❤️

5 1 0
                                    

Dnes to bol hrozne ťažký deň čo sa týka školy . Cestou domov autobusom som si sadla na sedadlo ktoré boli ešte voľné keď celý autobus bol plný .

Pred chvíľou nastúpila stará pani bola opretá iba o paličku keď som si ju všimla pustila som ju na moje sedadlo .

Keď som si sadla na ďalšie voľné sedadlo zapla som si na slúchadlách moju obľúbenú skupinu - Stray kids.

Takže vlastne ja som Timmi mam 18 rokov plánujem ísť za mesiac do Kórei . Bývam na Slovensku moja obľúbená skupina je Stray kids a biasa mam Felixa.

Dnes bol zlý deň a zajtra bude ešte horší pretože za týždeň maturujem . Takže sa musím učiť každú svoju voľnú sekundu . Zajtra máme ešte aj Telak a budeme robiť šnúru , stojky a ďalšie gymnastické veci takže sa hrozne bojím . Ďalej musím s mojimi kamarátkami zariaďovať kde budeme bývať , šetriť a hrozne cvičiť na adition. Keďže chcem byť k-pop idol. Rozhodla som sa že idem na JYP ent. Audition , keďže chcem byť čo najbližšie Stray kids.

Keď som prišla domov začala som sa učiť a skončila som asi o 2 ráno ale ani som nebola unavená , bola som iba s učenia . Ale chcem zmaturovať .

Zobudila som sa o pol siedmej ráno, spravila si skincare , naranajkovala som sa a išla do školy .

Prešlo šesť hodín a prišla posledná - Telak .
Učiteľka povedala že nebude gymnastika pretože niaky chalani chcú s nami natočiť video . Myslela som si že budeme dvíhať činky.

Keď sme prišli do telocvične išli sme sa prezliecť a prišli do telocvične nevedela som či vidim dobre boli tam ôsmi chalani a za nimi stal kameraman boli to stray kids. Teraz som nevedela či mám za nimi bežať čakaj alebo celá dom sa triasla . V mojej hlave furt znelo "STRAY KIDS?! A na Slovensku?"

Ked som to predychala tak nám to učiteľka vysvetlila "Toto sú Stray kids určite ich niektorý poznáte .Prišli aby spravili a natočili  s vami Challenge s menom , feel like KPOP idol, dajte sa do skupiniek po troch takže dve dievčatá a jeden člen , tri baby budú iba s členom "

Stray kids povedali "Hello we are Stray kids. Please all STAYs raise their hand" ja som samozrejme musela zdvihnúť ruku a zdvihli ju aj moje STAY besties .
.
Felix a Chan ma zavolali ku nim a pýtali sa "Whats your name" a ja som odpovedala "Timmi" potom ďalšie otázky " Your 18 right ?" "Yes i am" a keď prišla otázka " Who IS your bias in Stray kids?" Odpovedala som"Its Felix ☺️" Felix sa začervenal ale prečo neviem . Keď som bola na odchode dali mi album kde boli všetci podpísaný .

Potom sme sa rozdelili do skupiniek . Moja prvá bestie bola s jej biasom - Hyunjinom a, aj druhá bola si svojím biasom - Jeonginom. Ja som tam len tak stala kým za mnou neprišiel Felix rozhodol sa byt so mnou v skupinke .

Mali sme vymyslieť tanec za 20 min.
Vymysleli sme ho na pesničku  Hall of Fame. Bol koniec a prišli súťaže . Vo všetkých kolách sme vyhrali. Keď som vychádzala zo školy niekto mi zavrel oči keď do sa otočila bol tam Felix .

Opýtal sa ma "Nezajdeme do parku alebo tak kdesi?"Ale samozrejme ze po anglicky , a ja som odpovedala "Samozrejme "

Tak sme sa len tak prechádzali parkom vymenili sme si čísla . Veľmi sme sa smiali ľudia a po nás museli hrozne divné dívať ale bolo nam to jedno . Potom som ja na jeho hrudi zaspala pocítila som jeho parfém a bozk na mojich vlasoch .

Ahojte

Mám nový a vlasne aj prvý príbeh už som jeden mala ale vymazala som ho.

Som zvedavá ako sa vám prvá časť páčila 
Aj keď je celkom krátka .

Myslíte si že Timmi a Felix budú spolu ?

Na otázky odpoviem v komentároch ✨🫶🏻
Lúčim sa a prajem pekné čítanie 📖💗✨

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The one who made me happy Where stories live. Discover now