Selammm yeni bir kurguyla burdayım öncelikle bu kurguda çoğu zaman yetişkin içerikli sahneler bulunacaktır baştan söyleyelim dizide olmasını istediğim ama olmayan sahneleri yazıcam bu bölümde de yirmi ikinci bölüm aslazını görücez ama burda ilayda yok.
keyifli okumalar 🌸
Alkış sesleriyle gülümsedi asi şimdiye kadar hiç çalışmamıştı bugün kendi başına bir şeyler başarmış olmanın verdiği mutluluk vardı içinde tabi alaz sahneye atlayıp ondan önce şarkıya başlamasa daha mutlu olucaktı ama bunun hesabını da ona soracaktı sahneden inip çağla ve cesurun yanına gitti.
Asi...
Tolganın seslenmesiyle o tarafa döndü tolga bir elini omuzuna atıp ''harikasın gerçekten bayıldımmm açıkçası bu kadarını beklemiyodum''diyip bi yandan da asinin omuzunu okşuyordu alaz gördüğü manzara karşısında dişlerini sıktı sakin olmalıydı oda sahneden inip yanlarına doğru yürüdü ''öv öv bitiremedin he tolgacım napıcaz senin bu asi hayranlığını''tıpkı tolganın asiye yaptığı gibi bi elini de tolganın omuzuna atıp sıkmıştı asinin övülmesine tabiki de bozulmamıştı onun kendince bir şeyler başarmış olmasına içten içe seviniyordu ama tolganın onu övmesine gerek yoktu.
Tolga ne cevap vereceğini bilemezken cesur ve çağla onları izliyordu asi alazın saçmalıklarına daha fazla dayanamayıp ''tamam söyledin şarkını yaptın şovunu şimdi gidebilirsin''her ne kadar asinin onu kovmasına bozulmuş olsa da sakin kalmaya çalışarak ''tabi ben seni ve bitanecik patronunu rahatsız etmim dimi asicim'' diyip ortamı terk etti.
Asi hayretle alazın arkasından bakıyordu neden böyle yaptığını gerçekten anlamıyordu o kadar dengesiz biriydi ki bir gün yakın bir gün uzaktı asi nasıl davranacığını kestiremiyordu bazen yinede sürekli alttan alttan laf sokmalarına tahammül edicek değildi bugün sınarlarını yeterince zorlamıştı ''ben hemen geliyorum''alazın gittiği yöne doğru gitti kolundan tutup çekiştirdi ''sen gelsene bi benle'' odasına girip kapıyı kapattı.
''Ne yapmaya çalışıyorsun sen'' ''Ne yapıyorumuşum ben''
Asi derin bir nefes alarak yanına yaklaştı ''içerde tolgaya söyledigin şeyler ne anlama geliyo diyorum'' gözlerini devirdi alaz tolganın adını duymaktan bıkmıştı artık ''noldu asi kız yanlış bir şey mi söyledim herifin seni övmek dışında yaptığı bir şey yok ha bide omuzuna dokunmuştu dimi''alazın onu kıskanmış olabileceği ihtimaline içten içe sevinse de belli etmedi''peki bu seni neden ilgilendiriyo alaz'' vericek bir cevap bulamayınca''çünkü ben öyle istiyorum asi kız hadi şimdi tolgaya gidip işten ayrıldığını söylüyorsun o zaman çok değerli patronunla seni rahatsız etmem çalışmayı çok istiyosan ben sana başka bir yerde iş bulurum''.
Asi omuzundan itip ''gerizekalı sen kimsin de bana ne yapmam gerektiğini söylüyosun ben burda çalışmaya devam edicem sen kendi köşende ağlayabilirsin senin bulacağın işe de ihtiyacım yok bir daha sakın başkalarının yanında ben ve tolgayla ilgili saçma sapan şeyler ima etmeye kalkma''tam kapıya doğru yönelirken alazın kolundan cekip kapıya yaslamasıyla ona döndü alaz da neden bunu yaptığını bilmiyordu şuan tek düşündüğü sinirliyken ne kadar ateşli olduğuydu ve sık nefes alıp vermesi alazı zor duruma sokuyordu ''bırak kolumu elimde kalıcaksın yoksa''bu kadar yakınında olması asi içinde çok zordu her ne kadar ona öfkeli olsa da bedenleri yan yana gelince en ufak temas edince her şeyi unutuyomuş gibiydi ve bundan nefret ediyordu.
''Tolganın senden hoşlandığını göremicek kadar kör müsün cidden asi''bir an şaşırdı asi gerçekten olabilir miydi yine de alazın yalan söyledigini düşünerek hemen toparladı kendini ''sanane gerizekalı sa-na-ne tolganın benden hoşlanıyo olması sana neden bu kadar batıyo he sen yoksa kıskanıyor musun beni''
Asinin tolganın ondan hoşlanıdığını hiç umursamamasına ve kıskandığını anlamış olmasına iyice bozulmuştu''ben onun nesini kıskanıcam be sadece seni uyardım'' iyice sinirlendi asi ne kıskandığını kabul ediyordu nede onu rahat bırakıyordu ''o zaman bir daha sakın bana bulaşma istediğim yerde çalışırım tolgayla ister konusurum ister konusmam istersem de sevgi-''asinin kelimesini tamamlamasına izin vermeyip sertçe dudaklarına bastırdı alaz bu tadı o kadar özlemişti ki asi ama yinede karşılık vermedi kızın üst dudağını sertçe emdikten sonra bıraktı.
''Lütfen o cümleyi tamamlama tamam kabul ediyorum kıskanıyorum seni oldu mu çok kıskanıyorum o herifi yanında görünce kafayı yiyorum asi benden başkası sana bakınca dokununca senle konuşunca deliricek gibi oluyorum bu çok bencilce biliyorum ama kendime hakim olamıyorum konu sen olunca ben bambaşka biri oluyorum''sonunda istediğini almış olmanın mutluluğuyla parmak uçlarına yükselip oğlanın dudaklarına atıldı asi alazın hemen karşılık vermesiyle derinleştirdi öpücüğünü oğlanın dudaklarını aralamasıyla dilini soktu içeri inleme sesi odada yankılanırken asi parmak uçlarında daha fazla duramayacağını anlayınca alaza yaslandı alaz mesajı alınca kapıyı kilitleyip asinin kalçalarından tutup kucağına aldı ve ilerleyerek koltuğun üstüne oturdu.
Asi bir eliyle saç tutamlarını okşarken diğer yandan yanağını tutuyordu kucağında daha rahat bir pozisyon almak için elbisesini iyice yukarı çekiştirdi alaz kıyafetinin açıkta bıraktığı kalçasını okşayıp öpüşüne karşılık veriyordu asi nefes almak için geri çekildiğide alaz boynuna yöneldi ''ah...alaz...alaz...dur içerdekilere rezil olmak istemiyorum''ısırıkların yerine ıslak öpücüklerini bıraktı alaz yavaş yavaş aşağıya kaydı diğer eliyle de elbisenin fermuarını açıp kıyafetini çıkarttı.
Göğüsleri görünür hale gelince derin bi çekti alaz büyülenmişçesine asiye bakarken asi sadece alazın tepkilerini izliyordu göğüslerinden birini parmaklarıyla okşarken diğerini dudakları arasına aldı önce emip ardından ısırınca bu sefer de asinin inlemesi bütün odayı doldurmuştu bu kadarının yeterli olacağını düşünüp alazın kafasından kaldırıp dudaklarına yapıştı tekrardan alt dudağını kanatırcasına ısırdı tıpkı onun asiye olduğu gibi asinin de ona karşı doyumsuz olmasına bayılıyordu alaz kapının tıklatılmasıyla durdular ''asi orda mısın''çağlanın seslenmesiyle hemen alazın kucağından kalktı asi kıyafetini giyinmeye başladı '' e-evet burdayım geliyorum hemen sen geç içeri'' çağlanın gittiğinden emin olunca alaz döndü az önce yaşamış olduklarının etkisinden çıkamıyordu güçlükle konuşmaya çalıştı ''biz daha yakalanmadan git sende'' diğer eliyle de kendine hava yapıyordu çok mu sıcak olmuştu burası.
Alaz dediklerini duymamış gibi yapıp ''ya çağlada gitti zaten bence biz kaldığımız yerden devam edelim''diyip asiyi tekrardan kucağına çekti ''yok bence bugünlük bu kadar yeterli hadi canım sende onların yanına geç bende gelirim birazdan'' zar zor ikna edip alazı odadan çıkarınca dönüp odaya bi bakış attı.
Asi uzun bir süre sonra ilk kez bu kadar mutlu olduğunu hissediyordu .
Nasıldı yorumlarınızı bekliyorum💌