5. İstanbul

245 23 3
                                    

Uçaktan inmiş emiri bekliyrdum arabam falan olmadığı taksi ile falanda uğraşmak istemediğim için.

Ve çok beklemden de emirin arabasını görmüş hemen ön koltuğa oturmuştum.

"Kardeşim neler oluyor anlamadım ki niye hemen geri geldin ve neden hiçbir şeyin yok kız kaçırma işi vardı ve o baban olacak yaşlı bunak nasıl bıraktı seni hemen" bırakmadı ve bırakmayacak diyemedim. Oy oy

"Bırakmadı ve bırakmayacak." Dedim.

Dedinde ne oldu andaval

Susale sus senle uğraşamam şuan.

" Oğlum manyadın mi düzgünce cevao versene AAA AA" diyip hızlanmıştı hemen eve veya duracak bir yer aradığını anladım.

"Kardeşim bir yere geçelim oturalım bugün sabaha karşı geri gideceğim zaten Mardin'e gitmeden iyice konuşalım sonradan sonraya asenayı da çağıracağım zaten." Dememle yerini ezbere bildiğim torpido kapağından dark blue'dan bir tane alıp yakmıştım. Emirde durumun ciddiyetini anladığından hiçbir şey sormayıp hızlıca bir cafe tarzı bir yer bulup geçmiştik.

"Şimdi anlat bakalım şerefli serefsiz ne boklar yiyorsun hele sen"

"Bak şimdi başları biliyorsun sen..." Diye başlayıp olan biten herşeyi arada giren küfürlerle sigaralarla konuşmuştuk.

"Olum yok ben anlamıyor. İzin vermiyorum ulan! Düğünü basıp benim bu heriften çocuğum var desem"

" Emir salak salak konuşa ben seni mi sikmis olucam birde hadi o okey sen nasıl hamile kalıyorsun gerzek. Mahir sikti desen neyse bunca yıllık tecrübeme dayanarak diyorum ki o sık-" ne diyorum lan ben!?

"Ee kanka" diye piç gibi sırıtmıştı gerizekalı diye boşa demiyoruz biz ya.

"Emir sus, sus emir ÇILDIRTMA BENİ EMİR" diye nazikçe uyarmış tam o sırada da bir sast kadar önce çağırdığım Asenayi bizim masaya gelirken görmüştum.

"Az bağırın ayol nerden duydum sesinizi" diyip yanağımdan ve emirin yanağından öpüp diğer sandalyeye oturmuştu.

" E aşklarım ne oldu özellikle sen özgür hayırdır Mardin den böyle hemen geldin sen?" Asena çok zeki bir o kadar da gerçek bir İstanbul hanımefendisi, güzel, dobra, feminist bir kadındı avukat olduğun mıdır bilinmez ama haksızlığa da asla gelemezdi o yüzden ons bu olanların hiç birinden bahsetmeyecek başına bela almasına izin vermeyecektim. Emire de bunu demiştim.

"Bak sakin ol öncelikle" diye başladım söze ve iki yıldır biri ile ciddi ilişkim olduğunu ve onun için apar topar mardine gittiğimi ve yarın da evlilik olduğunu bahaneleri ile gerekçeleri ile anlatmıştım

Avukat diye yalanlarımı çok ustaca bir şekilde söyleyip o partilere, iki haftalık sevgilerimle tatilde sikişlerimde falan hep mahir ile birlikte olduğumu söyleyip bir şekilde onu ikna etmiş tribini çekmiş ve bu birkaç ay içinde tamamen dans okulum ve fitnes salonumlada ilgenmesi için ricada bulunmuştum ve o da birkaç küçük hediyeye tav olmuştu mesela Gucci, mesela Dior falan. Derken akşam olmuş uçak saatimin yaklaşması ile havaalanına gittik hep beraber.

" Hala inanamıyorum ya yarın evliliğin var düğün var ve ben hiç hazır değilim of of dertlerim büyük" demişti ağlar tonda Asena

*Oy oy özgürüm bizde derdimiz var sanıyoruz ya" emirin bu esprisine zorla gülüp Asena ve emirle sarılıp uçağıma doğru gitmiştim. Fakat halen asonun yarına nasıl yetişecem diye dert yakınmasını duyuyordum. Keşke bende bunun için derlenseydim. Düğünümde ne giyeceğim diye ama onu bile çoktan seçmişlerdir.










Kısa bir bölüm...
...
..
.

Berdel bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin