Elfin Altınsoy ve Erdiç Marsal.Issız bir ormandaydılar.İkiside evliydi ve Elfin'in bir Erdiç'in ise iki çocuğu vardı,bir tanesi bir aylıktı.İkisinin elinde de bir silah birbirine doğrultmuşlardı.Kimse yok sanıyorlardı ama Elfin' in arabasının bagajına girip gelmiş olan bir çocuk.Bay Marsal ve Bayan Altınsoy yıllar sonra ilk defa birbirlerini görüyorlardı.Birbirlerinden nefret ediyorlardı.Bayan Altınsoy Bay Marsal'a ihanet etmişti.Onu bırakıp başkasıyla evlenmiş ve evlendiği kişiye onun gizli dosyalarını verip batmasını sağlamıştı.Bay Marsal tekrardan eski haline dönebilmek için başkasıyla evlenmişti.
"Neden"diye bağırdı Bay Marsal.
"Zorundaydım.Dosyaları ona vermek zorundaydım.Tehtit etti beni."Bayan Altınsoy'un elindeki silah yere düşmüştü.
"Ben sana aşık olmuştum."Fakat Bay Marsal'ın elindeki silah hâlâ duruyordu.
"Yapamazsın sen beni vuramazsın.Ne kadar evli olsanda beni deli gibi seviyorsun."
"Yanılıyorsun.Senden nefret ediyorum.Sen bir yabancıdan başka bir şey değilsin benim için."
"Yapma bu sen değilsin.Çocuklarım var onlar bensiz yapamaz.Ne olur beni vurma."Bayan Altınsoy hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
Bay Marsal gözü dönmüş bir şekilde elindeki silahı sıkarken birdenbire bir ateş sesi çıktı ve Bayan Altınsoy yere düştü.
Ağacın arkasında saklanan çocuk hızlıca annesinin yanına geldi.Ağlamıyordu oldukça sakindi.
"Senin burada ne işin var"diye kükredi Bay Marsal.
"Bağırma kulaklarım gayet iyi diye cevap verdi küçük çocuk."
"Neden ağlamıyorsun.Annen öldü.Onu ben öldürdüm.Neden sakinsin."
"Ben ağlamam.Ağlamak güçsüzlüktür."
"Nasıl geldi buraya."
"Seni ilgilendirmez."
Küçük çocuk gözlerini kırpmadan annesine bakıyordu.
"Bana bağırıp çağırmayacak mısın."
"İntikamım acı olacak Bay Marsal."
"Boyuna göre fazla cesursun küçük adam."
"Boyunuza göre fazla karaktersiz ve şerefsizsiniz Bay Marsal."Bay Marsal sinirlenmeye başlamıştı ama belli etmiyordu.O sırada küçük çocuk konuşmaya devam etti.
"Bu karaktersizlik ve şerefsizlik boyunuzu aşmaya başlamış.Dikkat edin."
"Büyüyünce ne olmak istiyorsun."
"Türk askeri."çocuk çok sert konuşuyordu.Bu da Bay Marsal'ın dikkatini çekmişti.Bay Marsal bu küçük çocuğu sevmemiş hatta ondan iğrenmişti.
"Benden nasıl intikam almayı düşünüyorsun aptal çocuk."
"Zamanı gelince öğreneceksin.Senin ailenin sonu ben olacağım Marsal.Sen benim annemi canımı aldın benden.Bende senin canlarını alacağım.Zamanla zamanla."
Bay Marsal bu çocuktan korkmuyordu.Onun ona bir şey yapamayacağını sanıyor ama yanılıyordu.🫀
Ormandaki o küçük erkek çocuğu büyümüştü içindeki intikam ateşini ise onunla beraber büyütmüştü.Marsal'dan intikam alacaktı hemde en acı şekilde.
Marsal'ın en büyük oğlunu bir ormana çağırmıştı.Marsal oğluna çok düşkündü.Bu magazin sayfalarında ki fotoğraflardan da belli oluyordu.Onu en acı şekilde öldürmeliydi.
Oğlan geldiğinde onun karşısına dikildi.
"Sen o sun ."
"Baban anlattı demek."
"Evet seninle olan düşmanlıklarını anlattı."
"Sence seni buraya ne için çağırdım."
"İntikam almak için."
"Zekice."
"Cumhuriyet başsavcısıyım."dedi kibirli bir ifade ile.Büyük çocuk ondan iğrenmişti.Oğlan daha fazla uzatmadan arka cebinden bir silah çıkarttı ve büyük çocuğa doğrulttu.Büyük çocuk oğlanın bu hamlesi karşısında sadece güldü.
"Ne gülüyon lan it."diye çıkıştı oğlan ona.Büyük çocuk yavaş adımlarla oğlana yaklaştı ama çocuk yerinden kıpırdayamadı.Belli etmiyor olsa bile büyük çocuğun cüssesinin büyüklüğü onun korkmasına sebep olmuştu.
Büyük çocuk ustalıkla oğlanın elindeki silahı almış ve ona doğrultmuştu.Oğlan ne olduğunu anlamamıştı bile.Büyük çocuk silahı yere atmış ve oğlanı acımasız bir şekilde yere yatırıp dövmeye başladı.Ona her vuruşunda aklına seneler önceki annesinin yere düşüşünü getiriyordu aklına.Oğlan ona karşılık vermeye çalışıyor ama başarısız oluyordu.Büyük çocuk en sonunda ayağa kalktı ve yerdeki silahı alıp gözünü bile kırpmadan onu öldürdü.
Ama içindeki intikam hırsı bitmemişti.Bay Marsal'ın tüm ailesinin ölmesini istiyordu.
O annesini geri istiyordu ama ne yazık ki bu mümkün değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM UĞRUNA AŞK
De TodoBen LİDYA Marsal ve bu benim hikayem.Bu hikayeyi ben başlattım ve ben bitireceğim. Lidya Marsal ne kadar tatlı, hanımefendi ve korunmaya muhtaç gibi görünse de aslında altında yatan güçlü bir kız vardır.Bir gün hiç beklemediği anda kaçırılır ve haya...