Han jisung szemszögéből.
Sötétedik. Ami végre azt jelenti el tűnhetek apám közelebből. Amúgy is roszul érzem magam. De trobálkozok le nyugodni. Mivel ha ideges leszek rögtön minden tombol. Amiért megint fejmosast kapok apámtól.
Mostmár itt vagyok a földön és épp egy nagy 24 emelletes épület tetején trobálok le nyugodni közbe figyelni mindent.
Viszont. Valamire fel figyelek egy hangra amit így érzem.Hmmm. Félelem és szomorúság önt el. De hol van? Keresünk meg.
-Helló?! Valaki?!.. - Ekkor láttok meg egy fiút a falnak dőlve sírni oda megyek majd lassan le gugolok elé. - Héj! Mi a baj? Segíthetek? - kezdem el simogatni a vállát megnyugvás képen.
-Te ezt nem értheted! Tökéletes vagy! Én meg Domonok között vagyok mégis félig angyal vagyok. - mondja miközben sír tovább.
-Tessék? Ááh... Én se vagyok tökéletes. A hajam színe változó. Nézd! Ha most el kezdenek dühöngeni. Át válltana feketére. Senki se tökéletes. Úgy vagy jó ahogy vagy. Ne foglalkoz másokkal. - mondom neki kedvesen. Mire ő abba hagya a sírást és fel néz rám.
-Te egy angyal vagy. Igaz? Meny innen! - ez kicsit roszul esik. De se baj.
-Nem! Angyal léttemre nem vagyok arany szívű. Be vallom neked. Kérlek nyugodj meg és ne sírj. Nincs értelme csak a szépségedet töröd meg. - mondom komolyan mire kicsit kuncog a fiú.
-Amúgy Felix vagyok. Normálisnak találak. - mosojog rám kedvesen.
-Én Han vagyok. Jobban érzed magad? - nézek rá aggódva.
-Ige-mondaná tovább de ekkor megjelenik előttünk egy Demon ami megcsipja az öröm. Kemény orgona fa illatal.
-Ez itt ki? - kérdezi rám utalva én rögtön felállok és inkább indulóra fogom.
-Szia Felix örültem a találkozásnak. Itt minden este megtalalsz. - köszönök el tőle majd megyek is el gyorsan.
-Ne már! Minhooo! Ez a fiú normális volt! - mondja nyávogva a bátyának.
-Ki volt ez a srác? Tudni akarom! - erre a öccse meg raza a fejét.
-Nem tudom kedves volt. Azt mondta Han vagy mi. Orchidea illata volt. Azra emlékszem. De te már megint.. Ááh... Mindegy... Minek jöttél? - inkább tér a lényegre.
-Apa hivatott téged meg engem. Fontos úgy azt mondta. Dee. Nem tudom mi viszont engem és téged nagyon érint a dolog szóval indulás én majd legyek van egy dolgom még. - int neki hogy menyenek.
-Jajj... Jó megyek - majd el is megy.
Lee Minho szemszögéből..
Ki lehetet az a srác szőke haja volt. De fekete szeme. És a haja se tiszta szőke volt kezdet feketedni. De hogy? Nem vagyok vak. Viszont azt mondta Felix hogy kedves. Ááh lehet angyal. De akkor is beszélnem kell vele. Végül is. Az öcsémröl van szó. Most is itt űcsörgök a szakadó eső alat. Nem értem az előbb még normális volt az idő járás. Most meg hirtelen esni kezd az eső. Bocsanat nem hogy esni szakadni.
Pár perc múlva megérzek egy orchidea illatot. Azt mondta Felix orchidea illata volt lehet hogy még a közelbe van? De szakad az eső és fúj a szél elég durván. Ááh nem érdekel. Öccsémröl van szó.
Így fel állok egy szét nézek ekkor láttok meg egy fekete hajú fiút aki sír mintha el veszítette volna az életet. Szóval oda mentem.
-Miért nem bírok le nyugodni?! A faszomat! Már megint fekete a hajam! Így menyek vissza apamhoz!? Megint fejmosas?! Elegem van. A KURVA ÉLETBE BELE! Ááh.... Nem, nem... Minden fasza mint mindig. Hát persze... - ekkor furdulna meg de én elé állok - ANYÁD! - esik el hátra - mi a frász?! - néz fel rám. Igen ő az a srác.! Megvan! - ööm.. Jah! - gyorsan fel veszi a sapkát majd indulna el de megfogom a csuklojat.
-Te voltál ott azzal a szőke hajú kis fiúcal.? - kérdezem tőle a mély hangomon.
-Ööm... Miért kérded? - kérdezi remegő hangon. Érzem hogy remeg a keze de kezd le nyugodni ahogy az eső is és a szél. Ez fura! Nagyon! És a haja is!
-Mert tudni akarom. Amúgy mi a franc?! Le nyugodsz és veled együtt az eső is és a szél is? Vagy csak én gondolom igy? És a hajad?! - erre le hajtsa a fejét. Fasza. Minho mindig ez történik.
-Beszélsz vagy nem? - kérdezem tőle kérdően.
-Igen. Én voltam ott azzal a szőke hajúval. És jó meg figyelő vagy. Az idő járst én irányítom úgy mond. A hajam változó. Ha ideges vagyok feketére válik jól látad. - mondja nyugodtan már és el is áll az eső. - Viszont. El engednél? Mennék- én erre rögtön el engedem a karját majd arrébb állok.
És ő rögtön el is megy.
Fura! Nagyon! De tetszik! Angyal létére mocskos szája van. És fekete hajjal kurva dögös. Varj angyal és tetszik?! Nem! Nem! Minho! Nem!
Az angyalkarba Han Jisung szemszögéből.
-Fiam végre! Apád nincs jól megsebbesült. - mondja anya aggodva. Én ezzel nem ragodom mivel rá jöttem hogy félig Demon is vagyok. Ezért váll feketévé a hajam is. Ha apám meghal az csak jó lehet nekem. Nem is tudom mondjam apámnak még? Az a fiú is. Félig angyal.. Vagyis olyan mint én félig Demon félig angyal? Mi? Ááh. Mindegy.
-Tessék? Hogy értsem? Mi történt? - kezdem el aggódva. Mit ne mondjak jo vagyok színészetből.
-Valami történt. Nem tudom. De egy Demon keze benne van az biztos.
-Demon?.... - gondolkozom el
-Fiam... Gyere ide van egy... - szól apám nagy nehezen mire oda megyek be hozzá - van egy feladat... Viszont óvatosnak kell lenned..
-Mi lenne az apám? - néztem ott kérdően.
-Fiam.. Le kell menned a földre és meg figyelni ott mindent. Viszont erődet visza kell fogd. És ne legyél féltünő, és légy óvatos vannak ördögök lent akik az angyalokra férköznek. És ahogy hallotam a Demonnok körül is le megy valaki. Megteszed értem fiam?
Én le sokkolódva néztem apámra. De nem volt már választásom. Így bólintott apámnak hevesen - mikor kéne le mennem?
-Jo lenne minél előbb. Majd holnap este- mondja például. Én csak sohajtok majd fel állok.
-Megteszem apám. - ezzel ott hagyom apámat. Majd el sétálok.
Lee Minho szemszögéből a pokolba.
Gyorsan oda mentem Felixhez majd rá néztem sír. De miért? Mit csinált már megint? Ahj... Ez csak apám csinálhata.
-Fiam! Végre! Van egy nagyon nagy feladat számodra. Meg kell tenned értem. - mondja apám.
-mi lenne az apám? - terek a lenyegre közbe közelebb megyek apámhoz.
-le kell menned a földre. Egy angyal kell nekem. Azzal akarlak párosítani. Mert kíváncsi vagyok mi lesz egy fiú angyalból és egy fiú Demonból. - mondta komolyan.
-Legalább megtudhatom ki lenne az a angyal fiú? - állok meg előtte.
-Han Jisung. 23 éves angyal ként. Az angyal király fia. Szép, vékony, attól formás egy fiú, erője az idő járás. Ennyit tudok el mondani. Kell nekem az a fiú. Ide! A pokolba hogy az angyal királyt megtudjam fogni. - gondolkodik el.
-Vagyis azt kéred hogy téritsem meg? - kérdezem tőle nyugodtan.
-Igen! Pontosan. - bólogat hevesen. - Tudtommal holnap megy le a földre a párod kövesd. - mondja apám mire én bolintok majd meghajolok és el megyek.
El mentem a helyemre. Nah várjunk Han? Felix azt mondta valami Han... Ne! Han Jisung akivel találkozót Felix az a angyal király fia. Jajj. De attól fura. Fekete haj? Az a Demonoknak szokot lenni. De tetszik hogy angyal ként mocskos szája van. Nah akkor majd holnap. Megtalálák és nem engedlek el.
Ennyi jön a kövi rész. Remélem tetszet. Én meg jól szét csesztem. Magam. Ki ment a térdem tesin. Fasza egy nap volt. Április/9
YOU ARE READING
Possible.... (MINSUNG)
RomanceAngyal és van ördög majd a Demon. Han jisung egy igazi Angyal. Viszont Lee Minho Demon.