen v boxerkách měl rozcuchané vlasy a troch červené, rozespalé oči. Snažil jsem se mu dívat do očí a ne na jeho rozkrok v těch sakra obepnutých boxerkách.
,,Harry co tu děláš tak brzo??" vyrušil mě jeho hlas z mého premýšlení nad jeho ...rozkrokem skvělý Stylesi tos to dopracoval premýšlíš nad rozkrokem svýho nejlepšího kamaráda. Nadával jsem si v duchu...
L: ,,Hazz...vnímáš??!" zatřásl se mnou Louis. Sakra byl jsem asi mimo.
H: ,,C-co promiň??"
L: ,,Ptal jsem se co tu děláš tak brzo? měl jsi prijít až ve dvě"
H: ,,Jop psal sem ti, že nám odpadla hodina, že príjdu dřív, ale tys mi neodpověděl."
L: ,,Aha"
H: ,,Promiň snad ti to nevadí"
L: ,,Ne ne vůbec ty promiň, tak trochu jsem asi usnul"
H: ,,Jop to je vidět" zasmál jsem se
L: ,,Ježiš tak pojď dovnitř a nestůj tak mezi těma dveřma"
H: ,,Jo dík" zul jsem si boty a posadil se na gauč.L: ,,Chces něco k pití?"
H: ,,Ne díky"
H: ,,Loui co ti vlastně je, že jsi nešel do školy ?? Moc nemocně totiž nevypadáš"
L: ,,Hmm.. Bravo Sherlocku tobě nic neunikne" zasmál se a dloubnul mě do žeber.
H: ,,Haha" řekl jsem sarkasticky
L: ,,No víš včera jsem byl v baru, a tak trochu jsem přebral a ráno jsem měl nehoráznou kocovinu tak jsem radši nešel.."
H: ,,Bože Loui zase?!? Co ti je ?!? poslední dobou tam chodíš skoro pořád!!" řekl jsem naštvaně. Měl jsem o něj strach záleželo mi na něm víc, než na kamarádovy to byl ten problém.
L: Ty jsi mi Hazz" řekl a já nechápal jak to myslí.
H: ,,J-Jak to my-myslíš???"
L: ,,Jž už nemůžu Harry"
H: ,, C-co jak nemůžeš o čem to mlu..." nestihl jsem doříct zabránily mi v tom Louisovy rty na těch mých...Panebože Louosovy rty... on mě líbal.Nevím, jak se to stalo, ale najednou jsem byl Louisem přiražen ke zdi v jeho obýváku a nechával se od něj zuřivě líbat...Jeho polibky byly čím dál vášnivější, pokud to bylo vůbec možné, bylo to nepopsatelné cítit konečně ty jeho hebké malinové rtíky na těch mých, jak dlouho já po tomhle snil.
Mezitím co jsem tu přemýšlel, mi už stihnul sundat tričko a líbat mou hruď,hned jak jsem se vzpamatoval udělal jsem to samé a chvíli no asi dýl, než chvíli jsem zíral ne jeho dokonalý hrudník s pár tetováními.
Jak může být někdo tak kurevsky sexy, skousl jsem si spodní ret a trochu se začervenal ani nevímm proč, hned na to se Loui přisál na moje rty a pokračoval v hladovém líbání.
Ucítil jsem jeho paže pod mým zadečkem, který následně stisknul a pak si mě vyzvednul do náručí, jako bych nic nevážil, ale já věděl, že jsem těžký, už jen že jsem byl o hlavu větší než on, což mi přišlo docela vtipný, jelikož jsem z něj měl takový respekt...on byl starší a dominantnější a vůbec, viděl jsem jak se mu na rukou napínají svaly, když mě nesl do patra, což mě tak strašně rajcovalo..ohh.