Beni kuşkusuz deli gibi öpmeye başlamıştı...
Ona olan şaşırmış tavrımı görmezden gelse bile bunu yapmaması lazımdı...Aradan 2dk geçmesiyle onu tüm gücümle itmeye başladım.
"Ne yapmaya çalışıyorsun?"
Hem ona sinirle hem de delice atan kalbimle bakmıştım...Kokusu vanilya ve sigaramsı bir karışık koku vardı.
Bana doğru gelerek şunu dedi.'İlk sen beni öpmüştün haberin olsun. demişti.
Onu bir kere daha iterek kızlar tuvaletine girmiştim.Derin bir nefes alıp verdim. Çok korkmuştum.
Ya Amber görseydi? Aynaya bakmıştım.
Yüzüm kireç gibi olmuştu. Ne ben sevmiştim ne de ruhum. Çok kötü bir renk katmıştı.Biraz yüzüme pudra sürdükten sonra kapıya baktım.
Telefon görüşmesi vardı herhalde.Fırsat bularak hızlıca uzaklaştım.
Elim ayağım birbirine dolanmıştı. Darlin bana fena küşecekti. Saklanacak yer bulduktan sonnra darlin'e mesaj attım.Üzgünüm darlin. Acilen bir işim çıktı. Mesajımı beğenmemiştim ve sildim. Tekrar şunu yazmıştım.
Üzgünüm darlin O an ki kendimi tutamamıştım ve maalesef ki üstüme kusmuştum. Acilen gitmem gerekti yoksa orda dursaydım herkes bana gülebilirdi.
Çok büyük yanlış yapmıştım...
Onu öylece orda bırakmamalıydım. Çok sarhoştum ve biraz da başım dönüyordu.
Öylece eve doğru gidemezdim. Araba çarpar veya arabaya binsem bile arabaya kusabilirdim.Darlin orada tek ne yapıyordu acaba...
Bana güvenerek gitmişti oysaki.Kafam çok karışıktı. Kalbim onun yanına gitmemi söyler iken beynim kaçmamı emrediyordu...
Kalbimin yolundan giderek tekrar içeri girdim.
Tabii ki de tekrar orada kalmayacaktım.
Darlin'i kolundan tutarak evine götürecektim.Koşarak sağıma ve soluma bakmamla birlikte Amber'i görmüştüm. Koşarak tam yanına gidecek iken o buradaydı...
Koşarak kapının olduğu tarafa yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK AY
Genç KurguHiçbir benzenti görmek istemiyorum. Her biri bana ait olan bir hikayedir. Eğer bir tane bile görürsem dava edeceğim.❗ Vasena 18 yaşında olan bir kız çocuğudur. Annesi onu 8 yaşındayken geri döneceğini söyleyip onu bırakan ve geri dönmeyen biri iken...