Ölelj Kérlek ...

345 15 4
                                    


Magamra kaptam, egy fehér farmer nadrágot, s egy szintén fehér crop topot, s ezzel késznek is nyilvánítottam magam. Lassan lebattyogtam, az emeletről, egyenesen, a nappaliba, ahol három férfi társaságában beszélgetett, az elrablóm.

- Gyere ide baby - Paskolta meg maga mellett, a szabad helyet.

Lassan leültem mellé, s körbe néztem, a társaságon. Nagyon kellemetlenül éreztem magam mindegyik férfi engem nézett.

- Francia országba utazunk, ha szökni próbálsz, vagy csak, egy rossz mozdulatod is lesz neked annyi értetted cicám?  -  Nézett szemembe, az elrablóm.

Nem válaszoltam, csak bólogattam.

A reptérre érve ide - oda néztem hátha sikerül valahogy, megszöknöm, de esélytelen volt... A kezem szorongatva húzott maga után, az elrablóm, s egy perce se vette le rólam, a szemét.

- Ha bárki kérdezné, a barátnőm vagy értetted?  - Nézett szemembe, s húzott még közelebb magához.

- Igen értettem - nyögtem ki.

- Okos kislány vagy - Kulcsolta össze ujjait, az enyémmel.

Pár órával később :

Már itt vagyunk francia országban, annyira gyönyörű egyszerűen Párizs. Mosolyogva néztem körbe, s ide - oda kapkodtam a fejem ugyanis itt minden annyira más.

- Mit nézel ennyire tündér bogár? - Mosolyodott el, az elrablóm.

- ühm... Semmit - Hajtottam le fejem, és csendesen sétáltam mellette.

Egy gyönyörű házba hozott, az elrablóm, és hagyott magamra, a három férfival, ő pedig elment valahová. Csendesen ültem, a kanapén, s a pólóm ujjával játszadoztam.

- Hová valósi vagy?  - Kérdezte az egyik férfi, akinek hosszú fekete haja volt, a szeme pedig ki volt húzva feketével fura stílusa volt, de nekem tetszett.

- Londonban éltem eddig.

- És hány éves vagy? 

- 15 -  Fordítottam el fejem, s csak meredtem magam elé.

- Biztos éhes vagy már, ha gondolod össze dobok neked valamit - ült közelebb hozzám, s az arcomat fürkészte.

- Nem vagyok éhes... -  Próbáltam kerülni, a szemkontaktust, ugyan is zavarban voltam.

- Vajon Tom meg fektette már?  - Kérdezte, röhögve, a hosszú barna hajú fiú - Miközben végig mért undorító perverz módjára.

- Szerintem igen -  Kacagott fel, a szőke hajú szemüveges  fiú.

Szóval Tomnak hívják, az elrablómat, legalább, a nevét tudom már..... Legszívesebben pofán vertem volna, ezt, a két szemét ládát, de akkor nagy valószínűséggel megöltek volna. Inkább csendesen tűrtem, a beszólásokat, s a sértő megjegyzéseket.

- Szerintem Tom nem bánná ha tesztelném, a kiscsajt -  Állt fel, s közelebb lépett hozzám, a hosszú barna hajú fiú.

Bepánikoltam, a szivem pedig majd ki ugrott, a helyéről, felálltam, s hátrálni kezdtem tőle, ő pedig egyre közelebb sétált hozzám.

- Georg! Hagyd békén.

- Kussolj Bill!  Ne szólj bele!  -  Mondta, a fiú, majd neki szorított, a falnak.

TOM SZEMSZÖGE :

Amint haza értem, olyan látvány fogadott amire egyáltalán nem számítottam. Ruby meztelenül vergődött Georg karja közt, s keservesen sírt. Amikor meglátott Ruby kirántotta karját Georg szorításából, s a karjaim közé rohant, mellkasomnak nyomta meztelen testét, s ölelt magához.

- Kérlek segíts könyörgöm -  Sírt, és még jobban ölelt magához.

- Mi, a fasz történt? -  Próbáltam tűrtőztetni magam, hogy ne öljem meg Georgot.

- Mi történt volna? -  Röhögött fel Georg.

- Húzzatok ki most! - Kiabáltam, s elő kaptam, a fegyvert, a zsebemből.

Rémülten néztek rám, s egy szó nélkül ki mentek, a házból.

Próbáltam eltolni Rubyt magamtól, de nem engedte tovább ölelt magához.

- Ruby elmentek, csak, én látlak engedj el -  Simogattam meg meztelen hátát.

De csak nemlegesen megrázta, a fejét.

- Kérlek.... Csak eddig még rád adom, a pólómat.

Nagy nehezen elengedett, s nézett rám könnyes szemével. Én pedig gyorsan  lekaptam magamról, a pólót és rá adtam.

- Menj pihenj le - Simogattam meg arcát, ő pedig szót fogadóan felment,az emeletre.

Te más vagy ~Tom Kaulitz. Where stories live. Discover now