прода

51 2 1
                                    

Ранок Лола проснулась рано коли вона вийшла побачила вона Зіму Зіма сидів і жрав пєремєчі.
Л:Що ти тут робиш і де боюсь спросить мій брат.
З:І тобі добрий ранок. Що я тут роблю то я їм свої любимі перемичці а так то ваш конфлікт з Вовою згадай .
Л:Бля точно. Ну я в комнату пішла.
Канєшно нє Лола малася їхати її потрібно була затірєть з групіровкою " Сумашедшиє" Підмінить її ніхто не міг Тай сама вона привикла вирішувати свої проблеми сама і нажити ворогів вона не хотіла так як якщо б вона б була на волоскі від смерті її б не поміг ні брат ні Отєц її проблеми це її проблеми і ніхто в них не ліз Так скажим твої враги то твої враги. Вона собрала набор самооборони й вилізла через вікно і пішла до лісу там була її квартира коли вона прийшла вона завела машину й поїхала на піски. Коли вона приїхала вона побачила Наглого, Бика й Водяного.
Л:Чо сидимо як бездомні.
Н:Та ці суки пулімьотчиків наставили щоб ми не побачили.
Б:розстріляти нас хочуть , щоб ми геть і не замітили.
В:робить щось нада.
Л:Ну поступимо так я тихо йду в трьох итажне зданія й розбираюсь.А ви по одному по остальних.
Лола піднялась і тихо підійшла заді приставив ніж до горла.
Л:Ну привіт що робиш.
?:Сидю.
Л:Ну сиди
Лола перерізала горло якомусь типові . Время церемониця не було так як зустріч в 17:00 а счас 16:50. Вона пішла в слюдуйще зданія й так само тихо підійшла з заді тут вона рішили по церемониця .
Л:Сукачав без мене.
?:Не сильно.
Л:І довго тут сидиш.
?:Доволі довго.
Л:А нащо ти це робиш.
?:Я тебе не понімаю .
Л:Ну дивись ти це робиш бо тобі сказав так старший правильно.
?:правильно.
Л:Ти ж геть не знаєш хто правий моя групіровка чи ваша. Чи чесно все.І чи тебеж не підставлять під пулю.
?:Не підставлять.
Л:Впевнений.
?:Як ніколи.
Л: Так тебе вже підставили не під пулю а під ніж.
?: смислі.
Л:Карамислі.
Всі вже забрались . І тут підходить Лола.
Л:Здрастє.
Кріт старший групіровки "Сумашедшиє"
К:Ну прівєт.Що придєвить хоч.
Л:Та впринцепі нічого . Слухи просто дойшли нам кажете одне а за нашою спиною геть друге.
К: Більше слухам вірте .
Кріт махнув рукою щоб пулємотчики начали розстрілювати.
Л:Нє не зробить команда огонь нема більше твоїх пулімьотчиків. І наперед носи з собою оружіє.
Лола достала ствол і направила на крота.
Кріт:Мій тобі совєт не бути такою довірчовою.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Apr 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Хто Ти /слово пацанаWhere stories live. Discover now