Sıla bugün yaşananlardan etkilendiğini,korktuğunu söylerken konu açılmıştı. "Ee arkadaşlar bugünkü yaşananlar hakkında ne dusunuyosunuz yani ne yapicaz şimdi" diye sordu arkadaşlarına Sıla. Grupta goz önünde bulunan lider vasfinda gösterilen Görkem'e döndü herkes. Onun bi planı olduğunu zannediyodu herkes.
Dogruda dusunuyolardi Gorkem bi plan düşünmüştü. "Arkadaşlar öncelikle şunu bir açıklığa kavusturmamiz lazım. Bugün üçüncü gün ve bir kademe ilerleyemedi. Nerede olduğumuzu bilmiyoruz,bildiğim tek şey burda birlik olup hep bir arada bu yerden kurtulucaz." dedi. Herkes şimdi ne yapacaklarını soruyordu Gorkem'e. "Yapacağımız şey arkadaşlar. Geceyi burda geciricez,sabah olduğunda ise eşyalarımızı toplayıp hep birlikte yola koyulcaz ve etraflica gezicez çünkü suanlik başka yapabileceğimiz bir şey yok" dedi Görkem. Herkes moreli bozuk çadırlara geçti ve uykuya daldilar. Sabah olmuştu,saat 6.45'i gösteriyordu. Herkes eşyalarını topladı ve yola koyuldular. Herkes etrafa baka baka yürüyordu . Leyya "biraz duralım lütfen, dinlenelim su ağacın altında" dedi.
Dinlendikten sonra yürümeye devam ettiler, Leyya'nin gozune birşey takılmıştı. Oraya doğru yuruduler ve gordukleri şey karşısında çok sevinmislerdi. Bir köprü vardı,gölün ustunde. Köprüye doğru yürümeye başlamışlardı,köprüyü geçip ilerledikten sonra bu sefer daha da iyi gozetliyolardi etrafı belki çıkış yolu buradadır diye.