Το αποκαλυπτικό σορτσάκι έκανε την δικιά του ζαβολιά μπροστά στον Νικ με αποτέλεσμα να νιώθω το βλέμμα του να είναι καρφωμένο στο σορτσάκι και της αποκαλύψεις του...
-τα μάτια σου άλλου !!!
Μια φωνή έκανε αντιλαλο σε όλο το γήπεδο ....η μπάλες σταμάτησαν και τα αδιάκριτα βλέμματα ήταν καρφωμένα στο καστανοξανθο αγόρι που φώναξε
Justin-ΤΟΝ ΕΙΔΑ κοιτούσε την Έμμα θα του βγάλω τα ματια!!!
*μια φωνή μέσα μου ήθελε να με βγάλει εκτός ελέγχου και τα κατάφερε*-τα μάτια σου άλλου!!! "Είπα με πολύ μίσος "
*οχ ακουστηκα παρά πολύ τώρα όλοι με κοιτάνε πρέπει να κάνω κάτι*
Τον πλησίασα και τον κοιτούσα στα μάτια ...
Emma
*τι πάει να κάνει γιατί τον πλησιάζει?*
Μια φωνή από μέσα μου με έκανε να τρεμω-αλλιώς τι? ....τι θα με κανείς φλωρε?
*αυτό ήταν πάει θα πλακοθουν ....για εμένα ....όχι όχι όχι.....*
-ψιτ κοπελιά πλακωνονται για εσένα"είπε κάπως ψυθηριστα η ερμιονη"
-πας καλά δεν πρέπει!
-όχι! Αστούς!
Ένα χέρι με άρπαξε βίαια από το μπράτσο και με τράβηξε πίσω
Σύντομα ένας μεγάλος καυγάς ξεκίνησε για εμένα έπαιζαν κυριολεκτικά ξύλο
-ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ! "Φωναξα με όλη μου την δυναμη"
Για λίγο τα δύο βλέμματα σε κοίταξαν αγριεμενα αλλά ήταν σαν να ζητούσαν βοήθεια ....όμως ο Νικ βρήκε την ευκαιρία να χτυπήσει τον Τζάστιν και έτσι συνέχισε ο καυγάς....εγώ έφυγα έπρεπε να φύγω δεν μπορούσα να το δω άλλο αυτό
-Έμμα"μια φωνή έτοιμη να ξεψυχήσει με φώναξε από την πόρτα των αποδυτηρίων "
Γυρισα και είδα έκπληκτη τον Τζάστιν να προσπαθεί να σταθεί όρθιος
-Τζάστιν!
Έτρεξα δίπλα του σαν να μην υπήρχε αυριο-ο Νικ δεν μπορεί να σηκωθεί θα μας βοηθησεις?"είπε πανικόβλητη η ερμιονη"
-όχι! Δεν θα έρθω θα μείνω με τον τζαστιν
-ευχαριστώ"είπε χαμηλόφωνα "
Όταν έφυγε η ερμιονη μια ησυχία επικρατούσε στα αποδυτήρια αλλά έπρεπε να την σπασω
-είσαι βλάκας και εσύ!
-τι έκανα?το ξέρεις ότι είναι για παρτη σου έτσι?!
-είσαι βλάκας?! Για πιον λόγο για εμένα?
-για το σορτσάκι σου και επειδή είναι λυγουρης κοιτούσε
-ποτέ κοίταξε ?
-όταν πηγές και εσκειψες μπροστά του"τα χαρακτηριστικά του προσώπου του είχαν αλλάξει προς το αγριο"
-εγώ? Ποτέ? Έκανα κάτι τετοιο?
Ή καρδιά μου χτυπούσε πιο δυνατά από ποτέ τότε μόνο κατάλαβα γιατί είχε ξεκινήσει ο καυγάς-πφφφ γαμω όλοι λυγουριδες δεν θέλω να σε χάσω"αναστεναξαι βαθιά"
-σήκω να πάμε σπίτι μας
[...]
Καθησα δίπλα του για να του φροντισω τα τραύματα... *ήταν τόσα πολλά *
Ή υγρή πετσέτα κυλούσε μαλακά στο πρόσωπο του για να μην τον πονέσει και όταν η πετσέτα έφτασε στα καλοσχεδιασμενα χειλει του με έκανε να θέλω να τον φιλησω με υπνοτιζαν αυτά τα υπέροχα χειλει δεν αργησα να κάνω την μικρή μου κίνηση τα δικά μου χειλει κόλλησαν σαν βεντούζες επάνω στα δικά τουΗ μικρές πεταλούδες πάλι χοροπηδουσαν στο στομάχι μου ενώ η γλώσσες μας έκαναν πάλι γλυκά παιχνίδια αυτή την φορά πιο αργά ...πιο γλυκά...πιο ήρεμα...
-σαγαπαω"η φωνή του με ζέστανε με έκανε να νιώσω πως δεν θα με άφηνε ποτέ"
-και εγώ σαγαπαω Τζάστιν
Δεν προλαβα να τον ξανά φιλησω γιατί το χτύπημα του κουδουνιου μας διέκοψε όταν ανοιξα αντικρισα τον....
Καληνύχτα ❤
Εμμμ θέλω να σας πω πως φεύγω για διακοπές και θα βάλω μετά από 11 μέρες οπότε άμα το δείτε πείτε μου πως σας φάνηκε❤Ποιος λέτε να είναι στην πόρτα και τι μπορεί να γίνει...?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Στα Δίχτυα του Πεπρωμένου ....(justin bieber)
Фанфик~~Ή Emma swan είναι μια έφηβη που δεν έχει πάντα την προσοχή τον γονέων της ένα γεγονός 'συναντησης' θα την κάνει να αλλάξει όχι μόνο συμπεριφορά αλλά και συναισθήματα για τον έρωτα...~~ το θέμα είναι ότι ή συνάντηση θα καταφέρει να την αλλάξει?