~10~

559 15 7
                                    

Evet ponçiklerim yeni bölüm geldi koşun.

Hepinize tatlışş okumlar🤍

Benim öpüşün ardından ani bir hareket ile kendimi Okay Hoca'dan çektim. Evet yaptığım şey şuan o kadar saçma o kadar iğrenç bir şeydi ki anlatılmaz yaşanır bir haldi.

Okay Hoca'da şaşırmış olacak ki öyle bön bön bakıyordu bana onun bakışları ile kalbimin atışı hızlandı.yanaklarımın kızardığını bile hissediyordum. sanki bütün Türkiye'nin önünde öpmüştüm Okay Hoca'yı.

Okay: Cansu sen az önce bana ne yaptın?

Cidden yerin dibine girsem bu kadar zoruma gitmezdi.

Cansu: şey cidden çok özür dilerim ne deseniz haklısınız.

Okay: Sen özür dileme cansu. Asıl şu an ben senden çok özür dilerim.

Cansu: İyi ama ned-

Sözümün kesilmesinin sebebi bu sefer Okay Hoca'nınü da benim dudaklarımı hunharca öpmesi idi.

Evet şu anda ikimizde delirircesine birbirimizi öpüyorduk. Bana ne olduğuna dair hiç bir fikrim yoktu ama Okay Hoca'nın da bana hasret kalmışcasına öpüşü beni düşündürmedi değil doğrusu.

Anın etkisi ile kendimi Okay Hoca'ya bırakmıştım âdeta. Ben onun ensesinde ki saçlarla oynuyor oda belimden sıkı sıkı tutuyordu beni. Ama aklımın başıma gelmesi ile aniden kendimi Okay hocanın kolları arasından çektim. O kadar huzur doluydu ki kolları uzun zaman sonra ilk defa birisinin kolları arasında hiç çıkmak istemedim ama yaptım. Bana ne oluyor ben Okay hocayı mı seviyorum? Biri bana neler olduğunu qnlatsın, ben aşık olamam değil mi?

Ama benim kendimi geri çekmemin Okay Hoca'ya hiç bir etkisi olmadı kapalı olan gözlerini açıp bana anlamadığım bir bakış attı sadece. Gözlerinde aşk mı vardı? Yoksa başka bir şey mi anlamadım ama gözlerinin içi o kadar iyi parlıyordu ki sokaktaki ışıklara bedel.

Bedenimi ara sokağın soğuk duvarına yasladığında ilk başta bir irkilmemle kendine daha çok çekti beni, derin derin nefes almaya çalışıyordum bu durumda. Nefesim bir türlü düzene girmiyordu nasıl öpüştüysek artık. Kalbimin atışı hızlanmış resmen şuracıkta eriyecek derecedeyim yardım edin a dostlar yardım!
Kokusuda çok güzelmiş zalımın oğlulun bebeksi bir kokusu vardı. Aa ben ne diyorum ,ben daha yarım saat önce bu adamdan nefret etmiyormudum aşk böyle birşey olamaz değil mi, hemde Hocayla.

Okay: Cansu

Okay Hoca'nın sesini duymam ile Okay Hoca'nın boyun çukurluğunda kendime yaptığım yerden çıkıp yüzüne bakıp konuştum.

Cansu: Efendim?

Ben şuan kendimden nefret etmem gerekmiyor muydu? Neden çok huzurlu ve sakin hissediyorum. Allah'ım yardım et. "Help me"

Okay: Sana bir şey söyleyebilir miyim.

Cansu: Buyrun hocam

Okay hocanın ne anlatacağına dair hiç bir fikrim yoktu ama ne diyecek diye de meraktan kuduruyordum.

Okay: cansu öncelikle seni öptüğüm için çok özür dilerim. Ama sen beni öyle öpünce dayanamadım.

Şuan iğrenç bir utanma hissi ve iç sesimin belaları kafamda tür atıyordu.

Okay: Sana asıl anlatmak istediğim şey ise beni öptüğün falan değil beni sevmediğinin farkındayım, hatta nefret bile ediyor olabilirsin ama bana kızma ki ben seni seviyorum cansu.

Hocaya Akım |Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin