Yui_az tepki için teşekkürler bebiş;)******************************
Isagi Yoichi
☆ Öyle bir durum olduğunda ilk başta san sorunun ne olduğunu soracaktır. Fakat senin ona söylemek için zorluk çektiğini görünce hemen konuyu değiştirecektir
☆ Her şeyi zamana bırakır. Bir gün senin onunla bu konuyu, içinde sakladığım bu sıkıntıyı onun ile paylaşacağını biliyor. Çünkü sana gözü kapalı güveniyor.
☆ Isagi her zaman pozitif düşünen biriydi. Bu yüzden de seni fazla sıkmaz zaten sende kısa bir süre sonra onunla bu konuyu konuşacaktın.
( tatlım bana konunun ne olduğunu yazsaydın iyi olurdu, her neyse konu size kalmış bisi)
☆ Sana ne olursa olsun yardım edecekti ve sonra da sana teşekkür ederdi.
"Seni çok seviyorum y/n, "
"Bende seni sevgilim"
Bachira Meguru
☆ Açıkçası peşinizi bırakmazdı, çünkü çok meraklı biri, Bu yüzden yapmanız gereken ona boyun eğip sorunun ne olduğunu anlatmaktı. Çünkü o telefon görüşlerindeki konuşmandaki gerginliğin seni ciddi anlamda etkiliyordu.
☆ Ona sorunun ne olduğunu anlatmak sadece sana kalmış. Fakat anlatmamakta ısrarcıysan bu kez karşındaki son derece ciddi bir Bachira olurdu. Yani kaçış yoktu ona sorunu anlatmak zorundasın.
" Pekala şimdi sana tek bir şey söyleyeceğim Y/n, Şimdi bana ne olduğunu anlat ya da ben ne olduğunu öğrenir ardındansa sen bunun sonuçlarına katlanırsın. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock/ ONE-SHOT/ QUOTES/ TEPKİ/ HEADCANON
RomanceBlue lock x F. Reader. Çoğunlukla Nsfw bölümler olacak