0.4

25 6 6
                                    

Saçım,rüzgardan dolayı yüzüme çarparıyordu, ama şuan önemli olan bir durum değildi.Zira, gecenin birinde sahilde kuma oturup hıçkırarak ağlarken saçımı düşünemezdim.

Ama yanımda oturan abim düşünmüş olacak ki,saçımı nazik hareketler ile örmeye başladı. Sesimi çıkartmayıp örmesimi bekledim.

Evet,gecenin birinde neden sahilde oturup ağladığımı merak ediyorsunuzdur. Öncelikle söylemeliyim ki bu aşk acısı için olan bir ağlama değildir.

Bu ağlamanın sebebi; kabuslar, kabuslar bence bir çoğumuzun hayatına korkunç etkiler bırakmıştır.

Ama benim için olaylar daha farklıydı gördüğüm kabuslar, unutmak için Allah'a yalvardığım günleri içeriyor du,
kısacası; geçmişimi.

Size geçmişimi anlatamam ama bilmenizi istediğim şeyler var.

Örneğin; küçük bir çocuk annesinin kanının tadını bilmemeli, bilmesin de zaten lütfen... bu konuyu düşününce midem bulanıyor, o yüzden bu konuyu düşünmeye son verip göz yaşlarımı da silip,abime, ördüğü saçlarımı bağlaması için bileğimde ki tokayı uzattım.

Saçlarımı bağlayınca "bitti güzelim" dedi ona teşeklür ettim ve yavaştan üşümeye başladığım için,abime dönüp "Abi eve gidelim" dedim, abim de zaten üşümüş olacak ki hemen ayaklandı ,bana da kalkmam için yardımcı olurken ona teşekkür edip,arabanın yanına doğru yürüdüm.

Arabaya bindiğimiz de abim"daha iyi misin güzelim?" Diye sorunca ona yanıt olarak  "Evet kendimi biraz olsun hafiflemiş hissediyorum, gecenin bu saatinde benimle buraya kadar geldiğin için teşekkür ederim abi." Dedim .

Abim bana çattığı kaşlarıyla bakıp" teşekkür edip durma alacam ayağımın altına, sonra zırlayıp beni şikayet ediyorsun bak demedi deme. " dedi ve sonra ekledi " Hem zaten abi olmak bunu gerektirir" onun sözlerine hafif gülümseyip " tamam abi uykum var hızlı sür" dedim ağzında birkaç mırıltı duydum ama uykum ağır bastığı için çokta umursamadım.




Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Ve düşüncelerinizi çok çok merak ediyorum

İYİ GECELER<3

Gece (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin