ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5•

27 5 2
                                    

Εμίλιο Μ

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Εμίλιο Μ.

Το γεγονός ότι ο Ρίντλεϊ ξέρει για την συμφωνία με τους Ιταλούς αποδεικνύεται μεγαλύτερος πονοκέφαλος από ότι περίμενα.

Ο Ιταλός διακινητής είναι ανήσυχος, καθώς έμαθε για την αναπάντεχη τροπή της ροής της νέας μας συνεργασίας και χωρίς να έχει ίχνος λογικής τόλμησε,να κάνει το λάθος να με απειλήσει πως αν δεν βρω άκρη με τον Ρίντλεϊ και τους Ρώσους θα πάψει κάθε συνεργασία μαζί μου.

Φυσικά αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ζωής του. Αμέσως έβαλα σε κίνηση το επόμενο σχέδιο, το σχέδιο που θα μου εξασφαλίσει την σιγουριά που χρειάζεται η επιχείρηση μου.

Άλλωστε είμαι ένας Μπλάκ, έχω συνηθίσει να παίρνω πάντα αυτό που θέλω, με οποίο τρόπο και αν χρειαστεί. Συνήθως με έναν αιματηρό τρόπο όμως αυτή είναι η familia και εγώ είμαι ο ηγέτης της.

Ένας ηγέτης κάνει τα πάντα για να σιγουρευτεί πως η cosa nostra παραμένει ασφαλής.

Παρόλα αυτά δεν είμαι τόσο αφελής για να αγνοήσω τους πιθανούς κινδύνους. Ο Ρίντλεϊ όσο και να μην μου αρέσει να το παραδέχομαι ακόμη μας έχει του χεριού του καθώς μπορεί να κάναμε μια συμφωνία και να τηρήσαμε την δίκη μας πλευρά αυτής όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως ο Ρίντλεϊ έχει ακόμη στην κατοχή του αυτή την πληροφορία.

Είμαι σίγουρος πως ένα φίδι σαν αυτόν δεν θα καθησυχάσει μόνο σε αυτήν, έχω την υποψία πως αυτή η απειλή του ήταν μόνο η αρχή. Άλλωστε ακόμη δεν καταλαβαίνω τον λόγο που ζήτησε ένα γάμο αντί για κάτι άλλο μεγαλύτερης αξίας. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να μάθω και γρήγορα αν θέλω να ελπίσω πως θα λύσω αυτό το μυστήριο.

Από τις σκέψεις μου με τραβάει κάτι πολύ μα πολύ ενοχλητικό.

«Capo, χρειάζεσαι κάτι άλλο πριν φύγω;» Η τσιριχτή φωνή της γραμματέας μου ηχεί από τον διάδρομο και κλείνω τα μάτια μου περιμένοντας να περάσει ο στιγμιαίος πόνος που μου προκαλεί η ενοχλητική φωνή της.

Μικρή Αλεπού  Onde histórias criam vida. Descubra agora