Tarım Bürosu herkesin sabah yediden on bire kadar çalışmasını istedi. Yu Bing işten çıktıktan sonra Başkan Song'un evine gitti.Başkan Song onun traktör sürücüsü olmasına büyük katkı sağladı. Birkaç gün önceki Sun Yu olayı sırasında onun zamanında gelişi sayesinde her şey çözüldü. Teşekkür etmek için onu bizzat ziyaret etmelidir.
Dün gece Yu Bing, Jiang Chun'dan iki şişe daha reçel yapmasını istemişti. Xiao Sheng'den bunları toptan fiyatı üzerinden temettüsünden kesmesini istedi. Ayrıca yarım kilo esmer şeker ve beyaz şeker almak için tedarik şirketine gitti.
Şu anda Song ailesinin evinde sadece Song Li ve yengesi vardı. Doğum yaptıktan sonra kadın çok zayıftı ve iyileşmek için yatakta yatması gerekiyordu. Bir ay boyunca doğum sonrası hapsinde kalacaktı.
Song Li'ye henüz bir iş atanmamıştı. Ailedeki tek boş kişi oydu, bu yüzden doğal olarak yengesine bakmak zorundaydı.
Song Li kapının çalındığını duyunca açmaya gitti. Yu Bing'in dışarıda durduğunu görünce onu mutlu bir şekilde evin içine çekti.
“Yu Bing, doğrudan gelebilirdin. Neden hediye getirdin?!” Song Li, Yu Bing'in oturma odasına koyduğu hediyeye baktı ve sahte bir öfkeyle söyledi.
Wang Yun yatak odasında Yu Bing'in adını duyunca aceleyle yatağında doğruldu. "Kim burada? Yu Bing mi?”
Bunu gören Song Li, Yu Bing'in omzuna sarıldı ve erkek kardeşinin ve yengesinin yatak odasına doğru yürüdü. Gülümsedi ve cevapladı: “Yu Bing. Onu çok uzun zamandır bekliyorduk ve sonunda geldi."
Konuşurken odaya girdiler.
“Yu Bing, sonunda buradasın. Sana teşekkür etmek istiyordum ama gelemedim.” Wang Yun yataktan kalkmak istedi.
Yu Bing aceleyle onu durdurdu ve onu tekrar yatağa bastırdı. “Kayınbirader, yataktan kalkamıyorsun! Acele et ve yatmaya geri dön!”
“Sen bizim kurtarıcımızsın. Yataktan kalkmayı bir kenara bırakalım, seni şahsen içeri almalıyım!” Wang Yun gözyaşlarını sildi ve şunları söyledi.
Doğum sırasında kadınların hayatları sıklıkla risk altındaydı. Doktor daha sonra onlara zamanında gelmelerinin bir şans olduğunu söyledi. Aksi takdirde çocuğu kurtarmaları bile zor olurdu.
Başlangıçta çok fazla amniyotik sıvısı yoktu ve oraya giderken onu hızla kaybetmişti. Ayrıca karnındaki çocuğun ağırlığı 4 kilonun üzerindeydi ve ayrıca çocuğun boynuna dolanan göbek bağı sorunu da vardı. On dakikadan fazla geç gelseydi iki kişinin hayatını kaybetmesi mümkündü!
Zamanında varabilmeleri Yu Bing sayesinde oldu.
Song Jian ve Wang Yun yirmi yılı aşkın süredir çocukluk aşkıydılar. Doktorun sözlerini duyunca o kadar korktu ki, zar zor ayakta durabildi. Song Li, görümcesine bir şey olursa Song Jian'ın başına ne geleceğini hayal etmeye cesaret edemedi.
Yu Bing bunu duyduğunda içini çekti. O an durumun bu kadar tehlikeli olmasını beklemiyordu. O sırada onu kurtarmaktan başka bir şey düşünmüyordu. O anda Wang Yun'a baktı ve onu nazikçe rahatlattı. “Hepsi sizin ve bebeğinizin tehlikeden kaçabilmenizin sayesinde oldu." Böyle bir şey olduğunda hiç kimse sessiz kalamaz ve hiçbir şey yapamaz. Ben de tesadüfen oradaydım!”
Wang Yun, Yu Bing'in bunu söylediğinde samimi olduğunu hissedebiliyordu, bu yüzden Yu Bing'in kişiliğine daha da düşkün oldu.
İki ila üç yıl evli kaldıktan sonra Wang Yun, birçok kişinin Song ailesine iyilik yapmak için geldiğini görmüştü. Kayınpederi komünün lideriydi. Song ailesine kim yardım ettiyse, bunu Song ailesinden faydalanmak için yaptı. Kim Yu Bing gibi krediyi bir kenara itebilir?
Wang Yun, Yu Bing'in elini tuttu ve nazikçe şöyle dedi: "Çünkü buluşmamız kaderimizde yazılıydı!"
Bununla birlikte aklına bir fikir geldi. Yu Bing'e heyecanla şöyle dedi: "Hey, madem bu kadar kaderimiz var, seni kız kardeşim olarak kabul edeceğim. Sadece erkek kardeşlerim var ve ben en küçüğüm, bu yüzden her zaman tıpkı senin gibi minyon ve sevimli, güzel bir ablam olsun istedim! Gelecekte kız kardeşim olacaksın. Çocuğum sana teyze diyecek."
Song Li kabul etti. "Bu iyi bir fikir!"
Song Li, geçen sefer olanlardan sonra Yu Bing hakkında iyi bir izlenim edinmişti, bu yüzden görümcesinin önerisini kabul etti.
Yu Bing şaşkına döndü. O tepki veremeden her şey çoktan ayarlanmıştı!
Bu noktada Yu Bing'in reddetmesi iddialı olurdu. Song ailesinin tüm üyeleri hükümette çalışıyordu. Song ailesinin gücüne göz diktiğinden bile çekinmiyorlardı, bu yüzden sunacak hiçbir şeyi olmayan o, onların gizli amaçları olduğundan daha da az korkuyordu. Song ailesi üyeleri bir kez ona yardım etmiş ve ona samimi davranmıştı. Gelecekte sahip olduğu tüm faydaları Song ailesiyle paylaşmak zorundaydı!
Yu Bing kararını verdikten sonra gülümsedi ve Wang Yun'a şöyle dedi: "Madem sakıncası yok, reddetmeyeceğim."
Wang Yun, Yu Bing'in açık sözlü bir insan olduğunu görünce mutlu bir şekilde yanıtladı: "Beklendiği gibi, çok açık sözlüsün! Gelecekte bana baldız demene izin yok. Bana abla demen lazım!”
Yu Bing aceleyle gülümsedi ve kabul etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN YU YENİDEN DOĞDUKTAN SONRA KADERİNİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR VERDİ!
Historical FictionHastane yatağında yatan, gözlerini açamayacak kadar ağır hasta olan Yu Bing, ölümü beklemekten başka hiçbir şey yapamadı. Narin vücudu nedeniyle doğduğundan beri ailesi onu sevmiyordu. Ve kırsalda yaşananlar yüzünden ablası ondan ömür boyu nefret et...