Oruchimaru geçmiş anılarını düşünmeyi bırakmıştır.
Sakura'dan :
Oruchimaru uzaklara bakarak bir şeyler düşünüyordu. En son ona "Neden bana yardım ettin ?" diye sorduğumda bana "Geçmişim yüzünden" diye cevap vermişti. Oruchimaru hakkında fazla bir bilgiye sahip değildim. Sadece Konaha için bir hain olduğunu biliyordum. Neler yaşadığı ile ilgili herhangi bir fikrim yoktu.
Belki de her zaman yaptığım gibi ön yargılarımı yine kırmalıydım. Sonuçta zamanında Zabuza için de aynı şeyi yaptığımda Haku gibi güzel bir arkadaş kazanmıştım. Şimdi de aynı şeyi yaparak güzel şeylere vesile olabilirdim.
Kendimden emin bir şekilde "Geçmişinde yaşadığın şeyler bugün senin böyle olmanı mı sağladı ?" diye sordum.
Oruchimaru uzaklara bakmayı kesti ve bana dönerek "Ben geçmişimde de , şimdi de aynı kişiyim. Değişen tek şey amacıma ulaşmak için seçtiğim yöntemler." dedi.
Yargılayıcı bir şekilde "Şuan ki yöntemin bir hain olarak anılıp , kötü işlere imza atmak mı ?" diye sordum.
Oruchimaru "Senin yaşlarında ki bir veletin beni anlamasını beklemiyorum. Ben kötü olduğunu düşündüğüm hiçbir şey yapmadım." dedi.
"3.Hokagemiz olan Sarutobi Hiruzen'i öldürmen basbaya kötü bir şey , üstelik o senin zamanında senseiliğini yapmış. Senseini öldürmek çok gaddarca değil mi ?" diye sordum.
Oruchimaru acı bir gülümsemeyle "Adaleti sağlamak için bazen katil olmayı göze almalısın. Bu anlattıklarım sana saçma geliyor olabilir ama işin arka perdesinde dönen şeyleri bilmiyorsun. Bu yüzden seni suçlamıyorum çünkü yaşın yetmiyor." dedi.
Kaşlarımı çatarak "Ne demek istiyorsun ?" diye sordum.
Oruchimaru "Kısacası ben gaddar değilim çevrem kötü !" dedi. Bunu dedikten sonra yerde baygın yatan Sasuke'ye doğru baktı.
Oruchimaru'ya karşı her ne kadar ön yargılarımı kırmış bile olsam. O hâla bizim düşmanımızdı. Bu yüzden benim önceliğim Oruchimaru'yu anlamak değil takım arkadaşlarımı korumak olmalıydı.
Oruchimaru'nun hedefi en başından beri Sasuke'ydi. Bu yüzden ne olursa olsun Sasuke'yi korumam gerekiyordu.
Oruchimaru'nun Sasuke'ye doğru yöneldiğini gördüğüm an bütün hızımı kullanarak Sasuke'ye doğru koşmaya başladım. Ancak Oruchimaru koşmuyordu. Bir yılan gibi boynunu uzatarak Sasuke'ye doğru gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...