1 dalis.

121 19 0
                                    

Tai buvo maždaug lapkričio mėnuo. Mano draugė, vienintelė draugė, iš tiesų, Victoria, privertė mane eiti į tą sušiktą vakarėlį, nuo kurio pasikeitė mano ir taip suknistas gyvenimas. Na, manau, gal pradėsiu nuo pradžių.

/LAPKRIČIO 13 DIENA/

"Ellie, pas tave atėjo Victoria!" Užšaukė mama.

"Tegul pas mane ateina." Pasakiau.

Tuoj pro mano duris įsibrovė draugė.

"TU NEPATIKĖSI..." Pradėjo spygaut.

"Net nesiruošiu."

"Dylanas pakvietė mane į jo vakarėlį! Ir... tu gali jame būti!!" Pradėjo klykaut iš džiaugsmo ji.

"Eina sau, kaip fainiai, Dievulėliau, kaip aš laukiu." Neatitraukdama akių nuo kompiuterio ekrano sarkastiškai tariau.

"Nagi, Ellie, kodėl tu tokia niurzga?" Praradusi viltį, mane nusitempti į tą vakarėlį, krestelėjo ant kedės.

"Galbūt dėl to, kad esu moksliukė, mama manęs niekur neišleidžia ir aš nesu buvus jokiuose vakarėliuose?" Suurzgiau.

"Tau nieko ten nereikia daryti, tiesiog linksmintis."

"O kaip mano mama?"

"Tiesiog tu užklok pagalves ir ji nesupras! Tai tu eisi?" Pradėjo džiūgauti ji.

"Nu gerai..."

"Myliu tave! O kaip renkiesi? Gal norėtum tos gražios maikutės kur su gilia iškirpte?" Išsišiepė.

"Manau geriau rinksiuos savo paprastus marškinius." Mirktelėjau.

"Nuoboda." Suniurzgėjau.

Apsivilkau šortus ir marškinius. Pajudėjome link vakarėlio. Prie namo jau rikiavosi mašinos ir žmonės. Įėjome ir apsižvalgėm. Pajudėjome link gėrimų stalo. Mums įpylė kažkokio skysčio. Manau, tai alkoholis.

"Victoria, žinai, kad aš nesu dar vartojus alkoholio." Pasakiau jai į ausį.

"Tiesiog išgerk gurkšnį ir viskas!" Apsikabino kažkokį vaikiną.

Nuėjau toliau nuo triukšmo ir pauosčiau gėrimą. Pasišlykštėjau.

"Pirmą kartą geri?" Nusijuokė kažkoks vaikinas už nugaros. Atsisukau. Čia stovėjo lyg ir rudų plaukų vaikinas.

"Am...jo...taip..." Susimėčiau.

"Aišku." Nuleido akis.

Aš išdrįsau gurkštelėti. Skystis nukartino visą gerklę.

"O, fu, kas čia toks?" Pasišlykštėjus tariau.

Jis žvilgtelėjo į stiklinę. "Na, kaip pirmą kartą, degtine labai tinka." Nusijuokė tasai.

Mano galva šiek tiek apsvaigo nuo per didelės dozės alkoholio. Susvyravau.

"Ei, atsargiai." Tarė vaikinas.

"Aš noriu dar." Patempiau lūpą. "Tik ko nors švelnesnio. Gali atnešt?"

"Žinoma."

Kai jis nusisuko greit supyliau į gerklę likusį skystį, degtinę. Ir... nugriuvau. Jis atsisuko.

"Ei, ei, tau manau ir to lašiuko pakako." Nusijuokęs žvilgtelėjo į stiklinę. "Na, arba visos stiklinės. Eime." Paėmė mane į rankas ir nusivedė į antto aukšto kambarį.

"Lik su manimi." Patempiau lūpą.

Jo akys sublizgo ir šoko į lovą. Užsigulė mane ir pažiūrėjo man į akis. Aš taip pat.

Prunkštelėjau. "Ką tu darai?"

Jis į mane žiūrėjo rimtai. Mano šypsena išblėso. "Ką tu ketini daryti su manim?"

"Na, o tu nori?"

"Aš..." Susimėčiau.

"Tau pirmas kartas?" Nusijuokė. Bet tuoj surimtėjo.

"Am...taip." Susidrovėjus tariau.

"Nesijaudink, padarysiu, kad tavasis pirmas kartas būtų priblokšiantis." Mirktelėjo.

"Tada, prašau, atnešk man kažko išgerti stipraus." Nusijuokiau.

"Gerai." Greit išbėgo.

Pasinaudojusi proga greit skuodžiau iš kambario. Nubėgau į tuoletą. Mano plaukai buvo visiškai išsidraikę ir atrodžiau siaubingai. Truputį pasivaliau veidą ir pasišukavau plaukus.

Išėjusi pamačiau kaip tas vaikinas žengia į kambarį. Greit nubėgusi laiptais susiradau draugę ir jai pasakiau, kad išeinu. Išėjau iš namo ir pradėjau žingsniuoti link namų. Įlipau į medį ir įsikabarojau į kambarį. Greit įlindau į lovą ir apsimečiau, kad miegu.

Išgirdau žingsnius. Mama įėjo į kambarį ir pasižiūrėjo. Nedaug trūko. Netrukus užmigau.

Ryte pabudau su skaudančia galva. Greit išlėkiau į mokyklą. Dar viena patyčių diena...

One mistake...Where stories live. Discover now