4 - ANNESİZ O.

26 2 13
                                    

Dersler bittikten sonra hep beraber yeni odalarımızı görmek için çıktık koridorların başındaki varisler tanımsızlar ve halk tabelaları kaldırılmıştı, liam bununla gurur duyuyordu. Hepimiz teker teker bütün odalara bakmaya başladık. İlk önce tanımsızların koridoruna baktık artık sınıf ayrımı yoktu ama büyük ihtimalle koridorların isimleri böyle kalacaktı. İlk kapı alex ve downa aitti. Diğer kapı erenor ve phoenixe aitti. Tanımsızların koridorundan çıkıp halk koridoruna girdik, ozzi ve grayson, liam ve luka, leo ve rxu vardı, vârislerin koridoruna gittik, ilk kapı jenna ve mimiye aitti, Ortadaki Violet ve riley diğeri de hannya ve rod.

"Kızların düzeni gene iyi de erkekler full karışmış" dedi riley.

"Riley nasıl iyi tanımadığım bir kızla aynı odada olacağım" dedi jenna

"Üzülme be jenna tanışırsınız" dedim ve jenna elindeki kağıdı bana fırlattı.

"Kızlar, halinize şükredin en azından erkekle kalmıyorsunuz..." Dedi elenor

"Olsun be eli fena mı olur erkek arkadaşın olsa?"

"Riley susar mısın kitabı kafana mı geçiriyim? Neyse ben tanımsızlar koridoruna gidiyorum, en azından istediğim yatağı seçeyim. İyi geceler kızlar!"

"İyi geceler" dedik hepimiz.

"Neyse gençler ben de elenorun taktiğini uyguluyorum, sonuçta tanımadığım biriyle kalacağım, şaka yapıyorum 5 dakikaya kalmaz sülalesine kadar öğrenirim ben ve güçlerim bence bizim filmimiz olmalı"

"İyi geceler jenna!" Dedik ve o da gitti.

"kızlar görüşürüz o zaman yarın" dedi rod ve hannya' yı çekiştirerek odaya girdiler. Onlar gittikten sonra ben ve riley de odaya girdik,

"Oha bütün eşyalarımızı odaya taşımışlar"

"Yani işleri bu" dedim ve elbisemi çıkartmaya başladım. Ben elbisemi çıkartırken Riley yatağın üzerine atladı, derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı

"Violet çok garip değil mi? Yani ben daha dün annemle beraber meyve satıyordum şu an burada cadılar hakkında bir şeyler öğreniyorum"

"Daha mı kötü daha mı iyi?

"Yani aslında cadı olmayı seviyorum hatta çok seviyorum ama köylüler biraz bilirsin... İşe tam olarak annem beni bu yüzden buraya kendisi gönderdi teknik olarak ben geldim sayılmaz ama ben geldim. Karışık mı oldu?" Elbise mi çıkarıp yatacak bir şeyler giymeye başladım.

"Hayır hayır aksine çok iyi anlıyorum gelecekteki vârisin büyücü olduklarını anlayan kral ve kraliçenin hüznü ve senin annenin çabası eş değer bence. Ben burada olduğuma şaşırmıyorum yadırgıyor muyum? evet ama bir şikayetim yok ki sarayda olmaktansa burada olmayı tercih ederim sen?" Dedim riley'e bakarak. O da yataktan kalkıp elbisesini çıkarmaya başladı.

"Öncelikle annemi pek sevmiyorum hatta hiç sevmiyorum o yüzden burada olmayı kesinlikle tercih ederim. Açıkçası ben de yerimi yadırgıyorum ama dırdır çekmekten iyidir" Riley güldü ve yatağa yattı.

"Ev Violet önümüzde kocaman bir sene var. Sence ne olacak dersin?"

"Bilmem ki bence sakin geçecek" dememle camın kırılması biri oldu, ikimiz de çığlık atıp yere çökmüştük biraz bekledikten sonra kafamızı kaldırdık. Gelen şey bir kutuydu. Dışarıdan birinin fırlatacağını düşündüğüm için atıldığı camdan dışarı baktım kimse yoktu, ben de açmaya karar verdim.

"Violet o şeyi açmayacaksın değil mi?"

"Tabii ki de açacağım Riley, bizim odamızın içinde olduğuna göre o da bizimdir" dedim ve kutuyu açtım. Kutudan 2 tane kanat ben kutuyu açar açmaz fırladı ve havada biraz dolanıp kutuya geri girdi kutunun içinden inanılmaz bir kırmızı ışık parladı. Rileyde ben de bakamadık, ışık söndüğünde kutu yok olmuştu onun yerinde asa duruyordu.

KᑌᘔGᑌᑎ • bir katliam hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin