Chapter:1

19 5 3
                                    

**Media: Kiyomi

•Flashback•

Minato karısının karnını severken düşünüyordu, içinde kötü bir his vardı.O hiçbir zaman hislerinde yanılmazdı ama o an sadece tek bir şeye odaklanmak istedi.

'Doğuma'

Kushina iyice doğuma yaklaşmıştı bunu köyden uzakta korunaklı bir mağara da yapacaktı içinde mühürlenmiş dokuz kuyrukluyu zapt edebilmek için. Kushina'nın da içinde kötü bir his vardı mavilerini diken saçlı kocasına çevirdi, o da sanki bunu hissetmiş gibi ona bakıyordu"iyi olacaksınız söz veriyorum"dedi diken saçlı gülümseyerek.İçine su serpmişti adeta konuşması, ona her şeyden çok güveniyordu.

••••••••••

Doğum zamanı gelmişti Minato çoktan anbuları mağaranın her tarafına dikmiş ve bekliyordu,onlara doğru gelen tehlikeden habersiz...

Kushina 1 saatin sonunda doğurmuştu, altın sarısı saçları ve deniz mavisi gözleri ile bakmaya doyamıyordu oğullarına
"Kushina sonunda oğlumuza kavuştuk" dedi gözleri dolan diken saçlı adam.Kushina yorgun gözlerle tebessüm ederek kocasıyla oğlunu izliyordu, ona huzur veriyordu bu an. Usulca geriye yaslandı derin bir nefes aldı oğullarını kontrol etmek için şimdi ebeler almıştı. Minato yorgun düşen karısının yanına geldi, ben yanındayım dercesine elini tuttu. Tam o sırada sesler duyuldu oğulları ebelerde değil bir düşmanın ellerindeydi. Minato, Tobi'yi görünce hemen yerinden kalktı ve yorgun düşen karısını korumak için pozisyonunu aldı. Tobi '' Jinchuriki'yi vermezsen bu velet ölür'' dedi, Minato o an ne yapacağını düşündü hızlı karar vermeliydi. Kushina kocasının omzunu sorun yok dercesine tuttu oğullarını kurtarması için. Minato oğlunu Tobiden alıp güvenli bir yere ışınladı, tam gideceği sırada yakınlarda bir bebek ağlaması duydu. Dışarıya doğru yönlendiğinde yerde kadın cesedinin hemen yanında ağlayan kar tanesi gibi bembeyaz saçlı bebeği gördü. İstemsizce yumruklarını sıktı, hızlıca bebeği içerde oğlunun yanına koyup karısının yanına gitmeye koyuldu.

••••••••••

Tobi geri çekilmişti fakat dokuz kuyruklu kontrolden çıkmıştı. Minato canavarı dizginleyip önce oğlunu sonrada karısını ışınladığı yere getirdi. Aklında canavarı tekrar mühürlemek vardı ama bir bebeğe çok fazla gelirdi bu oğullarının zayıf bedeni bunu kaldıramazdı, Kushina'nın öncesinde yaşananlar yüzünden az zamanı vardı'' Bana tekrar mühürle benimle birlikle ölsün.''dedi. Minato ilerde dokuz kuyruklunun gücüne ihtiyaç olabileceğini düşünüp bunu reddeti, o her zaman böyleydi ya hep ilerisini düşünürdü. Minato en sonunda dokuz kuyrukluyu iki parçaya bölüp oğluna ve bulduğu bebeğe mühürlemeye karar verdi. İçinden 'umarım ilerde bu yaptığım için beni çok suçlamazsın kar tanesi saçlı çocuk' diye geçirdi, ne yapabilirdi ki köyün iyiliği içindi her şey. Son kez oğullarına sarılıp kokusunu içine çektikten sonra iki bebeği güvenli bir yere götürüp köy için siper olmaya gittiler.İkilinin oğullarına son bakışları olmuştu...

•Flashback end•

Kiyomi ağacın altında otururken rüzgar kar tanesi gibi bembeyaz saçlarını okşuyordu, merakla etrafına bakıyordu. Nerde kalmıştı bu çocuk? Yerinden kalktı ve söylenmeye başladı''Tch Naruto gene geç kaldın''. Bir kız sesi duyunca başını o yöne çevirdi , tam da sarışın çocuktan beklendiği gibi gene pembe saçlı kızla konuşmaya çalışıyordu. Kiyomi pembe saçlı kızı pek sevmiyordu nedeni ise açıktı, Narutoyla ona karşı bu kız oldukça kabaydı ve bir de tabi sürekli etrafta Sasuke-kun diye dolanması... kıza aptalca geliyordu. Pembe saçlı kız Naruto'ya yumruğunu yapıştırmak üzereyken kiyomi ilerden seslendi '' Baka seni bekliyorum 1 saattir nerdesin ?!'' dedi. Pembe saçlı onu görünce kendi kendine al birini vur ötekini diye söylendi. Kız hiç oralı olmayarak Naruto'nun yanına ulaştı '' Hadi gidelim çok acıktım.''.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kiyomi•naruto fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin