oy ve yorum bekliyorum
lütfen yorum yapmaktan çekinmeyin
bölüm sıklığı buna göre değişiyor🙏🏻ilk part yetişkin içerik⚠️
diğer üç yıldızlı başlayan part değil💖***
"hala bu konuda küs müsün bana sen?"
kavuşturduğu kollarıyla üst bedenini sahibinin olmadığı tarafa huysuz bir mırıltıyla çevirirken jisung siyah kedisinin ona dönen sırtına bakarak sesli bir nefes verdi dışarıya.
"minho... yapma böyle.""yüzüme oturmak çok basit bir şeydi jisungie."
"tamam, ben de oturdum ya." jisung hayıflanarak kendini yatağa doğru bıraktığında minho kulaklarını düşürerek başını sahibine doğru çevirdi.
"tam ağırlığını vermedin ama."
jisung kedisinin düşen siyah kulaklarına eklenen büyük gözleriyle kendisine sanki üzgünmüş gibi bakmasına dayanamazken dudaklarını büzdü.
"şöyle bakma bana.""ama üzgünüm jisungie..istemsizce öyle bakıyorum."
kedisinin konulurken siyah kuyruğun hareketlenen ucuna uzanarak parmaklarıyla uzun kuyruğu kendine doğru çekerek siyah tüyleri okşamaya başladı.
minho, jisungun kuyruğunu okşayan küçük parmakların hareketinden huylansa da bunu belli etmeden omzunu silkerek huysuzca mırıldandı.
"kedinin üzgünlüğünü önemsemiyor musun artık?"jisung bu mızmız tavırlara karşı gülerken daha fazla dayanamadan "önemsiyorum tabiki de kedimin mutluluğunu."dedi."ne yapmamı istiyorsun sen?"
siyah kedi yıldırdığı sahibinin dediği şeylerle kulaklarını havalandırırken jisung'un yanına doğru uzanarak gülümsedi.
"yine otur yüzüme... ama tam ağırlığını vereceksin bu sefer."parmakları yatan bedenin dudaklarındayken hızla uzayan tırnaklarının keskinliğini batırmamaya çalışarak pembe dolgunlukları okşadı.
"jisungie...eğer oturursan akşam arkadaşların geldiğinde söz yaramazlık yapmayacağım."jisung çocuk gibi mırıldanıp yüzünü okşayan parmaklara karşı kıkırdarken ellerini kedisinin siyah kuyruğundan çekip dikelmiş kulaklarına yöneltti.
yumuşak tüylü kulakların diplerini okşadığı gibi minho tatlı bir mrlamayla burnunu yüzüne sürterek yanağını yalamaya başladığında birkaç dakika boyunca kedisinin yüzünü ıslatmasına izin verdi.
"akşam yaramazlık yok... sözünü aldım."
"tamam...çok tatlısın jisungie." pürüzlü dili sahibinin dudaklarına giderken pembe dolgunlukların üzerini yaladı."şimdi altını çıkarabilir miyim?"
jisung dünden dolayı şişen deliği acımasın diye iç çamaşırı giymediği için altındaki şortu çıkardığı gibi çıplak kalmasının kedisini nasıl da heyecanlandıracağını bilerek başını salladı.
minho aldığı onayla birlikte beyaz şortu indirdiği gibi gördüğü küçük pembe uzunluğa şaşkınca baktı. "yine çamaşır giymiyor musun sen?"
"deliğim biraz şiştiği için giymeyeyim demiştim."
sahibinin açıklaması hoşuna giderken heyecandan titreyen kulaklarını jisungun ıslattığı yüzüne sürttü.
"ben küçük ağzını istiyorum.." dedi mırıldanarak."benimkini emerken seni yalasam olur mu?"
"olur." jisung onu emeceği için heyecanlanarak kedisinin göğsünden ittirip kucağına tırmanırken vücudunu ters döndürüp kalçalarını geriye iterek minho'nun yüzüne doğru hizaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kitty / minsung
Fantasykedis minho ve sahibi jisungie 🐱 bazı bölümler yetişkin içerik barındırır⚠️