──★ ˙10 .ᐟ

79 14 10
                                    

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

𝐂𝐡𝐚𝐩. 𝟏𝟎 | 𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡

‧͙⁺˚*・༓☾  ☽༓・*˚⁺‧͙

Nagyon izgultam, miközben Kiyoko-chan mellett ültem a padon, és a szemem a fiúkra és a Nekoma csapatára tapadt. Biztos vagyok benne, hogy jobban izgultam, mint a srácok, de nem tehetek ellene, ez nem csak egy sima edzőmeccs, hanem a nagybetűs EDZŐMECCS az iskolánk legrégebbi riválisaival. Még okom is van izgulni értük, habár jól tudom, minden rajtuk múlik.

Mivel a bemelegítés már lezajlott, nekünk, mint menedzserek, semmi dolgunk nem volt, csak a lecsapások, aztán fogadások közben kérték egy kicsit a segítségünket. Mivel a két klub még nem ismeri egymást, ráadásul ez itt az első közös meccsünk, Ukai-san nem lesz kemény velük, ha ne jön össze a győzelem, de persze ott van benne az is, hogy azt akarja, hogy legyőzzék őket, hisz régóta vár erre az összecsapásra, ez volt a fő oka annak, hogy edzeni kezdte a csapatot. A két iskola edzője, Nekomata-sensei és az idősebb Ukai-san közötti hosszas rivalizálás miatt a két csapat nagyon szoros kapcsolatban áll egymással. Mivel a két iskola szimbólumai (a Nekománál a macskák, a Karasuno esetében a varjak) olyan állatok, amelye általában a harcban állnak egymással, a két csapat mérkőzéseit gyakran 'Harc a szemétdombon' néven emlegetik, amiről ugye már meséltek nekünk a buszon.

Idegesen mosolyogva figyeltem, ahogyan Tobio beszélgetésbe elegyedik alacsonyabb partnerével, valamiért keserű ízt érzek a számban, ahogyan egyből egy hullámhosszra kerültek, és a szokásos civakodás helyett hallgatnak a másikra, nem különböztek össze, hanem még össze is beszéltek. Persze szükség lesz rá, ha az egész meccs alatt össze akarnak kapcsolódni, és ki tudja használni Hinata rugalmasságát, jó reflexeit és gyorsaságát a hihetetlen technikájával és játékérzékével. De legbelül mindig nehezen érintett ezt látnom mert ez az jelentette, nemcsak hozzám fűzi erős kötelék, hanem a kis napsugárhoz is.

— Valahányszor Hinata és Kageyama összjátéka zökkenőmentes, elkomorulsz — szólalt meg mellettem Kiyoko-chan halkan. Nem nézett fel a jegyzetfüzetéből, de tudtam, hogy végig engem figyelt. — Ha nem ismernélek olyan jól, azt gondolnám, ez csak a Hinata miatti ellenszenved miatt van, de nem így van, igaz?

napsugár [ haikyū!! ] ; ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang