Ben casus değilim.

96 17 4
                                    

*hatırlatma*

"Kapıya doğru yaklaşırken içeriden çıkan kişiyi görmem ile olduğum yerde donup kalmıştım."

*Hatırlatma bitmiştir*

"Bu oydu. Felix'lerin evinde o gece gördüğüm sinirli adamlardan biri. O da şaşırmış bir şekilde karşımda dururken burdan hemen uzaklaşmam gerektiğini anlamış ve yürümeye devam edip yanından hızla geçmiştim. "

"Koridordan sağa döndüğüm zaman yani geldiğimiz koridora Hyunjin'in odasının olduğu koridora girdiğimiz zaman bir anda bileğimden tutulmam ile yerimde durmuş ve arkamı dönerek bakmıştım. Gitmeme izin vermemişti ve yine o alaycı sinirli bakışları ile bakmıştı. Bileğime kendime çekmem ile bakışlarını yüzümde gezdirdi."

X2: yine sen, casus kız.

y/n: ben casus değilim.

"Histerik bir şekilde gülmüştü. Anlamsızca ona bakmak ile yetinmiştim."

X2: ne o? Yoksa yine casusluk yapmaya mı geldin? Kimi gözetleyeceksin bu sefer?

y/n: kimseyi gözetlemedim, beni rahat bırak.

"Dediğimde arkamı dönmüştüm ki bu sefer kolumdan tutmuş ve duvara doğru yaslamıştı. Sinirli bakışlarımı üzerinde gezdirdim ama umurunda değildi."

X2: hadi ama ikimizde o gece orda bizi dinleyen kişinin sen olduğunu biliyoruz. Kendi gözlerim ile gördüm, sendin. Boşuna numara yapma.

"Alayla yüzüme bakıyordu. Bu adamın saçları kahverengi ve siyah arası bir renk, göz rengi ise kahverengiydi.boyu 1.70/1.75 boyları arasındaydı, benden bayağı uzundu. Bana tepeden bakıyordu ve keskin gözlere sahipti. "

y/n: seni tanımıyorum.

"Deyip geçiştirmeye çalıştım. Tam yana kaymış gidecekken kolunu duvara yaslamış ve gitmemi engellemişti. Üstelik üzerime doğru gelerek aramızda mesafeyi kapatıyordu. Bu adamın niyeti ne Tanrı aşkına?! Bu koridorda olanların hepsi bize bakıyordu."

y/n: ne istiyorsun benden? Bırak da gideyim.

X2: o gece gidip herşeyi anlattın mı küçük casus?

"Dedi bana kötü kötü bakarak. Takmış bana ya! Ne casusluğu? Alt tarafı merak edip dinledim yani. Hemen de adım casusa çıktı!"

y/n: bak son kez söylüyorum. Ben casus değilim ve kimseye birşey anlatmadım. Şimdi beni rahat bırak.

"Dedim son cümlemi bastırarak söylerken. Dediğimde duvar ile arasından çıkmak istedim ama bu lanet herif iki kolunu birden yaslayarak çıkmama engel oldu. Sinirle tekrar baktım."

X2: küçük casus, şimdi gidip herşeyi anlatıyoruz. O gece orda olan kişinin sen olduğunu-

"Konuşurken bir kolunu duvardan çekip benim kolumu tuttuğu zaman lafını kestim ve kolumu kendime çektim."

y/n: tanımadığım birinin sözüyle hareket edecek değilim.

"Yüzünde çarpık bir gülüş oluştu. Ama bu normal bir gülüş değildi. Aynı şu filmlerdeki psikopatlar gibi gülmüştü."

X2: akıllı kızsın küçük casus.

"Dediğinde biraz daha üzerime doğru gelmeye başlamıştı. Geri çekilmeye çalışırken sırtım duvarla yapışmış ve gidecek bir yerim kalmamıştı. O ise hiç çekinmeden burnumun dibine kadar girmişti. Ne kadar dengesiz bir adam bu!"

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin