Žena která se před malou chvíli přemístila do jednoho z kabinetů rychlým krokem šla na ošetřovnu.
,,Co tady děláš?" Vyhrkla druhá žena, která tam už byla, jakmile ji poznala. ,,Nemám moc času, musím mluvit s Brumbálem." ,,Potřebuješ heslo?" ,,Ano, víš ho?" Zamyslela se. ,,Myslím, že by mělo být jahodová tartaletka." ,,Děkuji." Zase rychle odešla.
,,To byla teta Stephanie?" Ozval se tichý hlásek za jejími zády. ,,Ano, ale nevím proč tady je." Otočila se k ní, vzala ji za ruku a odvedla ji zpět k její posteli.
,,Beruško, jsem moc ráda, že už ti je lépe, ale teď je to tady nebezpečné, viděla jsi všechny co tam byli?" Počkala než jí to potvrdí. ,,Je z nich kámen, nechci aby se to stalo i tobě, teď je opravdu důležité, aby si mě poslechla a nikam nechodila." Jenny stále přikyvovala. ,,Budeš jenom tady, jo? Maximálně když si tě zavolám a taky by o tobě nikdo neměl vědět."
,,Dobrý den." Vešla Stephanie do ředitelny. ,,Dobrý den paní Lopierová." Pozdravil ji. ,,Čemu vděčíme za vaši návštěvu?" ,,Není moc času, měl by jste vědět, že ministr kouzel dneska přijde, chtějí vidět žáky a možná vás odvolat z funkce ředitele kvůli tomu co se děje, asi budou požadovat Hagridovo zavření do Azkabanu." Vysvětlovala rychle, Brumbálův výraz se změnil na zamračený. ,,Neví, že jsem tady, doufá, že když vás překvapí nebudete nic říkat." ,,Rada to schválila?" Zajímalo ho. ,,Ještě ne, ale myslím, že to projde, protože mám pocit, že za tím stojí Lucius Malfoy." ,,Dobře, děkuji vám za varování." Přikývla a chtěla odejít. ,,Myslí si, že to byl Hagrid kdo otevřel komnatu, byl to on?" ,,Hagridovi věřím, nebyl to on." Vyvrátil jí to. ,,Dobře, zatím nashledanou, musím se dostat zpět, než sem bude chtít jít." Než něco řekl byla pryč.
,,Dalo se to čekat." Ozval se bývalý ředitel z obrazu. ,,Ano, to ano, půjdu najít Hagrida, chci být u toho. Vezmu ho na ošetřovnu, ať se to vyřeší vše najednou." Zvednul se od stolu a opustil ředitelnu.
Kornelius Popletal spolu se Stephanie vešli do vstupní síně školy, kde hned potkali Brumbála s Hagridem, jako by na ně čekali.
,,Dobrý den Korneliusi." Pozdravil Brumbál. ,,Dobrý den Brumbále, jsem rád, že jsem vás našli tak rychle, potřeboval bych s vámi probrat několik důležitých věcí, mohl by jste nás vzít za těmi žáky?" ,,Ovšemže, pojďte za mnou." Skupina čtyř lidí se rozešla k ošetřovně.
,,To byl tátův šéf, ministr kouzel." Řekl potichu Ron směrem k Harrymu. ,,Co tady dělají?" ,,To nevím, pojďme za nimi." Oba se přikryli pláštěm a rychle se vydali za nimi.
Susan která seděla vzadu s Jenny a četla jí pohádku, nebyla nadšená, že od tam slyšela nějaký velký ruch, takže tam okamžitě šla. Zamračila se když viděla, že ředitel vykázal všechny žáky z ošetřovny.
,,Je tady i někdo jiný, než ti zkamenělí?" Podíval se na Susan. ,,Ne, jen oni, co se děje?" Podívala se nejprve na Brumbála a potom přeskakovala pohledem z jednoho na druhého, na Stephanie se obzvlášť zastavila.
,,Hagride vypadá to s vámi zle, už pět útoků, ministerstvo musí zasáhnout." Mluvil příkře ministr, když spočítal lidi na ošetřovně. Nia se zarazila, když poznala poslední oběť, s otázkou se podívala na Susan, které ji to mlčky potvrdila.
,,Ale já to neudělal." Řekl Hagrid zkroušeně. ,,Já bych jim neublížil."
,,Chtěl bych říct, že Hagridovi plně důvěřuji." Zamračeně se díval Brumbál na Poplatela. ,,Jsem přesvědčen, že za ty útoky není zodpovědný."
Susan se podívala na Stephanie, poznala, že jí to není příjemné tam být, poznala v jejích očích zoufalství.
Jedna na druhou se dívaly, Nii se zvětšili oči překvapením, nenápadně se dotkla ruky.
ČTEŠ
Who are you? I'm your found woman.
FanfictionŽivot Susan se během školy dal do pořádku, jenže po škole se jí zase zhroutil jako domeček z karet. Zase nevěděla kam patří a jak se s životem srovnat. Charlie se odstěhoval do Rumunska, Susan zůstala v Anglie a to je velká dálka na to, aby dokázali...