Bu ilk omega verse ficim umarım beğenirsiniz çünkü çok fazla bir bilgim yok sadece okuduklarımdan biliyorum.
Bu ficde beta olmıyacak sadece sigma, alfa ve omega olucak. Kızgınlık feromon (yanlış olabilir tam hatırlamıyorum) ve mühür var.
Sigma:En baskın ama en nadir tür. Alfalarla eşleşmeleri çok nadir genellikle omegalarla eşleşirler ve istedikleri zaman herkese istediklerini yaptırırlar. Kokuları sert görünüşleri yapılıdır. Her ay kızgınlığa girer ve çiftleşme isteklerini ilaç bile bastıramaz.
Alfa:Sigmalar ile nadir eşleşirler çoğunlukla omegalar ile eşleşirler ama kendileri ile eşleşmeleri çok nadirdir eşleşirlerse sigma meydana gelir. İsterlerse omegalara istediklerini yaptırabilirler. Baskın olanların sert resesif olanların ise kokusu yumuşak olabilir. Her ay kızgınlıpa girerler çiftleşme isteklerini ilaçla hafiflete bilirler ama tamamen geçiremezler.
Omega:Hem alfa hem de sigmalar ile eşleşirler. Kızgınlıktaki bir alfaya veya sigmaya istediklerini yaptırabilirler. Baskınların kokusu biraz sert olabilir ama bir sigma veya alfa kadar değil reseriflerin ise kokusu yumuşak olur. Har ay kızgınlığa girerler çiftleşme isteklerini ilaç ile bir alfa veya sigma görene kadar bastırabilirler.
Kızgınlık:Belli bir aralıkla olan çiftleşme isteği. 3 gün kadar sürer ve birisi ile ilişkiye gitmezlerse kasıkları aşırı fazla ağrır.
Feromon:Herkesin kendine özgü kokusu. Feromon bezleri boyun ve omuzların birleştiği bölgede olur. (Bildiğim kadarıyla)
Mühür:Eşlerden baskın olanı diğerinin boynundaki şah damarını Kürt dişleri ile ısırır ve birbirlerine bağlanmış olurlar. Eşlerden birisi başka birisi ile ilişkiye girerse mühür bölgesi ve kalbi yoğun şekilde ağrır. Bozulma ihtimali yoktur.
Sigmaların gözleri:Kahverengi
Baskın alfaların gözleri:Kırmızı
Reserif alfaların gözleri:Mor
Baskın omegaların gözleri:Yeşil
Reserif omegaların gözleri:MaviKarakter Tanıtımı
Lee Minho
17 yaşında
Baskın alfa
Toprak ve bergamot kokuyor
Gözleri burgonya kırmızısı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung/Omegaverse
FanfictionKüçüklüğünden beri yetimhane de yaşıyan omega Jisung bir gün okuluna yeni gelen alfa Minho ile tanışır Yan shipler Hyunlix Jeonbin ve Chanmin