Molly
Még, hogy randija van Kelly kígyófejű Piquet-vel... Az agyam eldobom és akkor még látom rajta, hogy nem tetszik neki, hogy Tomival találkozom. Mi a fene baja van ennek a srácnak?
Morcosan pakoltam be Bella cuccait a bőröndbe, hogy minden meglegyen az utazásuk során, míg Max a kanapén feküdt, hasán a babával.
-Bármi van, szólsz nekem ugye?- Kérdeztem aggódva, miközben leültem melléjük.
-Hát persze, de nem lesz semmi. 1-2 órára lesz az asszisztensemmel hagyva, azon kívűl pedig én leszek vele. Hidd el, kezdek belerázódni.
Tudom, hogy Max csodásan bánik vele és tudom, hogy Bellát sajátjaként szereti, nekem pedig bűntudatom van, amiért én egy pasival fogok kajálni, míg ők ketten lesznek a világ túloldalán.
A randira készülve nem tudtam eldönteni, hogy mit kéne felvennem, így három különböző szettet kiterítettem az ágyra és csak néztem.
Sportos, sportosan elegáns vagy elegáns? Borzasztó, ezer éve nem randiztam és most sem azért megyek, mert annyira szeretném megismerni. Jó fej és jó a társaságában lenni de nagyjából ennyi.
-Örülök, hogy újra látlak.- Közel hajolt az arcomhoz és gyengéden egy puszit nyomott rá.
Illett volna visszaválaszolnom, hogy én is örülök? Nem tettem, hiszen nem így gondolom. Elvagyok, mint répa a levesben, ameddig megfő.
-Eláll a szavam tőled, ez a ruha is... Mintha rád öntötték volna...
Mosolyogtam, miközben az Instagram applikációra kattintva megosztottam a legújabb képet, amit a lévő portás bácsi csinált rólam az épület bejáratánál.
molly.mae
Friday energy 🍒🍎
(Instagram)Míg Tomi végig beszélt hozzám, addig én nem túl feltűnően körbe tekintgettem a csodás étteremben. Ha valaki kérdezné, hogy mit mondott, egy szavát sem tudnám felidézni, ugyanis végig Max lebegett a szemem előtt, ahogy a múltkor ette a közepesen átsütött stake-et, miközben Bambinak magyarázott.
-Szóval mi a véleményed?-Szent szar. Mosolyogva várta a válaszom, én pedig csak úgy voltam, mint leesett alma a fa alatt.
-Öhm... Bocsi, nem igen figyeltem, miről mi a véleményem?- Az arcom talán a ruhám színével lett egyenlő, én pedig nem győztem a szememet lesütni a szégyentől. Egy férfi elhív vacsorázni, én meg másról ábrándozok közben, ultra gáz.
-A kérdésem az volt, hogy megtisztelnél-e egy következő randival?
Hű... Tehát nem elég egyértelmű, hogy nem élvezem a társaságát. Illetve de, nincs gond vele, de nem úgy élvezem, ahogy kellene.
-Majd megbeszéljük, mostanában sokat fogok utazni és most is te jöttél Monacoba, nem várhatom el, hogy mindig utazz.-Meg amúgy nem is akarom.
Mintha meg sem hallotta volna, hogy mit mondtam, tovább magyarázott saját magáról és az életéről. Baromi önző egy faszi. A telefonom rezegni kezdett, én pedig azonnal a kezembe véve olvasni kezdtem a képernyőn megjelenő üzenetet.
"-Jól áll a piros, de a kék jobb lenne...😊"
A szívem megdobbant, a szám kiszáradt és úgy zavarba jöttem, hogy ő itt sem volt mellettem.
Felpillantottam Tomira, aki még mindig csak beszélt, fel sem tűnt neki, hogy egy szava sem üti meg a fülem.
"-Tomi nem lehet valami érdekes, ha van időd elolvasni amit írok"
Halkan felkacagtam, majd felemeltem a fejem és megpróbáltam figyelni az előttem ülőre de nem igazán sikerült. A mosoly nem tűnt el az arcomról azóta, hogy elolvastam az üzenetét.
"-Rohadt gonosz vagy, Piroska. Bambi üzeni, hogy kapd be Tominak, amiért nem írsz vissza
-Aljas dolog Bellára kenni a saját gondolatod, Emilio
-Jól érzed magad?
-Jól. Tomi egész jó fej, meg amúgy jól is néz ki.
-Szar ízlésed van...🙄
-Igen, erre akkor jöttem rá, amikor esélyt akartam adni neked 🤷🏼♀️"
Büszkén letettem a telefonom az asztalra, majd Tomira néztem és a szavába vágtam.
-Köszönöm, a vacsorát, finom volt. Viszont én most elindulok haza, holnap korán indul a gépem.
A taxiban ülve újra kézbe vettem a telefonom, amin újabb üzenetek vártak.
"-Picsa!Visszavonom, nem áll jól a piros, a kék meg főleg nem a te színed.🙅🏼♂️
-Mellesleg, remélem nem viszed fel a lakásba.
-Már nem azért, mert érdekel, mármint érted, csak ne nálam. Vagyis nálunk."A lakásba belépve egyből lekaptam magamról a ruhámat, majd Max szobája felé vettem az irányt.
"-Találkoztam Kelly-vel, azt üzente, hogy új hobbija van és gyűjti a gyökereket. Szóval hamarosan keresni fog a randi időpont miatt😉"
A szobából nyíló fürdő felé lépkedtem és megnyitva a zuhanyt alá álltam. Égette a bőrömet a forró víz, hirtelen melegem lett és a fantasztikus képzelőerőmnek köszönhetően Max jelent meg előttem.
Vizes haja kuszán állt a feje tetején, amibe legszívesebben beletúrtam volna és magamhoz közelebb húzva talán még egy csókot is loptam volna.
Hogy vágyhatok arra, amiben még nem volt részem Max által, vagy rá, akihez még sosem volt közöm? Szánalmas, mégis nagyon élvezem.
A kezemet nem tudtam kontrollálni, úgy érintettem magamat, hogy azonnal libabőrös lettem és még szerencse, hogy egyedül voltam itthon, mert a hangom egészen biztos, hogy Max érdeklődését is felkeltette volna.
Tisztán bújtam be a takarója alá és újra megéreztem azt az illatot, ami mindig elcsavarja a fejem és, ami azt az érzést nyújtja, mintha ő is itt lenne mellettem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Több a sokknál (Max Verstappen)
RomansaEmber tervez, isten végez. 🥇 #f1 (2024.06.13) 🥇 #verstappen (2024.06.19) 🥇 #maxverstappen (2024.07.02) 🥇 #charles (2024.07.03) 🥇 #redbullracing (2024.07.04) 🥇 #enemies (2024.07.15) 🥇 #gyerek (2024.08.06) 🥇 #gyereknevelés (2024.08.11) 🥇 #ene...