15

608 50 29
                                    

Max

Bella tündéri, nála jobb babát nem is kívánhatnék. Ritkán sír, de ha igen, akkor tudom, hogy baj van vagy éhes. Repülni egyenesen imád, sőt, repülés közben alszik a legjobbakat.

Kelly betalált Instagram üzenetben és mivel Molly randizik le sem szarva az én fejemet, visszaírtam neki és megbeszéltünk egy vacsorát, a hazaérkezésem utánra. Saját magam alatt vágom a fát, tudom jól magamtól is, de Charles minden pillanatban amikor alkalma adódik rá, elmondja ugyanezt nekem.

Már az időmérőről is hazaértünk, amikor kopogtattak az ajtón, én pedig a kezemben alvó babával indultam el kinyitni az ajtót.

-Hellóka, seggarc!-Többször szeretnék ilyen kellemes meglepetést.

-Szia Molly, esetleg nyitva hagyjam az ajtót, vagy Tomit otthon hagytad?

-Vicces de, ha már ennyire kíváncsi vagy csak szeretném mondani, hogy lesz még randink.

-Csodálom, hogy képes elviselni téged.-Átvette a kezemből a babát, majd besétált mögöttem a lakosztályba.- Bocs, de mivel nem tudtam, hogy jössz, így kénytelenek vagyunk egy ágyon osztozni.

-Valahogy kibírom.

Mosolya vidám volt, akárcsak az enyém. Nem akartam de, ha akartam volna sem tudtam volna letagadni, hogy örültem a jelenlétének. A kanapén másik szélén ülve figyeltem, ahogy Bella arcát simogatja, aki még mindig békésen feküdt tovább a kezei között.

-Nincs kedved vacsorázni?- Csúszott ki a számon.

-De, persze. Lemenjünk vagy rendeljük fel szobára?

-Úgy értem, hogy egy menjünk vacsorázni egy étterembe, kicsit kimozdulni, jól érezni magunkat.

Furán nézett rám én pedig zavarba jöttem. Vajon rossza szóltam?

-Biztos vagy benne? Nem akarsz egy kicsit pihenni, eltűnni a rajongók elől?

Megráztam a fejem, majd rájuk mosolyogtam.
Mindketten összekészültünk, a szálloda recepcióján pedig kikértük a nagyon segítőkész férfi véleményét, hogy szerinte melyik a legjobb étterem a városban.

-Én még életemben nem ettem ilyen finom sushit!

-Még jó, hogy volt olyan is, amiben nem volt nyers hal.- Összeráncoltam a homlokom, majd a tányéromon lévő maradékot vizslattam a szemeimmel.- Ahhoz most nem lett volna gusztusom.

Felém emelte a borospoharat, én pedig viszonoztam a mozdulatot.

-Igyunk ránk, amiért ilyen jó barátok lettünk. Igyunk a barátságunkra.

-Igyunk.- Ezután a mondat után inkább vedelni kellett volna, nem pedig kortyolgatni.

Beszélgetni kezdtünk, illetve ő beszélt, én pedig hallgattam őt. Tetszett, ahogy a pár korty bortól megeredt a nyelve és egy kicsit sem érezte magát feszélyezettnek. Az én poharamban csak narancslé volt, mivel én voltam a sofőr.

-...És arra jutottam, hogy tulajdonképpen átvetted Kika szerepét... Köszönöm, hogy vagy nekem!-A székét az én székem mellé húzta, majd leült és átölelt.

-Én is örülök, hogy a kettőnk dolga így alakult...- Örülök, de valahogy mégsem.

- Örülök, de valahogy mégsem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

molly.mae
Kikapcs🥂
(Instagram)

-Biztos ne segítsek a babával?

-Persze, menj csak fürödj, aztán aludj.

Miután megetettem és fürdés után felöltöztettem a kicsit, elaltattam, majd csatlakoztam a lakosztályban található nappali részhez, ahol már Molly ücsörgött a kanapén, kezében a távirányítóval.

-Olyan kis kedves vagy, hogy megtetted. Bella imádja, ha te altatod, azt meg még jobban, ha rajtad aludhat.

-Azt elhiszem. Sokan szeretnének a helyében lenni és rajtam aludni.- Rákacsintottam, mire ő hozzám vágta az egyik díszpárnát.

-Még mindig beképzelt vagy Verstappen.

-Nem is olyan rossz ez a kép rólunk. Most még jobban cikkezni fognak az újságok, ugye tudod?- Érdeklődve tanulmányoztam az arcát, a finomnak tűnő száját és a bágyadt tekintetét, ami most is ragyogott.

-Nem érdekel, mi tudjuk, hogy mi az igazság és a lényeg ennyi.-Arca piros lett és úgy figyelt tovább.

-Na és, mi is az igazság?- Teljes testemmel felé fordultam és kicsit közelebb ültem hozzá, bal lábfejemet pedig a jobb alá gyűrtem.

-Hogy... Jó barátok vagyunk.

Nem tudtam és, hogy őszinte legyek nem is akartam ellenállni ezért közelebb hajoltam hozzá, de hagytam, hogy minden magától történjen.

Leheletét a számon éreztem, a szívem a torkomban dobogott. Mi a faszt csinál velem ez a nő, hogy a közelében a határozottságom inába száll és döntésképtelen leszek? Csókoljam, ne csókoljam, fogalmam sincs mi lenne a jó döntés.

-Egészen biztosan?- Szeme az ajkaimra tévedt és onnantól kezdve nem nézett máshova.

Nem kellett sok idő sem jel, csak egy apró szájharapás a részéről, így amikor észrevettem, kezemet a haja közé csúsztattam, majd közelebb húztam magamhoz és a számat az övére nyomtam.

Csak egy csók volt, amitől teljesen elszállt az agyam és, bár visszacsókolt de mégis elszakítottam tőle a számat pár másodperc után.

Hosszan fújtam ki a levegőt, míg a szememet csukva tartottam. Mit műveltem, lehet, hogy most mindent elrontottam.

-Aludj nyugodtan az ágyban, maradok a kanapén.

Kihoztam az egyik párnát és takarót, majd levágtam a kanapéra, ahol Molly még mindig mozdulatlanul ült.

-De holnap versenyed lesz, biztos vagy benne, hogy itt akarsz aludni? Szívesen mara...

-Menj, jó lesz itt nekem.

-De Max, nem muszáj itt aludnod, amúgy is aludtunk má...

-Molly! Menj be a hálóba Bellához.- Rezzenéstelen arccal néztem a lányra, aki meglepődöttségében válaszolni is elfelejtett.

Azonnal megbántam, hogy így rámordultam, de egyszerűen nem bírtam el az érzéseimmel és nem akartam, hogy a közelemben legyen.

Lassan elsétált mellettem, az ajtóból még egyszer visszanézett és egy "jó éjt" után eltűnt a sötétben.

Több a sokknál (Max Verstappen)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora