Doyumsuz

35.9K 337 33
                                    


Karan gideli 10 dakikadan fazla olmuştu. Yatağıma oturmuş gelmesini bekliyordum. Heyecanlanmıştım. Üstümdekileri değiştirip daha seksi bir gecelik giymeyi düşündüm. Üstümdekiler Karan'ın hoşuna gitmediği için gıcıklık olsun diye değiştirmemeye karar verdim. Zilin çalmasıyla koşarak kapıya açtım. İçeri girdiğinde kapıyı kapattım. Kollarını boynuna sardım.

"Özledim."  Kollarını belime sardı. Birkaç dakika öylece bekledik. Kollarımı boynundan ayırmadan yüzüne baktım.

"İstersen odamda şirketin mimarisi hakkında konuşalım." Gülerek söylediğim şeyi başıyla onayladı. Odama girdiğimizde dudaklarına yaklaştım. Alt dudağını dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. Karşılık vermeyince hayal kırıklığıyla geri çekildim.

"Efsun sadece uyuyalım."  Durgundu. Üstündeki tişörtü ve pantolonu çıkarttıp yatağa geçti.

"Karan, iyi misin çok durgun görünüyorsun bir şey mi oldu?"
Yatağa geçip yanına uzandım. Karnımdan tutup göğsüne çekti. Dudaklarını saçlarıma bastırdı.

"Bir şey yok. Yorgunum sadece."  İyi görünmüyordu. Onu çok az böyle görmüştüm. Sessiz kalıp sırtımı göğsüne yasladım. Kalçalarım kasıklarına değmişti.

"Rahat dur Efsun."
Sertleştiğini hissediyordum. Kalçalarımı bir kez daha sertliğine yasladım.

"Gerçekten uyumak için geldin yani öyle mi?"

"Evet Efsun. Rahat dur!"

"Niye uyumak için bana geldin ki?"

"Gideyim mi yani? Hem özledim diyorsun hem kovmaktan beter ediyorsun." Kollarını belimden çekip oturur pozisyona geldi.

"Öyle bir şey demedim. Sadece neden uyumak için bana geldiğini sordum."  Bıkkınlıkla nefesini verdi.

"Kokunu seviyorum Efsun. Sana sarılıp kokunu içime çekerek sabaha kadar sakince uyumak istedim."  Gülümsedim.

Elimi yüzüne koydum. Kolumdan tutup kucağına çekti. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Yavaş ve tutkulu bir şekilde öpüşüyorduk. Altımdaki sertliğe kendimi bastırdım. İkimizde inledik. Kalçalarıma elini koyup sıktı. Sertliğine sürtünüyordum. Dudağımı ısırıp dudaklarımızı ayırdı.

"Sadece uyumak için geldim. Şu halime bak beni delirtiyorsun."

  Alt dudağımı ısırdım. Konumumuzu değiştirip beni altına aldı. Islak dudaklarını boynuma bastırdığında titrek bir nefes verdim. Dilini boynumda gezdirdi, gezdirdiği yerleri dudaklarının arasına alıp emiyordu.

"Karan ısırma tamam mı sonra diş izlerin kalıyor kapatmak zor oluyor."  Dediğimde sertçe ısırdı.

"Karann."  Bağırdığımda güldü. Ellerini geceliğime atıp yırtarcasına çıkarttı. Siyah dantelli sütyenimle kalmıştım.

"Bunu bir daha giyme!" 

"İstediğimi giyerim sen buna karışamazsın. Hem sen niye bu kadar taktın kıyafetime?"

Elindeki geceliği ortadan ikiye ayırdı. Gözlerimi şaşkınlıkla büyüdü.

"Giyemezsin dediysem giyemezsin. Al şimdi giy bakalım."  Hâlâ şaşkındım. Bu onu niye bu kadar sinirlendirmişti ki?

HazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin