1.Bölüm

276 12 33
                                    

Çok heyecanlıydım.Açıkcası hashira oluyodum kim heyecanlı olmaz ki?Çok mutluydum abim benimle gurur duyuyordu.Ve hashiraların bulunduğu yere adımımı attım.

Kagaya:Evet çocuklar bazı hashiraların emekli olması yüzünden yeni bir hashira geldi.

Yujin:Merhabalar, ben Yujin güneş nefesi kullanıyorum ve 19 yaşındayım.

Mitsuri-chan bana bakıyordu.İkimizde baya yakın arkadaştık.İkimzde çok heyecanlıydık.Acaba hashira olmak hayatımı nasıl etkiliyecekti?Bu soruları düşünürken bir ses duydum.Ses bir gözü yeşil diğer gözü sarı ve boynunun etrafında beyaz yılan olan adamdan geliyordu.

Obanai:Bu bilgileri umursamıyorum.

Vücudum buz kesilmişti çok donuk bakıyordu ama önemsemedim.

Yujin:Umurunuzda olsun diye söylemiyorum bayım.

Ofladı.Bazı hashiraları abim sayesinde tanıyordum.Bunlardan biri Giyuuydu.Ondan uzun zamandır hoşlanıyordum.Ama bunu ona asla söyleyemezdim.Çünkü o beni arkadaşı olarak görüyordu.Ve büyük ihtimalle Giyuu shinobudan hoşlanıyordu.Bunun için onu suçlayamazdım.Sonuçta shinobu gayet güzel bir kızdı.Daha sonrasında bay Kagayanın izniyle ordan ayrılıp mitsuriyle mitsurinin evine gittik.

Mitsuri:Yujin hoşlandığın biri falan yokmu senin?

Yujin:Var ama bunun bir önemi yok mitsuri sonuçta bendem hoşlanmıyor.

Mitsuri:Kimden hoşlanıyorsunki?

Yujin:Giyuudan.

Bunu mitsuriye söylediğimde kıpkırmızı olmuştum çok utanmıştım.

Mitsuri:Ama o...

Yujin:Biliyorum shinobudan hoşlanıyor.

Mitsuri:Sana bunu söylemem doğru olurmu bilmiyorum ama onlar zaten sevgililer...

Gözlerim dolmuştu.Duygularımı kontrol edemiyordum.Yanaklarımdan göz yaşlarım süzülüyordu.Mitsuri bana sarıldı ve bende ona sarıldım.O benim gerçekten en yakın arkadaşımdı.Onu çok seviyordum o da beni seviyordu.Ağlamayı bıraktım.Çünkü ağlamak hiçbir işe yaramaz.

Mitsuri:Neyse boşver sen onu.Ne yapalım ?

Yujin:Bilemiyorum

Mitsuri:Bir kaç hashira çağırıp dc oynayalım mı?

Yujin:Olur da, kimi çağıracağız

Mitsuri:Obanai , Giyuu , Shinobu , Sanemi , Tengen , Muichiro ve Rengoku.

Yujin:Tamam!

Giyuunun gelmesi benim içinde iyi olurdu ona aklıma takılan bir kaç soruyu sorabilirdim.

*zil çalar*

Ve gelmişlerdi geldiklerinde abime sarıldım o da bana sarıldı ve salona geçtik.Sağımda Mitsuri solumda ise abim vardı.

*şişeyi döndürürler ve shinobuya soru Giyuuya cevap gelmişti*

Shinobu:D mi c mi?.

Giyuu:C.

Shinobu:Yujini öp.

Giyuu bana yaklaşmıştı.Shinobu Giyuunun bunu yapamayacağını düşünüyordu.
Ve bir anda dudağımda bişey hissettim.
Beni öpmüştü!
Utançtan kıpkırmızı olmuştum!

Giyuu:Seni utandırdıysan üzgünüm.

Bişey diyemiyordum.Bana bakıyordu gözlerimi gözlerinde kaçırdım.
Bana bakıp gülümsedi ve geri çekildi.
Çok utanmıştım.

Mitsuri:Çeviriyorum!

*Yujine cevap Sanemiye soru gelir*

Sanemi:D mi C mi?

Yujin:D

Sanemi:Hoşlandığın biri var mı?

Yujin:Var

Sanemi:Kim??

Yujin:Tek soru hakkın var.

Abim bana kaşını kaldırmış dik dik bakıyordu.Ve içimden dedim sıçtık.

Mitsuri:Çeviriyorum!

(İşte bunlar baya bir oynuyorlar ve akşam oluyo abisi önden gidiyor.Ve eve giderken Giyuu bize sesleniyor)

Giyuu:Yujin!

Arkamı dönüp baktım.Seslenen Giyuuydu.
Durdum ve onu bekledim yanıma geldi.Ve hiç beklemediğim bir anda beni duvara yasladı ve ellerimi kendi elleriyle tutup onlarıda havaya kaldırıp duvara yasladı.

Ve hiç beklemediğim bir anda beni duvara yasladı ve ellerimi kendi elleriyle tutup onlarıda havaya kaldırıp duvara yasladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sukunanınki gibi işte)

Giyuu:Günlerdir bu aanı bekliyorum.

Ve beni tekrar öptü bende bu sefer karşılık verdim.Bir süre öpüştükten sonra beni bıraktı ve sonra eve gittim fakat o kadar sert öpmüştüki öptüğü belli oluyordu.

Umarım beğenmişsinizdir.Sevgilerrr💖

 Yüzme Bilmezsen Suda Boğulursun          (GİYUU X READER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin