—Reggel fel keltem, be ágyaztam, el mentem le tusoltam magamra tekertem egy törölközőt, majd arra kaptam fel a fejem hogy drága látos baratnőim irtak hogy kapkodjam magam mert el fogunk késni.
—sminkeltem picit es gyorsan fel kaptam ezt a ruhát:\\Kép: pinterest//
—össze pakoltam a táskámba pár fontos dolgot amire szügségem lesz a korházba, ki mentem a házbol be zartam es kapkodva be ultem a kocsiba, majd el indultam a munkahelyemre.
—kb 15 percen belül oda is értem, amint be léptem a kapun meg pillantottam barátnőim a kék köpenybe, oda siettem, es gyors meg öleltem őket.
~sziasztok csajok
Gyemi: szia Fruzs
Dorina: Szia fufu, itt a köpenyed -adta oda-
~koszi, na siessünk a főnők mar biztos vár. -mosolyogtam-
Lányok: rendi
—fel vettem a köpenyem (kék szinű), es el indultunk a korhazba dolgozni, mind a 3-an külön beteget kaptunk, én egy Pasit kaptam elsore nem ismertem fel, a kezet vagta el szegeny nagyon vérzet, gyors be siettem, ő az ágyon feküdt be kötött kézzel, nekem az volt a dolgom hogy ellenorizzem a reflexeit hogy minden oke-e, veletlen se vagot-e olyan helyre.
De rajta kivül 2 fiu is bent ült 1-1 szeken, gondolom a barátai, mellé áltam köszöntem egy sziával es el kezdtem be kötni neki az infuziot.
Gondolataim: Basszus ez a Pető Bruno a hires enekes es a baratai, spacc es peti, basszus basszus basszus en ebbe a csavoba vagyok fülig bele zugva, nem johet ra hogy odaig vagyok érte!!
-ez kicsit kellemetlen lesz de vigyazok amennyire tudok -mosolyogtam-
Bruno: Amig egy ilyen csinos, es gyönyörű orvos gyogyit meg, addig öröm boldogság van, amugy pető Brunonak hivnak, és téged?
—itt el mosolyogtam es ra jottem milyen kibaszott (sorry) helyes ez a csavo meg mindig
-Horváth Fruzsina
—nyujtottam a kezem hogy rázzunk kezet de ő csak rá puszilt, el pirultam-
Peti: Brunoka szerelmes egy nővérbe, komoly vagy teso
—be kötöttem brunonak az infuziot, be kotottem minden gepet , mértem egy vérnyomást, meg neztem a pulzusát, a pulzusa kicsit magas volt de a vernyomas okes.
-rendben vissza jovok egy 1 ora mulva ha barmi baj van csöngess es jövök -ki siettem mosolyogva-~sziasztok itt az első rész remélem tetszik, szerintem még ma, leggkésőbb holnap jon a második rész~
(Kicsit rövid lett sorry)
Puszi: Fruzsi💋
YOU ARE READING
Egy Véletlen Találkozás Kezdete (~pető Bruno ff~)
FanfictionVeletlen talalkozas? Vagy a sors intezte igy? Tragar szavak, 🔞 tartalalom! Mindenki sajat felelosegee olvassa!!🔞🔞❤️🔥 (Kitalalt story) Intsta: fruzsixbxs.wattpad_.iro itt meg talaltok fejlemenyekért 💗