Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Umarım beğenirsiniz iyi okumalar.
___________________________Öldürdüğüm adamın üzerinden bıçağımı çıkardım ve son bir bakış atıp etraftaki kanıt olabilecek herhangi herşeyi temizlemeye başladım.
Koltuk aralarına, adamın tırnak aralarına, televizyon üstlerine kısaca heryere bakmış ve temizlemiştim.
"Ve son süsü verelim değil mi?" Yüzümde gıcık bir gülümeme oluştu.
Adamın işlediği suçların kanıdını şömineye attım, birazı yandıktan sonra şömineyi söndürdüm, kaçmak için aldığı uçak biletini yırttım ve odasındaki çöpe attım. Kanıtları varilde yakmaya çalışırken bulmuştum. Şimdi ise suçu işlemiş kanıtları yok etmeye çalışırken öldürülmüş gibi duruyordu. Sinsi bir gülümseme sundum ve her cinayette olduğu gibi silah bıraktım. Silahın şarjör kısmında ay vardı...
"Küçük kız çocuklarına tecavüz etmenin cezasını kendi canınla ödeyeceğini bilmeliydin." Tiksinerek bedenine baktım.
"Şerefsiz köpek!" İntikamını alıyorum abla rahat uyu...
Evden çıktığımda hemen deri eldivenlerimi çıkardım ve cebime koydum. Arabamı park ettiğim sokağa doğru ilerlemeye başladım. Kameraları Dicle bozduğu için rahat bir şekilde ilerledim.
Bir süre sonra arabamı park ettiğim yere geldim, arabama bindim.
Arabada Dicle beni bekliyordu. Dicle'nin olduğu koltuğa baktığımda uyumuştu.
"Dicle, Dicle uyan!" Dicle uyanmadı. Dicle bir ölüydü yani en azından kayıtlarda öyleydi. Onuda ben planlamıştım. Babasının sürekli ona eziyet edip kötü davranması sonucu evden kaçmıştı. Kaçtığında sokakta karşılaşmıştık ve bende kaçmasına yardım etmiştim. Aynı evde yaşamaya başlayıncada sahte ölümünü planlamıştım.
"Uyuyacak zamanı buluyorsun." Koltuğa oturdum, kapıyı kapattım ve kemerimi taktım.
Çalıştıracağım sırada biri kolunu boğazıma doladı. Çırpınıyordum ama hem kemer hemde boğazımı sıkan kişi bunu engelliyordu. Ağzıma bir bez tuttu elini çekmeye uğraştım ama çekemedim. En sonunda etraf karardı ve kendimi uykuya teslim ettim.
Gözlerimi açmaya çalışıyordum ama gözlerimi açamıyordum aynı zamanda başım çatlayacak derecede ağrıyordu. Konuşmalar duyduğumda gözlerimi açmaya uğraşmadım.
"Tamam abi birde kadının yanında biri daha vardı onuda aldık." Gerizekalılar diye bir bağırış sesi geldi telefondan.
"Abi ne yapsaydık?" Ellerimi bağlamışlardı.
"Tamam abi bekliyoruz. " dedi ve büyük ihtimalle telefonu kapattı.
Üstümde gözler hissettim ama gözümü açmadım.
"Lan Suat bunların ayılacağı yok lahmacun almışlardı kalk onu yiyek!" Telefonda konuşan adamdı yine. Suat denen adamda onaylamıştı ve çıkmışlardı odadan.
"Dicle"
"Alaca" ikimizde aynı anda konuşmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACA
ChickLit"Öldürün." Hayatımı karartmayacaktım. "Ne!?" Annem bağırmıştı. "Öldürün ikisinide ben berdele kurban gitmeyeceğim ya da şöyle yapalım siz öldüremezsiniz şimdi." Yanımdaki korumanın silahını aldım. *** Yazım yanlışları olabilir şimdiden özür dileri...