Dün gece saldırıya uğradığım için babam bana koruma tutmuştu, ne kadar çok istemesemde babam beni dinlememiş, korumayı çoktan tutmuştu.
Odama gidip rahat birşey giyecektim. Üstüme çok kısa bir crop, altımada kısa şort giymiştim. Makyaj masama gidip masadaki tokayı alıp, saçımı at kuyruğu yapmıştım. İçeri girip masadaki telefonumu alıp koltuğa oturdum instagramda gezinmeye başladım.
Bir süre sonra kapı zili çaldı, kapıya yöneldim kapı deliğinden baktım bir kadın vardı bu kadın benim korumam mıydı? kapıyı açtım kadın taş gibiydi yalan yok. "Evet?" dedim meraklı gözlerimle. "Yeni korumanız" demişti, yanındaki bavullara baktım uzun bir süre burada kalacaktı. "Dııt yanlış kapı" Demiştim dediğim gibi, korumaya ihtiyacım yoktu ama kadında taş gibi. Kapıyı kapatmak için kolu tuttum tam kapatacakken kapıyı tuttu, kapıyı tamamen açmıştı bende geri çekilmek zorunda kalmıştım.
Ellerindeki bavulları alıp içeri girdi. Bavulları salona koyup bana bakmıştı, aramızda sözsüz bir bakışma geçmişti. Bir süre sonra gözlerini benden çekti, vücudumu süzdü. Hemde baştan aşağı dudağıma geldiği sırada ise durmuş, dudaklarıma bakıyordu, bende o sırada dudaklarım kuru olduğu için dudaklarımı ıslatmıştım. Havada gerginlik vardı ikimizde konuşmuyorduk. Bu sessizliği bölmem lazımdı.
"Gel odanı göstereyim" dedim. Arkamı döndüm ve onun kalacağı odayı göstermek için yürüdüm. Oda arkamdan geldi, Bir odada durdum ve elimle odayı işaret ettim. "Odan burası" dedim oda hiç birşey söylemeyip arkasına dönüp içeredeki bavulları alıp, gösterdiğim odaya gelmişti. Bende arkamı dönüp salona geçtim elime telefonu alıp oynamaya başladım.
💥💥💥💥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BodyGuard - JenLisa G!P
FanfictionKim ssert,kaba,sexy korumasına aşık olurki? tabiki ben. ⚠️Küfür ve smut vardır!